مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش فوتون تونلند دیزل + جدول مهر 1402 اعلام شد

شرایط فروش فوتون تونلند دیزلی اعلام شد + جدول مهرماه 1402

قیمت فوتون تونلند دیزلی از سوی ایران‌خودرو دیزل معادل یک میلیارد و 540 میلیون تومان اعلام شده است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل شرایط فروش فوتون تونلند دیزلی ویژه مهرماه 1402 را اعلام کرد. در این شرایط، پیکاپ دیزلی این شرکت به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت 770 تومانی، این خودرو را خریداری کنند. مابقی قیمت خودرو نیز پس از ارائه پیش‌پرداخت‌های دومرحله‌ای یا یک‌مرحله‌ای، در قالب اقساط یک تا سه ساله از مشتری دریافت خواهد شد.

پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط فروش فوتون تونلند حدود 770 میلیون تومان است. مشتریان می‌توانند این پیش‌پرداخت را به‌صورت دومرحله‌ای یا تک‌مرحله‌ای به شرکت ارائه دهند. موعد تحویل خودروها در صورت پرداخت تک‌مرحله‌ای آذر 1402 و در صورت پرداخت دومرحله‌ای دی‌ماه 1402 اعلام شده است. سود مشارکت و انصراف سالانه در صورت پرداخت یک‌باره پیش‌پرداخت صفر درصد است. اما اگر پیش‌پرداخت را به‌صورت دومرحله‌ای پرداخت کنید، 5 درصد سود مشارکت و 2 درصد سود انصراف به شما تعلق می‌گیرد. تاریخ پیش‌پرداخت دوم در روش دومرحله‌ای نیز 25 آبان‌ماه 1402 اعلام شده است.

شرایط فروش فوتون تونلند دیزلی در مهرماه 1402:

شرایط فروش فوتون تونلند

قیمت فوتون تونلند دیزلی از سوی ایران‌خودرو دیزل معادل یک میلیارد و 540 میلیون تومان اعلام شده است. مابقی قیمت خودرو پس از ارائه پیش‌پرداخت، در قالب اقساط یک تا سه ساله از مشتری دریافت خواهد شد.

در روش پرداخت اقساط یک‌ساله، 4 چک با فاصله زمانی سه‌ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. نرخ سود تسهیلات در این روش 9 درصد اعلام شده است. درصورتی‌که فوتون تونلند دیزلی را با اقساط دوساله خریداری کنید، تسهیلات طی 8 فقره چک 3 ماهه با شما تسویه می‌شود. نرخ سود تسهیلات در روش اقساطی دو ساله 16 درصد اعلام شده است. درنهایت روش آخر، یعنی خرید اقساطی سه‌ساله، به 12 فقره چک سه‌ماهه نیاز دارد. درصد سود تسهیلات در این روش نیز 18 درصد اعلام شده است.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋