مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا، فرانک، بالنو و سیاز [ژوئیه 1403] اعلام شد

شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا، فرانکس، بالنو و سیاز اعلام شد [تیر 1403]

شرکت راساموتور خاورمیانه واردکننده خودروهای سوزوکی به ایران، شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا و سه مدل دیگر را برای تیرماه 1403 اعلام کرد.

شرکت راساموتور خاورمیانه واردکننده خودروهای سوزوکی به ایران، شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا و سه مدل دیگر را برای تیرماه 1403 اعلام کرد. درحال‌حاضر تنها متقاضیان خرید خودروهای وارداتی در قالب سامانه یکپارچه قادر به انتخاب و خرید این خودرو هستند. برای خرید خودروهای سوزوکی، لازم است تا از طریق سامانه یکپارچه، نسبت به انتخاب یک یا چند مورد از خودروهای سوزوکی اقدام کنید. سپس می‌توانید به سایت راساموتور مراجعه کرده و با تکمیل وجه، ثبت‌نام خود را قطعی کنید.

قیمت‌های اعلام‌شده در شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا، از نوع علی‌الحساب است. بنابراین موارد همچون هزینه پلاک‌ و شماره‌گذاری، بیمه، مالیات بر ارزش افزوده، کرایه حمل و موارد دیگر به این قیمت افزوده خواهد شد. در مرحله ثبت‌نام اولیه، لازم است تا نیمی از مبلغ مورد نیاز به عنوان قیمت خودرو را به راساموتور ارائه دهید. موعد تحویل خودروها 90 روز کاری عنوان شده است. در زمان صدور دعوتنامه و تحویل خودرو، قیمت نهایی خودروها نیز مشخص خواهد شد. شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا، سیاز، بالنو و فرانکس فاقد سود مشارکت و انصراف است. تنها جریمه 2.5% ماهانه تاخیر در تحویل خودرو شامل حال متقاضیان می‌شود.

شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا، بالنو، سیاز و فرانکس، تیرماه 1403:

برندخودرومدلقیمت علی الحسابپیش پرداخت علی الحسابسود انصرافسود مشارکتجریمه تاخیررنگ‌های موجودموعد تحویل
سوزوکیفرانکس202414,600,000,0007,300,000,0000%0%2.5%  ماهیانهسفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری90 روزه
گرند ویتارا تک دیفرانسیل16,400,000,0008,200,000,000سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، سرمه‌ای
بالنو12,800,000,0006,400,000,000سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، سرمه‌ای
سیاز12,000,000,0006,000,000,000سفید، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای
شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا و فرانکس

سوزوکی بالنو و سوزوکی سیاز، در عرضه‌های گذشته راساموتور حضور داشتند و برخی نمونه‌های آن‌ها به بازار داخلی رسیده است. در سوی مقابل سوزوکی فرانکس و سوزوکی گرند ویتارا، خودروهایی جدید محسوب می‌شوند. این خودروها در زمستان سال گذشته به‌صورت رسمی رونمایی شدند و اکنون نوبت به تحویل نخستین سری از آن‌ها رسیده است.

سوزوکی فرانکس و سوزوکی گرند ویتارا از مشخصات فنی مشابهی بهره می‌برند اما در بخش گیربکس آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، سوزوکی گرند ویتارا در قالب نسخه تک‌دیفرانسیل به بازار ما آماده است. این خودرو با پیشرانه هیبریدی خفیف 1.5 لیتری، عملکرد فنی بسیار ضعیف‌تری نسبت به گرندویتارا‌های قبلی دارد که توسط ایران‌خودرو در بازار عرضه می‌شدند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋