مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

اولین ستاره برنده تندیس طلایی جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

ستاره اول برنده تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

به گفته مدیرعامل ستاره اول، شفافیت، سیاست همیشگی این شرکت در حوزه مالی بوده است.

چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دوشنبه 25 دی‌ماه با حضور «سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ «سید رحمت اله اکرمی»، خزانه دار کل کشور؛ «محمد شیریجیان»، معاون اقتصادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ «مجید قاسمی»، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، نخبگان حوزه مالی و پولی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 در این همایش شرکت ستاره اول موفق شد برای دومین سال پیاپی «تندیس زرین» را دریافت کند که «سعید باغشاهی»، معاون مالی ستاره اول به نمایندگی این تندیس و بالاترین نشان این رویداد را دریافت کرد.

«محمدجواد صدوقی»، مدیرعامل شرکت ستاره ‌اول در حاشیه این رویداد توضیح داد: «یکی از مهم‌ترین علل کسب نشان زرّین مدیریت مالی ایران را می‌توان پیاده‌سازی مدیریت مالی حرفه‌ای و شفافیت مالی و اقتصادی در ستاره اول دانست. صدوقی معتقد است که این سیستم موفق، حاصل به‌کارگیری آخرین استانداردها و به‌روزترین سیستم های مالی و در راستای سیاست همیشگی شفافیت اقتصادی شرکت بوده است که با همت پرسنل متخصص شرکت ستاره اول در تمامی بخش‌های سازمان به ویژه معاونت مالی حاصل شده است.»

او در ادامه گفت: «این شرکت در سه دوره حضور خود در این همایش با عنایت به رعایت اصول شفافیت مالی همواره مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفته بطوریکه در سال 1400 موفق به کسب تندیس بلورین و در دو سال پیاپی منتهی به 1402 موفق به کسب بالاترین نشان این رویداد معتبر یعنی تندیس زرین گشته است.»

جایزه ملی مدیریت مالی ایران رویدادی است که همه ساله با هدف رشد مدیریت مالی در شرکت‌ها و سازمان‌ها و با رویکرد توسعه اقتصادی ایران برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این رویداد توسط نخبگان اقتصادی در مراحل و شاخص‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این همایش پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان براساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی؛ در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه مورد بررسی دقیق قرارگرفته و از سازمان های حائز رتبه تقدیر به عمل آمد که ستاره‌اول موفق به کسب عالی ترین سطح این جایزه گردید.

 برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز شده که طراحی مدل این جایزه توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است، به‌گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می پذیرد و برگزاری آن بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده می‌گردد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋