مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

عکس ها و مشخصات ردمی A3 با نمایشگر 90 هرتزی فاش شد

عکس‌ها و مشخصات ردمی A3 با نمایشگر 90 هرتزی فاش شد

این گوشی باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

ردمی A3 به‌زودی توسط شیائومی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند قرار است جانشین نسل قبلی این سری، یعنی A2 شود. به‌نظر این گوشی هوشمند پیشرفت‌های محسوسی هم در طراحی و هم در عملکرد داشته باشد؛ بااین‌حال، تاکنون اطلاعات خاصی از این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده بود. اما حالا در آستانه عرضه رسمی A3، این گوشی هوشمند در تعدادی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفریقا لیست شده است.

طبق اطلاعات خرده‌فروشی‌ها، Redmi A3 از نظر طراحی، در مقایسه با مدل قبلی خود، تغییرات اساسی دارد. این گوشی در قاب پشتی دارای یک شیشه محکم است. همچنین مثل سری‌های Realme 11 Pro، ماژول دوربین این گوشی دایره‌ای‌شکل است.

ردمی A3 شیائومی

سخت‌افزار و نرم‌افزار Redmi A3 Xiaomi

به گزارش گیزموچاینا، صفحه‌نمایش 6.71 اینچی A3 از نوع LCD است و رزولوشن +HD دارد. همچنین از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت پشتیبانی می‌کند. ردمی A3 در سه رنگ مشکی، آبی و سبز جنگلی به بازار عرضه می‌شود.

دوربین عقب A3 احتمالاً 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند.

از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار، پردازنده مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 4 گیگابایت رم مجازی، وظیفه پردازش‌های سنگین این گوشی مقرون‌به‌صرفه را بر عهده دارند. علاوه‌براین، 128 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق درگاه کارت حافظه جانبی قابل ارتقا است، وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات را بر عهده دارد. ردمی A3 از سیستم‌عامل اندروید 13 (نسخه Go) استفاده می‌کند. این نسخه از اندروید عملکرد مناسبی برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه دارد.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، وای‌فای 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5، جک 3.5 میلی‌متری و USB Type-C از دیگر خصوصیات A3 شیائومی است.

کمپانی شیائومی سابقه‌ای طولانی و موفق درزمینه عرضه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه دارد. تقریباً 3 ماه پیش نیز (آبان ۱۴۰۲) این کمپانی گوشی Redmi 13C را با قیمت 135 دلار وارد بازار کرد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋