مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش وانت پادرا و نیسان + جدول زمانبندی دی ماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش وانت پادرا و وانت نیسان اعلام شد + جدول دی‌ماه 1402

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت پادرا و وانت نیسان را ویژه دی‌ماه 1402 اعلام کرد.

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت پادرا و وانت نیسان را ویژه دی‌ماه 1402 اعلام کرد. در این شرایط، دو خودروی وانت نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک و وانت پادرا پلاس دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال به مشتریان عرضه شده‌اند. سایپا امیدوار است که با توجه به محبوبیت وانت‌های دوگانه‌سوز، مشتریان استقبال بیشتری از پادرا به‌عمل آورند و این خودرو به‌تدریج جایگزین وانت نیسان شود.

این شرایط از نوع فروش فوری است. وانت نیسان در رنگ سنتی آن، یعنی آبی و وانت پادرا با رنگ سفید به دست مشتریان خواهد رسید. موعد تحویل وانت نیسان اندکی زودتر است و این خودرو پس از 45 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. در سوی دیگر، مشتریان پادرا بایستی به مدت 60 روز کاری برای تحویل‌گرفتن وانت خود صبر پیشه کنند.

شرایط فروش وانت پادرا و وانت نیسان، دی‌ماه 1402:

خودرورنگقیمتموعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیکآبی539,290,00045 روزه
پادرا پلاس دوگانه‌سوزسفید662,890,00060 روزه

وانت زامیاد پادرا پلاس نسخه جدید و ارتقایافته وانت پادرا به‌حساب می‌آید که از سال 1398 به تولیدات زامیاد افزوده شد. این وانت ترکیبی از بدنه فودای F16 چینی با پیشرانه 2.4 لیتری وانت نیسان است. درحقیقت بدنه جدیدتر فودای F16 روی شاسی و موتور قدیمی وانت نیسان سوار شده تا جلوه بیشتری به این خودرو دهد.

شرایط فروش وانت پادرا و کارون

زامیاد این وانت را در قالب نسخه‌های دوگانه‌سوز و تک‌سوز به تولید می‌رساند. همچنین نسخه لانگ آن با فاصله محوری بزرگ‌تر نیز معرفی شده است. نسخه دوکابین فودای F16 نیز با نام زامیاد کارون عرضه می‌شود که براساس پلتفرم وانت نیسان دوکابین ساخته شده است. زامیاد تصمیم دارد که به‌تدریج پادرا پلاس را جایگزین وانت نیسان کند؛ هرچند تا زمانی که مشتریان به خرید وانت نیسان علاقه شدید دارند، چنین امکانی برای زیرمجموعه سایپا فراهم نیست.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋