مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

شیائومی 14 تی احتمالا با Dimensity 8300 Ultra و 12 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد

شیائومی 14T احتمالاً با دایمنسیتی 8300 اولترا و ۱۲ گیگابایت رم از راه خواهد رسید

شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو تأییدیه‌های لازم را از نهادهای مربوطه دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود که به‌زودی به بازار بیایند.

غول فناوری چینی به‌زودی جایگزین شیائومی 13T، شیائومی 14T، را به بازار عرضه می‌کند. حالا با مشاهده مشخصات لوررفته این گوشی در پایگاه داده گیگ‌بنچ، اطلاعات بیشتری از دستگاه آتی شیائومی در اختیار داریم.

به‌ گزارش «گیزموچاینا»، شیائومی 14T با شماره مدل 2406APNFAG توانسته در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای 4389 و 15043 را به دست آورد. این دستگاه ظاهراً با پردازنده دایمنسیتی 8300 اولترا و اورکلاک 2.2 گیگاهرتز از راه خواهد رسید، احتمالاً 12 گیگابایت رم در اختیار کاربران می‌گذارد و اندروید 14 روی آن اجرا خواهد شد.

بنچمارک شیائومی 14T

مشخصات احتمالی شیائومی 14T پرو

پیش‌ازاین مشخصات شیائومی 14T پرو نیز فاش شده بود. مدل پرو از دایمنسیتی 9300 پلاس استفاده می‌کند و به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و OIS مجهز است؛ درنتیجه عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف مناسب خواهد بود و عکس‌هایی واضح‌تر با کنتراست مناسب ثبت می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به رونمایی و عرضه این دو گوشی، مشخصات بیشتری از آن‌ها درز خواهد کرد. هر دو دستگاه گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های لازم را از نهادهای مربوطه کسب کرده‌اند و انتظار می‌رود به‌زودی راهی بازار شوند.

شیائومی 14T پرو

در کنار سری شیائومی 14T، پوکو نیز روی عرضه اولین تبلت خود با نام پوکو پد (POCO Pad) کار می‌کند. این تبلت ماه مه (اردیبهشت 1403) در سطح جهانی عرضه شده بود و در آینده نزدیک، فروشگاه فلیپ‌کارت (Flipkart) در هند این گوشی را به دست مشتریان می‌رساند. این برند اخیراً پوکو M6 پلاس 5G را نیز همراه پوکو بادز X1 معرفی و عرضه کرده بود.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋