در این رویداد بیش از 140 نفر در قالب 54 ایده ثبتنام کردند که از این میان یازده تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
کمپ صعود پرداخت الکترونیک با حمایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در دانشگاه قزوین برگزار شد. هدف از این رویداد، معرفی صنعت پرداخت به دانشجویان و جذب استعدادهای دانشجویی عنوان شده است.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از واحد روابطعمومی و برندینگ فناپ، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، «کمپ صعود پرداخت الکترونیک» را برگزار کرد.
در این رویداد بیش از 140 نفر در قالب 54 ایده ثبتنام کردند که از این میان یازده تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
در مرحله نهایی این رویداد، روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه جاری تیمها در کنار منتورهای رویداد، ایدههای خود را اتقاء دادند و بوم کسبوکاری خود را طراحی کردند.
در روز پایانی کمپ صعود پرداخت الکترونیک نیز تیمهای برگزیده ایدههای خود را برای داوران تشریح و ارائه کردند. داوران پس از بررسی ایدهها در مراسم اختتامیه، ضمن تقدیر از تمامی تیمهای راهیافته به مرحله پایانی، به تیم نخست 30 میلیون تومان، تیم دوم 25میلیون تومان و به دو تیم در جایگاه سوم 20میلیون تومان اعطا کردند.
این رویداد با هدف «معرفی صنعت پرداخت به دانشجویان»، «جذب استعدادهای دانشجویی»، «شناسایی ایدههای بهروز» و «ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی استعدادها» برگزار شد و این فرصت را برای دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاهی دارای ایده و جویای کار فراهم کرد تا با ارائه ایدههای خود، امکان عملیساختن رویاهای خود را داشته باشند.
پاسخ ها