مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

بلومبرگ: اولین مک های مجهز به تراشه M3 احتمالا پاییز امسال وارد بازار خواهند شد

بلومبرگ: اولین مک‌های مجهز به تراشه M3 احتمالاً پاییز امسال عرضه می‌شوند

این دستگاه‌ها احتمالاً شامل یک مک‌بوک ایر 13 اینچی و یک مک بوک پرو می‌شوند.

براساس گزارش جدید نشریه بلومبرگ، اپل قصد دارد اولین مک‌های مجهز به تراشه چیپ M3 را در ماه اکتبر (مهر/آبان‌ماه) عرضه کند.

به دنبال رویداد معرفی آیفون جدید که هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و امسال منتظر آیفون 15، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 هستیم، ظاهراً اپل برای اولین‌بار تصمیم گرفته تا مک‌های جدید خود را در ماه اکتبر عرضه کند. این دستگاه‌ها که گفته می‌شود از چیپ M3 بهره خواهند برد، احتمالاً شامل یک مک‌بوک ایر 13 اینچی و یک مک بوک پرو می‌شود.

ویژگی‌های چیپ M3 برای مک

بلومبرگ: اولین مک‌های مجهز به تراشه M3 احتمالاً پاییز امسال عرضه می‌شوند

انتظار می‌رود اپل برای چیپ M3 از تعداد هسته‌های مشابه با M2 استفاده کند، اما با حرکت به سمت فرآیند ساخت 3 نانومتری، عملکرد و کارایی بهتری خواهد داشت.

اپل ماه گذشته از محصولاتی مانند مک استودیو M2 اولترا و مک بوک ایر 15 اینچی رونمایی کرد تا چرخه انتقال به چیپ‌های M2 را به پایان برساند و حالا با معرفی مک‌های M3 قصد دارد چرخه جدیدی را اضافه کند. هرچند براساس این گزارش، مک بوک ایر M3 احتمالاً در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، به‌نظر می‌رسد محصولاتی مانند مک بوک پرو و مک استودیو دیرتر به این چیپ مجهز شوند.

بلومبرگ: اولین مک‌های مجهز به تراشه M3 احتمالاً پاییز امسال عرضه می‌شوند

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ به‌طور دقیق مشخص نکرده که اپل قصد دارد در ماه اکتبر رویدادی را برگزار کند یا مک‌های جدیدی را با بیانیه مطبوعاتی راهی بازار می‌کند.

علاوه‌براین، هرچند مدل‌های جدید آیپد پرو با نمایشگرهای OLED برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند، اما گرمن اشاره کرده که در پاییز امسال ممکن است یک مدل آیپد ایر با تراشه جدید نیز آماده عرضه شود. نسل فعلی آیپد ایر هنوز از تراشه M1 بهره می‌برد.

خبرنگار بلومبرگ در همین خبرنامه همچنین پیش‌بینی کرده است که اپل یک آی‌مک 30 اینچی جدیدی نیز در دست ساخت دارد که احتمالاً سال 2024 عرضه خواهد شد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋