مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

هواوی از سیستم پیشرفته نظارت بر سلامت TrueSense رونمایی کرد

هواوی از سیستم پایش سلامتی پیشرفته TrueSense رونمایی کرد 

هنوز مشخص نیست چه محصولاتی قرار است سیستم TrueSense را دریافت کنند.

هواوی امروز طی رویداد خود در چین از یک سیستم پایش سلامتی جدید با نام TrueSense رونمایی کرده است. TrueSense به ادعای این شرکت پیشرفته‌ترین سیستمی است که تاکنون در حوزه پایش سلامتی معرفی شده است.

به گزارش GSMArena، سیستم TrueSense در واقع اکوسیستم جدید شرکت هواوی برای جمع‌آوری داده‌های مرتبط با سلامتی است. این سیستم می‌تواند داده‌های مربوط به تعداد تنفس، سطح اکسیژن خون، دمای بدن، فشارخون و ضربان قلب را گردآوری کرده و به صورتی دقیق‌تر و جامع‌تر در یک اکوسیستم کنار هم قرار دهد.

TrueSense پیشرفته‌ترین اکوسیستم پایش سلامتی هواوی است

به گفته «ریکو ژانگ»، رئیس بخشی محصولات پوشیدنی و سلامتی هواوی، سیستم TrueSense می‌تواند کاربران را به دنبال‌کردن یک سبک زندگی سالم‌تر سوق دهد. برای مثال، ویژگی Health Glance به کاربران امکان خواهد داد که بیش از ۱۰ فاکتور سلامتی را در طی فقط ۶۰ ثانیه اندازه‌گیری کنند. ازجمله این فاکتورها می‌توان به ضربان قلب، عملکرد ریه، خطر عفونت، وقفه تنفسی در خواب و قند خون بالا اشاره کرد.

هواوی از سیستم پایش سلامتی پیشرفته TrueSense رونمایی کرد 

درحال‌حاضر مشخص نیست که کدام محصولات پوشیدنی هواوی در آینده قرار است سیستم پایش سلامتی TrueSense را دریافت کنند. همچنین هواوی مشخص نکرده است که آیا این سیستم برای ساعت‌های هوشمند قدیمی این شرکت نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

براساس آخرین اخبار، هواوی قرار است در اواخر ماه آینده میلادی از ساعت هوشمند Watch D2 با تمرکز روی قابلیت‌های سلامت‌محور مانند اندازه‌گیری فشارخون رونمایی کند. همچنین، امروز تیزری از ساعت Watch GT 5 منتشر شده است که ممکن است به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره داشته باشد؛ بنابراین ساعت‌های Watch D2 و Watch GT 5 احتمالاً اولین محصولات هواوی هستند که سیستم TrueSense را دریافت می‌کنند.

ماه آینده میلادی احتمالاً ماه شلوغی برای طرفداران هواوی خواهد بود. علاوه‌بر عرضه ساعت‌های هوشمند جدید، این شرکت پیش‌ازاین نیز تأیید کرده که قرار است از اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا در ماه سپتامبر رونمایی کند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋