مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

چگونه آهنگ پیشواز رایتل را فعال کنیم

آموزش فعال‌سازی آهنگ پیشواز رایتل

برای استفاده از سرویس راینواز، می‌توانید از کدهای دستوری مختلفی استفاده کنید.

با استفاده از سرویس «راینواز»، مشترکان رایتل می‌توانند به‌جای بوق معمولی، آهنگ دلخواه خود را برای تماس‌گیرندگان پخش کنند. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا از بین طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها، از پاپ و کلاسیک گرفته تا موسیقی‌های دیگر، آهنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب از دیجیاتو، در مورد روش‌های مختلف فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل صحبت می‌کنیم.

کد فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل

برای فعال کردن آوای انتظار رایتل (راینواز) دو راه وجود دارد. در روش اول تنها کافیست پیامکی با کد اهنگ پیشواز رایتل یعنی "ON RBT" را به شماره ۲۰۳۰ ارسال کنید. با این کار، سرویس آهنگ پیشواز شما فعال می‌شود. اگر می‌خواهید این سرویس را غیرفعال کنید، پیامک "OFF RBT" را به همان شماره ارسال کنید. برای مشاهده وضعیت فعلی سرویس یا دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از چند کد آهنگ پیشواز رایتل دیگر استفاده کنید:

  • View RBT: با ارسال این کد، از وضعیت فعلی سرویس راینواز خود مطلع می‌شوید.
  • Help RBT: با ارسال این کد، اطلاعات کامل‌تری در مورد سرویس راینواز و نحوه استفاده از آن دریافت خواهید کرد.
کد آهنگ پیشواز رایتل

با استفاده از این روش ساده، می‌توانید به‌راحتی آهنگ مورد علاقه خود را به‌عنوان آوای انتظار تلفن همراه خود تنظیم کنید.

مشترکان رایتل می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را به‌عنوان هدیه به دوستان و آشنایانشان ارسال کنند. برای این کار، دو روش ساده وجود دارد:

  • استفاده از کد دستوری: با شماره‌گیری کد پیشواز رایتل #۲۱۰* و یا تلفن گویای ۲۱۰، می‌توانید به راحتی آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای شخص دیگری ارسال کنید.
  • ارسال پیامک: کافیست شماره تلفن فرد مورد نظر را به همراه کد راینوز و کلمه کلیدی Gift به‌صورت یک پیامک به ۲۰۳۰ ارسال کنید.

فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل از طریق سایت راینواز

روش دوم مراجعه به سایت راینوز به آدرس rbt.rightel.ir است. برای انجام این کار، ابتدا به سامانه مدیریت حساب رایتل وارد شوید. در بخش «محصولات من»، سرویس «آهنگ پیشواز رایتل» را انتخاب کنید. پس از فعال‌سازی، رمز عبوری برای شما ارسال می‌شود. با استفاده از رمز عبور، به وب‌سایت راینواز مراجعه کرده و از بین آهنگ‌های متنوع، آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و فعال کنید.

فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل

جمع‌بندی

مشترکین رایتل حالا می‌توانند با استفاده از سرویس جذاب راینواز، به‌جای بوق انتظار معمولی، آهنگ مورد علاقه خود را برای تماس‌گیرندگان پخش کنند. این سرویس آهنگ پیشواز رایتل به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این امکان را می‌دهد تا از میان انواع مختلف موسیقی ازجمله پاپ، سنتی، کلاسیک و موسیقی فیلم و سریال، آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.

هزینه استفاده از هر آهنگ راینواز تنها 10 هزار تومان است و هیچ هزینه اضافی برای فعال‌سازی یا تمدید آن وجود ندارد. این هزینه از حساب سیم‌کارت اعتباری یا صورتحساب سیم‌کارت دائمی کسر می‌شود. همچنین، هر آهنگ راینواز به مدت 30 روز اعتبار دارد و درصورت عدم حذف، به‌صورت خودکار تمدید می‌شود.

هزینه استفاده از آهنگ پیشواز رایتل چقدر است؟

هزینه استفاده از هر آهنگ راینواز تنها 10 هزار تومان است و هیچ هزینه اضافی برای فعال‌سازی یا تمدید آن وجود ندارد.

کد فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل چیست؟

برای فعال سازی آهنگ پیشواز رایتل باید کد ON RBT را به شماره ۲۰۳۰ پیامک کنید.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋