مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

مشخصات بیشتر Redmi K70 Ultra فاش شد: اولین موبایل موجود در بازار با 24 گیگابایت رم LPDDR5T؟

مشخصات بیشتری از ردمی K70 اولترا فاش شد: اولین موبایل بازار با رم 24 گیگابایتی LPDDR5T؟

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که احتمالاً ردمی K70 اولترا اولین گوشی هوشمندی است که با رم 24 گیگابایت PDDR5T به بازار عرضه می‌شود.

یکی از منابع آگاه بازار که معمولاً مشخصات کلیدی برخی گوشی‌های هوشمند را به اشتراک می‌گذارد، جزئیات بیشتری درمورد مشخصات ردمی K70 اولترا منتشر کرده است. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که احتمالاً ردمی K70 اولترا اولین گوشی هوشمندی است که با رم 24 گیگابایت LPDDR5T به بازار عرضه می‌شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ردمی روی گوشی پرچمدار ردمی K70 اولترا برای عرضه در بازار چین کار می‌کند. اواخر سال گذشته میلادی Digital Chat Station، یکی از منابع آگاه بازار، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو برخی مشخصات کلیدی دستگاهی را بدون اشاره مستقیم به نام آن فاش کرد. حالا همین منبع آگاه برخی مشخصات دیگر از این دستگاه که ظاهراً ردمی K70 اولتراست، به اشتراک گذاشته است.

مشخصات بیشتری از ردمی K70 اولترا فاش شد: اولین موبایل بازار با رم 24 گیگابایتی LPDDR5T؟

مشخصات فاش‌شده ردمی K70 اولترا

همان‌طور که گفته شد، یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار پستی درمورد یک گوشی هوشمند، اطلاعاتی را درمورد مشخصات آن به اشتراک گذاشته ولی اشاره‌ای به نام دستگاه نکرده است. طبق گفته رسانه‌های چینی و براساس نظرات پست منتشرشده در ویبو، به‌نظر می‌رسد که این مشخصات درمورد Redmi K70 Ultra است.

براساس اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه به پنل OLED 8T LTPO با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز خواهد شد. وضوح صفحه‌نمایش دستگاه 1.5k و حداکثر روشنایی آن احتمالاً 5000 نیت خواهد بود. این گوشی هوشمند با چیپست دایمنسیتی 9300 به بازار عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات قبلی فاش‌شده، گوشی آینده ردمی با تراشه D9300 در هنگام ورود به بازار چین، ردمی K70 اولترا نامیده می‌شود.

به گفته این افشاگر، این دستگاه با رم 24 گیگابایتی LPDDR5T در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر تنها گوشی‌های هوشمند مجهز به LPDDR5T در بازار، ویوو X100 و X100 پرو هستند که حداکثر 16 گیگابایت رم در بالاترین پیکربندی‌های خود دارند.

اطلاعات فاش‌شده همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با حافظه یک ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. براساس گزارش‌های دیگری که از سوی منابع دیگر منتشر شده است، این دستگاه احتمالاً با استاندارد IP68 به بازار می‌آید.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋