مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

بلومبرگ: اپل iOS 18 را یکی از بزرگ ترین به روز رسانی های تاریخ این سیستم عامل می داند

بلومبرگ: اپل iOS 18 را یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ این سیستم‌عامل می‌داند

اپل در iOS 18 احتمالاً قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

iOS 18 قرار است در ماه ژوئن (خرداد 1403) در کنفرانس WWDC معرفی شود. احتمال دارد این به‌روزرسانی تعداد زیادی قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید را در خود جای داده باشد. طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل iOS 18 را یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های iOS در تاریخ این شرکت می‌داند.

براساس گزارش «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل iOS 18 را جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سال‌های اخیر دانسته است. البته اپل چندماه پیش نیز چنین دیدگاهی را درباره این سیستم‌عامل بیان کرده بود، حالا غول کوپرتینویی این دیدگاه خود را همچنان حفظ کرده و به نظر می‌رسد iOS 18 نقطه عطفی در تاریخ این سیستم‌عامل باشد.

ویژگی‌های احتمالی iOS 18

علاوه بر ویژگی‌های اصلی هوش مصنوعی، گرمن می‌گوید باید منتظر ویژگی‌های بیشتری در iOS 18 باشیم. «کریگ فدریگی»، رئیس مهندسی نرم‌افزار اپل، به کارمندان دیگر گفته است که این سیستم‌عامل، با اسم رمز کریستال، تغییرات بلندپروازانه‌ای خواهد داشت.

اپل iOS 18

یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در این سیستم‌عامل شاهد آن خواهیم بود، ادغام هوش مصنوعی جدید در سراسر iOS 18 است. به نظر می‌رسد که نسخه اصلاح‌شده سیری یکی از این تغییرات باشد. در این نسخه، سیری هوشمندتر شده است و از فناوری مدل زبانی بزرگ بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی iOS 18 می‌توان به ادغام هوش مصنوعی در پیام‌رسان‌ها اشاره کرد که با آن می‌توانید جملات را تکمیل یا ویرایش کنید، یا می‌توانید با این هوش مصنوعی مکالمه داشته باشید. همچنین هوش مصنوعی در Apple Music نیز حضور خواهد داشت تا پلی‌لیست‌های خودکار برای شما بسازد. در به‌روزرسانی iOS 18 هوش مصنوعی مولد در اپلیکیشن‌های مجموعه iWork مانند Keynote و Pages نیز قابل‌استفاده خواهد بود. برای برنامه‌نویسان نیز این هوش مصنوعی در Xcode می‌تواند مزیت‌های قابل‌توجهی باشد.

درحال‌حاضر هیچ جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های جدید iOS 18 در دست نیست. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که اپل همراه با این ویژگی‌های متنوع هوش مصنوعی، احتمالاً قابلیت‌های دیگری را برای این به‌روزرسانی درنظر گرفته است.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋