مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان دیگر توییتر را پلتفرمی خطرناک نمی داند

بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان دیگر توییتر را یک پلتفرم خطرناک نمی‌داند

با وجود «لیندا یاکارینو» که به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر انتخاب شده، شرکت‌های تبلیغاتی به آینده توییتر خوش‌بین هستند.

حالا که «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal به‌عنوان جایگزین «ایلان ماسک» برای تصدی سمت مدیرعاملی توییتر انتخاب شده است، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان، GroupM، دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

فایننشال تایمز به نقل از منابع خود در گزارش جدیدش توضیح داده که GroupM، پیشروترین شرکت سرمایه‌گذاری رسانه‌ای در جهان که متعلق به شرکت تبلیغاتی بریتانیایی WPP است، توییتر را از دسته‌بندی «پرخطر» خارج کرده و همچنین به مشتریان خود اطلاع داده که این شرکت نسبت به انتصاب یاکارینو خوش‌بین است.

توییتر

تحریم تبلیغات در توییتر با حضور ایلان ماسک

GroupM نوامبر سال گذشته توییتر را به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» معرفی کرد و پس از تصاحب 44 میلیارد دلاری آن توسط ایلان ماسک، به مشتریان خود نسبت به خرید تبلیغات در آن هشدار داد. در آن زمان، آژانس تبلیغاتی به نگرانی‌هایی ازجمله تعداد زیاد کاربران «تأییدشده» که هویت حساب‌های پرمخاطب را جعل کرده‌اند و همچنین خروج یا اخراج مدیران توییتر اشاره کرده بود.

آژانس‌های تبلیغاتی دیگر مانند IPG و Omnicom Media Group نیز در آن زمان هزینه‌های تبلیغاتی خود در تو‌ییتر را متوقف کرده بودند.

طبق گزارش فایننشال تایمز، GroupM منتظر بود تا تیم مدیریت ارشد توییتر دوباره ساکن شود و سطح محتوای نامناسب این شبکه اجتماعی که با حضور ایلان ماسک افزایش یافته بود، به حالت عادی خود بازگردد. اکنون گفته می‌شود که این شرکت تبلیغاتی قصد دارد برای بهبود «ایمنی برند» توییتر با این شرکت همکاری کند تا از نمایش تبلیغات در کنار محتواهای مشکل‌ساز جلوگیری شود.

تغییر نظر GroupM درباره تبلیغات در توییتر بسیار ساده و منطقی به‌نظر می‌رسد. برخلاف ماسک که شرایط این شبکه‌اجتماعی را تا حدود زیادی نامنظم کرد، یاکارینو که چند هفته دیگر کار خود را آغاز می‌کند، کارنامه قدرتمندی در زمینه تبلیغات دارد؛ زیرا رئیس سابق تبلیغات NBCUniversal بوده است. این خبر به‌ویژه برای توییتر بسیار خوب خواهد بود؛ زیرا این شرکت از نظر مالی با مشکلاتی روبه‌رو شده است و ماسک تلاش دارد تا با ارائه ویژگی‌های جدیدی مانند آپلود ویدیوهای دو ساعته به مشترکین سرویس Twitter Blue، راه‌های جدیدی برای کسب درآمد پیدا کند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋