مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

Shutterstock یک مولد هوش مصنوعی جدید برای تولید محتوای سه بعدی منتشر کرد

شاتراستاک هوش مصنوعی مولد جدیدی برای تولید محتواهای سه‌بعدی منتشر کرد

با این هوش مصنوعی کاربران می‌توانند با پرامپت‌های متنی یا تصویری به‌سرعت اشیای سه‌بعدی و پس‌زمینه‌های ۳۶۰ درجه ایجاد کنند.

پلتفرم شاتراستاک هوش مصنوعی مولد محتواهای سه‌بعدی خود را به‌صورت بتا برای کاربران تجاری منتشر کرد. این هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهد تا با پرامپت‌های متنی یا تصویری به‌سرعت اشیای سه‌بعدی و پس‌زمینه‌های ۳۶۰ درجه با رزولوشن HD و همراه با نورپردازی ایجاد کنند. این هوش مصنوعی بر مبنای فناوری Edify AI انویدیا توسعه یافته است.

براساس اعلام انویدیا، Shutterstock سرویس سه‌بعدی مولد خود را در نسخه بتا منتشر کرده است. همچنین Getty Images هوش مصنوعی مولد خود را ارتقا داده تا تصاویر را دو برابر سریع‌تر ایجاد کند، کیفیت خروجی را بهبود بخشد و تنظیم دقیق‌تر محتواها را امکان‌پذیر کند. این دو سرویس‌ با استفاده از معماری هوش مصنوعی مولد چندوجهی Edify انویدیا ساخته شده‌اند.

تولید محتواهای سه‌بعدی با هوش مصنوعی شاتراستاک

شاتراستاک هوش مصنوعی مولد جدیدی برای تولید محتواهای سه‌بعدی منتشر کرد

هوش مصنوعی جدید Shutterstock اکنون برای شرکت‌ها در نسخه بتا در دسترس است؛ این سرویس به طراحان و هنرمندان امکان می‌دهد تا به‌سرعت اشیای سه‌بعدی ایجاد کنند و آن‌ها را در محیط‌های مجازی خود قرار دهند. برای مثال این هوش مصنوعی مولد روی میز اتاق غذاخوری ظروف و بشقاب‌ها را می‌گذارد تا کاربر بتواند روی طراحی شخصیت‌ها متمرکز باشد.

ابجکت‌های سه‌بعدی این سرویس را می‌توان ویرایش کرد و خروجی نیز در انواع فرمت‌های رایج در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. به‌عبارت دقیق‌تر، این هوش مصنوعی ابتدا پیش‌نمایشی از یک ابجکت را در کمتر از 10 ثانیه به شما نشان می‌دهد و اگر آن را پسندیدید، می‌توانید آن را به‌ فایل سه‌بعدی و با کیفیت بالاتر تبدیل کنید یا روی آن بافتی مانند چوب یا فلز قرار دهید.

همچنین نورپردازی یک محیط مجازی با انعکاس دقیق می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد. اکنون با استفاده از سرویس سه‌بعدی شاتراستاک، کاربران می‌توانند به‌سادگی محیط مورد نیاز خود را با درخواست متنی یا تصویری توصیف کنند و یک پس‌زمینه پانورما با داینامیک رنج بالا داشته باشند.

شاتراستاک هوش مصنوعی مولد جدیدی برای تولید محتواهای سه‌بعدی منتشر کرد

هوش مصنوعی مولد Getty Images با استفاده از Edify AI اکنون قابلیت‌های جدیدی فراهم کرده است و به شما امکان می‌دهد تا سبک تصویر خود را تغییر دهید. این مدل جدید دو برابر سریع‌تر شده و کیفیت تصویر و دقت آن نیز افزایش یافته است. همچنین کاربران می‌توانند تنظیمات دوربین مانند عمق میدان یا فاصله کانونی عکس را کنترل کنند. کاربران با این مدل قادرند چهار تصویر را با رزولوشن 4K در حدود شش ثانیه تولید کنند.

این مدل هوش مصنوعی در وب‌سایت Getty Images و  iStock در دسترس است.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋