مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

تصاویر تبلیغاتی منتسب به آیفون 16 پرو و ​​آیفون SE 4 فاش شده است

تصاویر تبلیغاتی منتسب به آیفون 16 پرو و آیفون SE 4 فاش شد

آیفون SE 4 تغییرات چشم‌گیری نسبت به نسخه قبلی خود خواهد داشت.

اپل تا چند هفته آینده از سری جدید آیفون‌های خود به همراه برخی محصولات دیگر رونمایی می‌کند. اما حالا به لطف یک کاربر چینی، برخی جزئیات آیفون 16 پرو و آیفون SE 4 به بیرون درز کرده‌اند که اطلاعات جالبی در مورد این گوشی‌ها در اختیار ما می‌گذارند.

بنا بر گزارش Smartprix، این اطلاعات و تصاویر توسط یک کاربر چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده‌اند. البته اصالت این اطلاعات هنوز تأیید نشده و بهتر است با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنیم تا در طی روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از سری آیفون 16 اپل منتشر شود.

مشخصات احتمالی آیفون SE 4

آیفون SE 4

براساس تصویر منتشرشده، آیفون SE 4 نسبت به نمونه قبلی خود یک تغییر قابل‌توجه را در زمینه طراحی دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی، مشابه با آیفون ۱۴، مجهز شود که قابلیت Face ID را نیز در لبه بالایی خود جای داده است.

اما سورپرایز بزرگ این گوشی شاید استفاده از پردازنده A18 Bionic باشد. این تراشه دقیقاً همان تراشه‌ای است که به‌احتمال زیاد در سری آیفون 16 به کار گرفته خواهد شد و می‌تواند قدرت پردازشی آیفون SE 4 را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. به نظر می‌رسد آیفون SE جدید دیگر قرار نیست یک محصول با سخت‌افزار ضعیف‌تر باشد. قیمت این گوشی نیز احتمالاً در حدود ۵۹۹ دلار خواهد بود. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین آیفون SE 4 منتشر نشده است.

مشخصات احتمالی آیفون 16 پرو

تصاویر تبلیغاتی منتسب به آیفون 16 پرو و آیفون SE 4 فاش شد

تصویر منتشرشده از محتواهای بازاریابی آیفون ۱۶ پرو حکایت از آن دارند که طراحی این گوشی تفاوت چندانی با آیفون ۱۵ پرو نخواهد داشت. اما بارزترین تفاوت میان این دو گوشی شاید افزودن یک دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین به آیفون 16 پرو باشد که در لبه پایین سمت راست قرار گرفته است.

تصاویر تبلیغاتی منتسب به آیفون 16 پرو و آیفون SE 4 فاش شد

برای بخش سخت‌افزاری این گوشی نیز گفته می‌شود که احتمالاً از یک تراشه A18 Pro استفاده خواهد شد. همچنین، در عکس‌های منتشرشده می‌توان مشاهده کرد که آیفون 16 پرو به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با «فناوری بازتاب منشوری فوق‌العاده نازک» مجهز شده است. این فناوری احتمالاً توسط موتور عصبی A18 Pro پشتیبانی می‌شود که در نهایت باعث افزایش کیفیت تصویربرداری می‌شود و شاید از قابلیت Spatial video در اپل ویژن پرو نیز پشتیبانی کند.

تصاویر تبلیغاتی منتسب به آیفون 16 پرو و آیفون SE 4 فاش شد

علاوه‌براین، آیفون 16 پرو احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و زرد روانه بازار می‌شود. البته هنوز اشاره‌ای به رنگ برنزی نشده است، اما احتمالاً در نسخه پرو مکس شاهد این استفاده از این رنگ باشیم.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋