مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

معرفی کیس گیمینگ Griffin G9 سبز رنگ. گل سرسبد موارد تولید داخل

معرفی کیس گیمینگ گرین Griffin G9؛ پرچمدار کیس‌های تولید داخل

کیس گیمینگ Griffin G9 حتی نمونه‌های گران‌قیمت خارجی را به‌چالش می‌کشد.

گرین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان داخلی انواع قطعات کامپیوتری، پرچمدار کیس‌های خود یعنی Griffin G9 را در بازار عرضه کرده تا حتی رقبای باسابقه خارجی خود را به‌چالش بکشد. این کیس مید-تاور با ۷ عدد فن از پیش نصب‌شده، بدنه مقاوم فولادی ضخیم با قابلیت نصب شیشه‌های حرارت‌دیده، فضای مناسب نصب انواع قطعات و درگاه‌های ارتباطی متنوع، یکی از بهترین کیس‌های ایرانی بازار است که می‌توانید پریمیوم‌ترین قطعات بازار را روی آن سوار کنید. در ادامه با کیس Grifiin G9 شرکت گرین بیشتر آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی کیس گیمینگ گرین Grifiin G9

نام محصولگرین Griffin G9
فرم فکتورمید-تاور
جنس بدنهورقه فولادی با ضخامت ۰.۹ میلی‌متر / قابلیت نصب پنل شیشه‌ای حرارت‌دیده با ضخامت ۰.۴ میلی‌متر
تعداد فن‌های تحت‌پشتیبانی۱۰ عدد / مجهز به ۷ عدد فن از‌پیش نصب‌شده (۴ عدد فن ۱۴ سانتی‌متری پشت و جلوی کیس + سه عدد فن ۱۲ سانتی‌متری بالای کیس) با پشتیبانی از نورپردازی ARGB
مادربردهای تحت‌پشتیبانیفرم فکتورهای ATX و M-ATX به‌همراه Mini-ITX
سیستم خنک‌کنندهقابلیت نصب خنک‌کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع ۱۸۵ میلی‌متر / پشتیبانی از رادیاتور با سایزهای ۱۲، ۱۴، ۲۴، ۲۸، ۳۶ و ۴۲ میلی‌متری
قابلیت‌های جانبیپشتیبانی از کارت گرافیک با حداکثر طول ۴۰۰ میلی‌متر به‌صورت عمودی یا افقی / قابلیت نصب پاور با حداکثر طول ۲۹۰ میلی‌متر / دارای ۷ عدد شکاف اسلات توسعه / دارای دو عدد USB 3.0 از نوع A و یک عدد USB 3.1 از نوع C
ابعاد۵۱۰ در ۲۳۵ در ۴۸۹ میلی‌متری
وزن۱۰.۸ کیلوگرم
رنگ‌بندیمشکی
گارانتی۲ ساله گرین
قیمتحدود ۷ میلیون تومان

مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های کیس Griffin G9

کیس گیمینگ گرین Griffin G9 با تمرکز روی بهبود کیفیت ساخت و بهره‌مندی از امکانات متنوع برای به‌کارگیری بهترین قطعات روز، برای اکثر کاربران حرفه‌ای نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این کیس گیمینگ از فرم فکتور مید-تاور برخوردار شده و از مادربردهای ATX و M-ATX در کنار Mini-ITX پشتیبانی می‌کند. این مشخصات کیس گیمینگ گرین، نوید پشتیبانی از طیف گسترده قطعات کامپیوتری در رده‌های مختلف را می‌دهد. ابعاد ۵۱۰ در ۲۳۵ در ۴۸۹ میلی‌متری به‌همراه وزن ۱۰.۸ کیلوگرمی، حمل‌ونقل این کیس را کمی سخت می‌کند و شاید اگر دسته اختصاصی برای این کار در نظر گرفته می‌شد، جابه‌جایی کیس جذاب گرین نیز ساده‌تر بود.

از طراحی و ظاهر کیس Griffin G9 شروع می‌کنیم؛ جایی‌که مکعب فولادی مشکی‌رنگ گرین، به کالبدی مستحکم و خوش‌ساخت برای قطعات کامپیوتر شما تبدیل می‌شود. این کیس گیمینگ در تک‌رنگ مشکی عرضه شده و به‌لطف بهره‌مندی از نورپردازی ARGB در فن‌ها، ظاهری جذاب و دیدنی به‌خود گرفته است. ازطرفی با استفاده از پنل‌های مش یا شیشه‌ای در کناره‌های کیس، می‌توانید بین ظاهر و گردش هوای بهتر یکی را انتخاب کنید. جالب این‌که این کیس گرین کاملاً ماژولار بوده و فرصت جداسازی بخش‌های مختلف بدنه آن در دسترس کاربر قرار دارد. کیس گرین Griffin G9 از بدنه فولادی با ورقه ۰.۹ میلی‌متری برخوردار شده که نسبت‌به برخی مدل‌های مشابه، ضخامت بیشتری دارد و ازاین‌رو استحکام بالایی به‌ارمغان می‌آورد. کیفیت ساخت بالای این ورقه‌ها، اطمینان به کیس گریفین G9 را راحت‌تر می‌کند. پنل شیشه‌ای مورد استفاده برای این کیس نیز از نوع حرارت‌دیده بوده و با ضخامت ۰.۴ میلی‌متری، مقاومت بسیار بالایی دارد تا تحمل ضربه‌های شدید را داشته باشد. گرین برای کیس پرچمدار خود، فیلترهای آهن‌ربایی قابل‌شستشو در کف، سقف و پنل جلو را در نظر گرفته تا عملاً ورود گرد و خاک به کیس به‌میزان بسیار کمی برسد.

یکی از نقاط قوت اصلی کیس پرچمدار جدید گرین، قابلیت استفاده از انواع خنک‌کننده در آن است. این محصول با بهره‌مندی از ۷ عدد فن از‌پیش نصب‌شده، عملاً شما را از صرف هزینه اضافی برای این قسمت بی‌نیاز می‌کند. ازطرفی این فن‌ها از نورپردازی ‌پیشرفته ARGB برخوردار هستند و شما می‌توانید از طریق کنترلر اختصاصی، طیف‌های متنوعی از رنگ‌ها و جلوه‌های مختلف را در کیس خود اعمال کنید. 

اگر کاربری شما سنگین‌تر از این‌هاست و به تجهیزات پیشرفته‌تری برای خنک‌کردن سیستم خود نیاز دارید، امکان استفاده از رادیاتور در سایزهای مختلف مهیا شده و دست‌تان در این قسمت باز است. بزرگ‌ترین رادیاتوری که قادر هستید در این کیس به‌کار ببرید، می‌تواند طول ۴۲۰ میلی‌متری داشته باشد. پشتیبانی از خنک‌کننده اختصاصی پردازنده با بیشینه طول ۱۸۵ میلی‌متری نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به‌کارگیری بسیاری از مدل‌های پیشرفته بازار در این کیس را ممکن می‌کند.

نصب قطعات در کیس گیمینگ گرین Griffin G9 نه‌تنها راحت بوده، بلکه حتی با استفاده از قطعات پرچمدار بازار، همچنان مانعی سر راه‌تان نخواهد بود. این کیس گرین از کارت‌های گرافیک با حداکثر طول ۴۰۰ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. بد نیست بدانید کارت گرافیک پرچمدار RTX 4090 مدل ROG Strix OC حدود ۳۵۸ میلی‌متر طول دارد و برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت. نصب کارت گرافیک در کیس گریفین G9 به هر دو صورت عمودی و افقی قابل‌انجام است. گرین در اقدامی جالب، محفظه نصب پاور این کیس را نیز ماژولار کرده تا منبع تغذیه دستگاه را به‌صورت کشویی در کیس قرار دهید. این ویژگی سهولت نصب پاور را افزایش می‌دهد.

کیس گیمینگ پرچمدار گرین از درگاه‌های ارتباطی کاربردی بهره می‌برد. ازجمله این درگاه‌ها می‌توان به دو عدد USB 3.0 از نوع A و یک عدد USB 3.1 Gen 2 از نوع C اشاره کرد. با این پورت‌ها می‌توانید سرعت انتقال اطلاعات بالایی را تجربه کنید. همچنین ورودی میکرفون و خروجی صدا نیز جلوی پنل بالایی و در کنار سایر پورت‌ها جا خوش کرده‌اند.

کیس گیمینگ Green Griffin G9 یکی از بهترین کیس‌های تولید داخل است که با برطرف کردن کاستی‌ها و افزایش کیفیت ساخت، توانایی جا دادن بهترین سخت‌افزارهای روز کامپیوتر در دل خود را دارد. گرین با تمرکز روی کاهش محدودیت‌ها، این کیس را طوری طراحی کرده که از کاربران مبتدی تا حرفه‌ای، همگی تجربه به‌یادماندنی از اسمبل سیستم و سوار کردن قطعات خود روی آن داشته باشند. این کیس پرچمدار حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد و گرین گارانتی ۲ ساله خود را همراه با آن ارائه می‌دهد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋