مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

OnePlus Ace 5 احتمالاً با بدنه سرامیکی و باتری بزرگ وارد بازار خواهد شد

وان پلاس Ace 5 احتمالاً با بدنه سرامیکی و باتری بزرگ از راه خواهد رسید

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به حضور اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر OLED با فناوری LTPO اشاره کرد.

وان پلاس روی معرفی و عرضه مدل‌های جدید سری Ace، یعنی وان پلاس Ace 5 و Ace 5 پرو متمرکز است و ظاهراً تا پایان سال میلادی جاری این دو دستگاه را در بازار داخلی چین عرضه خواهد کرد. حالا اطلاعات یک افشاگر، داده‌های بیشتری را درباره سری جدید گوشی‌های Ace در اختیار کاربران می‌‌گذارد.

مشخصات احتمالی وان پلاس Ace 5

طبق ادعای یک منبع آگاه با نام «Wisdom Pikachu» در پلتفرم ویبو، نسخه استاندارد بدنه سرامیکی خواهد داشت و کلید اعلان نیز در سمت راست دستگاه قرار خواهد گرفت؛ این درحالی است که وان پلاس Ace 3 که در اوایل سال میلادی جاری معرفی شد، بدنه شیشه‌ای داشت. همچنین گفته می‌شود Ace 5 از یک صفحه‌نمایش خمیده 6.78 اینچی OLED با وضوح 1.5K و فناوری LTPO بهره خواهد برد و در کنار آن، از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

Ace 5 احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور بزرگ خواهد داشت و دو دوربین اولتراواید و ماکرو نیز در کنار آن خواهند بود. همچنین این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار خواهد آمد و مدل پرو نیز احتمالاً به اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد؛ پردازنده‌ای که ظاهراً روی بهبود عملکرد گرافیکی تمرکز خواهد داشت.

وان پلاس Ace 5

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که کاربران با وجود آن می‌توانند ساعت‌ها به بازی، فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فعالیت‌های دلخواه‌شان بپردازند. همچنین پشتیبانی از فست‌شارژ 100 واتی نیز شارژ دستگاه را در مدت زمان کمی پر می‌کند. انتظار می‌رود نسخه استاندارد سری Ace 5 در بازار با ردمی K80 شیائومی رقابت کند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋