مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

وان پلاس 13 احتمالاً با همان قیمت نسل قبلی عرضه خواهد شد

وان پلاس 13 احتمالاً با قیمتی مشابه نسل قبل به بازار می‌آید

این دستگاه ظاهراً در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

اکثر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی جدید با اسنپدراگون 8 نسل 4 از راه خواهند رسید؛ به همین دلیل انتظار می‌رود این دستگاه‌ها نسبت به نسل‌های قبلی، قیمت بیشتری داشته باشند. بااین‌حال اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد وان پلاس 13 از این قاعده مستثنی است و ظاهراً در بازار داخلی چین به همان قیمت نسل قبل عرضه خواهد شد.

براساس ادعای «دیجیتال چت استیشن» در پلتفرم ویبو، وان پلاس 13 در مقایسه با نسل قبل افزایش قیمت قابل‌توجهی نخواهد داشت، حتی اگر پردازنده‌های احتمالی آن، اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400، گران‌تر شوند. بااین‌حال شرکت‌هایی مانند اوپو و و ویوو که جزو اولین برندهایی هستند که از پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، می‌توانند بر روند قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند تأثیر بگذارند.

مشخصات احتمالی وان پلاس 13

براساس گفته‌های این منبع، ماژول دوربین در بدنه پشتی متفاوت از شیوه مرسوم وان پلاس طراحی خواهد شد و شکل‌وشمایل بهتری خواهد داشت. همچنین این برند چینی از شیشه‌های جدیدی در ساخت بدنه پشتی بهره خواهد برد تا کیفیت و مقاومت آن را بالاتر ببرد.

گوشی‌های وان پلاس

پیش‌ازاین، در گزارشی به برخی از مشخصات احتمالی وان پلاس 13 اشاره کرده بودیم. گفته می‌شود این گوشی باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ 100 واتی نسل قبل را حفظ می‌کند. همچنین دستگاه نام‌برده احتمالاً صفحه‌نمایش خمیده 6.8 اینچی خواهد داشت؛ دقیقاً هم‌اندازه وان پلاس 12. علاوه‌براین، شایعه شده که این گوشی یک اسکنر اثر انگشت قابل‌اعتمادتر و مطمئن‌تر در قسمت صفحه‌نمایش خواهد داشت.

وان پلاس ۱۳ احتمالاً اکتبر سال میلادی جاری همراه دستگاه‌هایی مانند ریلمی GT7 پرو و سری شیائومی 15 به بازار خواهد آمد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋