مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

قیمت وانت G9 بهمن موتور در بازار مشخص شد

قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور در بازار مشخص شد

نخستین سری پیکاپ جی 9 از طریق نمایندگی‌ها به مشتریان تحویل داده شده‌اند و قیمت پیکاپ G9 در بازار آزاد مشخص شده است.

پیکاپ G9 بهمن موتور یکی از محصولات جدید بازار در بخش خودروهای تجاری است که به‌دلیل ابعاد بزرگ خود، مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. اکنون نخستین سری این پیکاپ به مشتریان تحویل داده شده‌اند و قیمت پیکاپ G9 در بازار آزاد مشخص شده است. سری نخست پیکاپ G9، مربوط به سهمیه فروش نمایندگی‌های بهمن موتور است که از این طریق به بازار عرضه شده‌اند.

قیمت پیکاپ G9 در بازار و کارخانه چقدر است؟

قیمت پیکاپ G9 به‌صورت رسمی معادل یک میلیارد و 980 میلیون تومان اعلام شده است. البته ثبت‌نام این محصول برای عموم مردم همچنان فعال نیست. از این رو متقاضیان باید اقدام به خرید این خودرو از طریق نمایندگی‌ها یا نمایشگاه‌های خودرو کنند. قیمت این پیکاپ در بازار آزاد، حدود 3.4 الی 3.5 میلیارد تومان برآورد شده است. به‌عبارتی این پیکاپ با 75 درصد قیمت بیشتری نسبت به نرخ رسمی کارخانه در بازار آزاد فروخته می‌شود.

پیکاپ G9 بهمن موتور یکی از چند پیکاپ مونتاژی کشور است که گیربکس اتوماتیک را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد. رقبای اصلی پیکاپ G9، فوتون تونلند G7 ایران خودرو دیزل، مکث کلوت اتوماتیک و آمیکو آسنا توربو اتوماتیک هستند. از نظر ابعاد و اندازه، پیکاپ G9 در بخش خود بی‌رقیب است اما در بخش مشخصات فنی، رقبای آن قوی‌تر ظاهر می‌شوند.

قیمت پیکاپ G9

زیر کاپوت پیکاپ G9 بهمن موتور پیشرانه دو لیتری چهارسیلندر توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 195 اسب‌بخار قدرت و 365 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هشت سرعته ZF نیز وظیفه انتقال قدرت را در این پیکاپ بر عهده دارد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که مشخصات فنی یادشده برای یک پیکاپ دو تنی چندان مناسب نباشند. سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل، سنسور باران و روکش چرمی صندلی‌ها برخی از تجهیزات این پیکاپ هستند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋