مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

اشتراک پادروشاپ رایگان شد: تسهیلات ویژه برای فروشگاه های اینستاگرام

اشتراک پادروشاپ رایگان شد: تسهیلات ویژه برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

پادرو این اقدام را به‌منظور توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک بعد از دوران رکود طولانی در بازار آنلاین انجام داده است.

پادرو با هدف کمک به رشد و فروش بهتر فروشگاه‌های اینستاگرامی و کسب‌وکارهای اینترنتی کوچک، سرویس فروشگاه‌ساز پادروشاپ را رایگان کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط‌عمومی پادرو، در این طرح همه فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی قادر خواهند بود از خدمات پایه پادروشاپ برای ساخت ویترین، ارسال سفارش‌ها و درگاه پرداخت امن و ساده بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

پادرو این اقدام را به‌منظور توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک بعد از دوران رکود طولانی در بازار آنلاین انجام داده است تا به همه کسب‌وکارها فرصت دهد تا بتوانند از خدمات بهتری برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

«پشوتن پورپزشک»، مدیرعامل پادرو درباره شرایط ویژه این طرح گفت: «همه کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از خدمات پادروشاپ استفاده می‌کنند، می‌توانند از این امکان ویژه برخوردار شوند. با طرح پایه پادروشاپ امکان استفاده از خدمات لجستیک که یکی از ضروری‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین است برای همه کسب‌وکارها فراهم می‌شود.»

اشتراک پادروشاپ رایگان شد: تسهیلات ویژه برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

وی انگیزه پادرو برای فراهم کردن این تسهیلات را کمک به کسب‌وکارهای مستعد برای رشد و افزایش فروش اعلام کرد و گفت:

«قطعاً توسعه، رشد و تاب‌آوری بیشتر فروشگاه‌های اینستاگرامی که از ذی‌نفعان اصلی پادروشاپ به حساب می‌آیند، یکی از اهداف جدی ما است. این‌موضوع به رشد پادروشاپ و شکل‌گیری گروهی از کسب‌وکارهای قوی و باثبات می‌انجامد. کمک به ثبات کسب‌وکارهای کوچک که از خدمات پادرو استفاده می‌کنند، در نهایت رشد و ثبات پادرو را تقویت خواهد کرد.»

پورپزشک اعتقاد دارد طرح اشتراک رایگان پادروشاپ می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک که سفارش‌های اندکی دارند کمک کند تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند؛ یا برای کارآفرینانی که در نقطه آغازین مسیر کسب‌وکار خود هستند، کمکی باشد تا برای ارسال مرسولات خود دغدغه لجستیک نداشته باشند و در نهایت بر رشد و توسعه کسب‌وکارشان متمرکز باشند.

گفتنی است پادرو به‌عنوان حامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طرح‌های متعددی را برای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک شکل گرفته در شبکه‌های اجتماعی، تدارک دیده است. ارائه اشتراک رایگان و ارائه خدمات ویژه برای توسعه در بخش آفلاین از جمله امکاناتی است که پادرو در نظر دارد تا پایان تابستان در اختیار فروشگاه‌های کوچک قرار دهد.

پادرو ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در فضای آنلاین است و علاوه بر ارائه امکانات ویژه لجستیک و ارسال سفارش‌ها، خدمات پرداخت و مدیریت سفارش را برای فروشگاه‌های کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین فراهم کرده است.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋