مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

Galaxy S24 FE احتمالاً با چیپست Exynos 2400e وارد بازار خواهد شد

گلکسی S24 FE احتمالاً با چیپست اگزینوس 2400e از راه خواهد رسید

انتظار می‌رود این دستگاه در اکتبر سال میلادی جاری با رنگ‌بندی متنوع عرضه شود.

چند روز پیش در گزارشی پیرامون مشخصات لورفته گلکسی S24 FE صحبت کردیم. گویا به‌تازگی این دستگاه در بنچمارک گیگ‌بنچ دیده شده و اطلاعات بیشتری از جایگزین S23 FE داریم.

براساس گزارش «AndroidHeadlines»، گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721N در گیگ‌بنچ دیده شده است و از آن به‌عنوان نسخه «Fan Edition» سری گلکسی S24 یاد می‌شود. طبق داده‌های گیگ‌بنچ، این دستگاه ظاهراً با مادربرد «s5e9945» آزمایش شده که نشان می‌دهد دستگاه بعدی سامسونگ با اگزینوس 2400 از راه می‌رسد.

بنچمارک گلکسی S24 FE

ظاهراً کره‌ای‌ها در ساخت گلکسی S24 FE از نسخه آندرکلاک اگزینوس، اگزینوس 2400e، استفاده خواهند کرد تا گرمای دستگاه را کاهش دهد و عمر باتری و پایداری دستگاه را تقویت کند. در تست‌های گیگ‌بنچ، این پردازنده از حداکثر سرعت کلاک 3.11 گیگاهرتز برخوردار بوده و پتانسیل رسیدن به حداکثر سرعت 3.2 گیگاهرتز را دارد.

آن‌طور که در تصویر دیده می‌شود، این گوشی توانسته در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای 1625 و 5698 را کسب کند. چیپست گلکسی S24 FE به یک هسته Cortex-X4، دو هسته Cortex-A720، سه هسته Cortex-A720 دیگر با فرکانس کمتر و چهار هسته Cortex-A520 مجهز است؛ به‌علاوه اینکه از پردازنده گرافیکی Xclipse 940 نیز بهره می‌برد.

سایر مشخصات احتمالی گلکسی S24 FE

گلکسی اس 24 اف‌ای احتمالاً با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED از راه می‌رسد و محتواها را با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌ پلاس و رفرش‌ریت 120 هرتز نمایش خواهد داد. علاوه‌براین، روشنایی این پنل حداکثر به 1900 نیت می‌رسد تا زیر نور خورشید هم بتوانید با دستگاه کار کنید. این گوشی همچنین از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی ماکرو چیدمان دوربین‌های پشتی دستگاه را تشکیل می‌دهند. دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی نیز در حفره بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

دوربین‌‌های گلکسی S24 FE

سامسونگ ابزارهای هوش مصنوعی Galaxy AI را برای این دستگاه نیز تدارک دیده و کاربران به ابزارهایی مانند Circle to Search، ترجمه زنده، ویرایش تصاویر و دیگر قابلیت‌ها دسترسی خواهند داشت. گلکسی S24 FE با اندروید 14 و One UI 6.1.1 راهی بازار جهانی خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری 4565 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ دستگاه جدیدش را اکتبر 2024 (مهر-آبان 1403) عرضه کند. از طرفی ظاهراً با تنوع رنگ‌بندی در این سری روبه‌رو هستیم و گلکسی S24 اف‌ای در رنگ‌های خاکستری، آبی، نقره‌ای، سبز و زرد به فروش خواهد رسید؛ هرچند ممکن است بسته به بازار مدنظر، دسترسی به این گوشی با رنگ‌های نام‌برده متفاوت باشد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋