طبق گزارش سال جاباما، طی سال 1401 میزان امتیازدهی کاربران نسبت به 1400 سهبرابر بوده است.
کاربران جاباما تاکنون بیش از 500 هزار نظر بر بستر این پلتفرم ثبت کردهاند. نظراتی که به خلق تجربه بهتر برای کاربران جاباما و افزایش رضایت آنها کمک خواهد کرد.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابطعمومی جاباما، «فرهاد بهشتی»، مدیر بازاریابی این پلتفرم، اعلام کرد بیش از 500 هزار نظر، آنهم بدون فیلتر، در جاباما ثبت شده است. البته شاید 500 هزار نظر در نگاه اول عدد قابل ملاحظهای بهنظر نرسد، اما بایستی توجه داشت که هنوز 93 درصد رزرو اقامت در ایران بهصورت آفلاین است.
این تعداد نظر در یک پلتفرم میتواند به انتخاب آگاهانه و خلق تجربه بهتر برای کاربران کمک شایانی کند؛ مخصوصاً اینکه جاباما مدعی است نظرات کاربران را بدون فیلتر به نمایش میگذارد. موضوع انتخاب آگاهانه، چه در خرید کالا و چه در رزرو خدمات سفر، یکی از موضوعات بسیار مهم در تجربه مشتری است.
ترویج فرهنگ بررسی تجربیات و نظرات کاربرانی که قبلاً یک محصول را خریده یا اقامتگاهی را رزرو کردهاند، موضوعی است که جاباما در فعالیتهای اخیر خود روی آن دست گذاشته است.
این پلتفرم کاربران را تشویق میکند پیش از انتخاب و رزرو اقامتگاه خود نظرات و تجربیات کاربران قبلی را که در صفحه رزرو هر اقامتگاه در این سایت در دسترس عموم است، مطالعه کنند تا انتخاب آگاهانهتر و مطمئنتری داشته باشند.
آنطور که در گزارش سال جاباما بیان شده، میزان مشارکت کاربران این پلتفرم در امتیازدهی به اقامتگاهها سهبرابر بیشتر از سال 1400 است. همچنین کاربران جاباما بهطور متوسط امتیاز 4.18 از 5 را به تجربه خود از میزبانی و اقامت دادهاند. بد نیست بدانید تعداد کاربران این پلتفرم از مرز 2 میلیون و 300 هزار کاربر عبور کرده است.
گفتنی است امروز بیش از 20 هزار اقامتگاه در جاباما فعال هستند که با یک تقسیم ساده میتوان به این نتیجه رسید که بهطور متوسط برای هر اقامتگاه 25 نظر ثبت شده است.
پاسخ ها