مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

نتفلیکس تجربه واقعی بازی Squid را به نیویورک می آورد

نتفلیکس تجربه واقعی بازی اسکوئید گیم را به نیویورک می‌آورد

این مسابقه هیجانی علاوه بر نیویورک، در آسیا و اروپا نیز برگزار می‌شود.

شرکت نتفلیکس اعلام کرده است که به‌زودی اسکوئید گیم را در دنیای واقعی و در شهر نیویورک اجرا خواهد کرد. این برنامه در اروپا و آسیا نیز برگزار می‌شود. این تجربه برای عموم مردم در نظر گرفته شده است و با ریلیتی شو قبلی تفاوت دارد.

اسکوئید گیم یا بازی مرکب یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس است که توانست به محبوبیت خاصی در سطح دنیا دست پیدا کند. بعد از موفقیت این سریال و تمدید آن برای فصل‌های آینده، حالا نتفلیکس تصمیم گرفته تا اسکوئید گیم را به دنیای واقعی بیاورد و به علاقه‌مندان این سریال اجازه دهد هیجان‌های این بازی را به‌صورت واقعی تجربه کنند.

هم اکنون می‌توانید بلیط‌های این رویداد را خریداری کنید

نتفلیکس تجربه واقعی بازی اسکوئید گیم را به نیویورک می‌آورد

پیش‌ازاین و در سال ۲۰۲۲ نتفلیکس اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه ریلیتی شوی اسکوئید گیم را در ۱۰ قسمت و با حضور ۴۵۶ شرکت‌کننده بسازد. این برنامه قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۳ ساخته شود.

اما تجربه جدید نتفلیکس از سریال بازی مرکب در ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) سال جاری آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند شانس خود را برای حضور در این رقابت بیازمایند. فروش عمومی بلیت از ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) آغاز می‌شود. البته حضور در این برنامه رایگان نیست و قیمت بلیت ۳۹ دلار تعیین شده است. به گفته نتفلیکس، این مسابقه در Manhattan Mall نیویورک و در روزهای پنجشنبه تا دوشنبه برگزار می‌شود.

همچنین نتفلیکس اعلام کرده است که برخی بازی‌های این رویداد از بازی مرکب الهام گرفته شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها نیز جدید هستند. بازیکنان باید در گروه‌های ۲۴ نفره به رقابت بپردازند و در ضمن پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، امتیازاتی را جمع‌آوری کنند تا در نهایت برنده این مسابقه معرفی شود.

البته واضح است که برخلاف سریال اسکوئید گیم، هیچ خطر جانی شرکت‌کنندگان در این رقابت را تهدید نمی‌کند. در پایان نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند در بازارهای شبانه استراحت کرده و مجموعه‌ای از غذاهای کره‌ای را امتحان کنند.

فصل دوم سریال بازی مرکب نیز در تاریخ ۲۶ دسامبر (۶ دی) منتشر می‌شود. فصل سوم و نهایی هم برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋