mohammadk23988

در بیزینس کوچینگ کوچ کسب و کار می تواند در چه مواردی کمک کند؟

در فرآیند مربیگری تجارت ، بیشتر مربیان تجاری در بخشهای مختلف کسب و کار خدمات ارائه می دهند ، به این معنی که مثلاً وقتی می خواهید یک تجارت یا تجارت در حال فروپاشی را احیا کنید ، اکنون موفقیت خود را حتی بیشتر موفق کنید یا اینکه آیا قصد راه اندازی مشاغل کوچک ، محلی یا بین المللی ، در همه این موارد مربیگری تجارت خدمات ارزشمندی را به شما ارائه می دهد. یک باور عمومی وجود دارد که خدمات مربیگری تجاری فقط برای کمک به صاحبان مشاغلی است که تجارت خود را از دست می دهند ، بله ، درست است که کمک به راه اندازی مجدد چنین شغلی مطمئناً یکی از کارهایی است که یک مربی می تواند انجام دهد. توجه داشته باشید که بسیاری از شرایط دیگر وجود دارد که در آن مربیان می توانند به صاحبان مشاغل کمک کنند.

در مربیگری شغلی ، مربیان مشاغل می توانند مدیران و صاحبان مشاغل را در روند شروع کار خود ، تعریف ماموریت ها و اهداف و تدوین استراتژی های بلند مدت و کوتاه مدت همراهی کنند. به همین ترتیب ، یک مربی کسب و کار می تواند به صاحبان مشاغلی که به مرحله ثابتی از رشد شرکت خود رسیده اند ، کمک کند تا به مرحله بعد بروند. علاوه بر بهبود بهره وری و رشد تجارت ، مربیان تجاری می توانند برخی از فشارهای رایج بر صاحبان مشاغل را برای سهولت و لذت بیشتر سفرشان کاهش دهند. اگرچه اداره مشاغل شخصی دارای مزایای خاص خود است ، اما نمی توانیم نگرانی ها و استرس های ناشی از اداره مشاغل به صورت خودکار توسط یک تاجر را نادیده بگیریم.این دو واقعیت تجارت هستند. با این حال ، هنگام کار با یک مربی کسب و کار ، شخصی در کنار شما خواهد بود که می تواند به شما کمک کند تا با چالش های اجتناب ناپذیر کنار بیایید و به عنوان منبع با آنها روبرو شوید. تجربه ، تخصص ، الهام و تشویق در خدمت تجارت شما خواهد بود ، به خاطر داشته باشید که در مواقع سخت می توانید به مربی تجارت خود اعتماد کنید. به این ترتیب ، آنها می توانند زندگی شما را بسیار کمتر از فشار روانی کنند که این خود یک مزیت ارزشمند است.

آیا فرایند سفرِ کوچینگ در کسب و کارهای کوچک متفاوت است؟

 کوچینگ همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم یک فرآیند است و چندین عنوانِ مختلف وجود دارد که ممکن است کوچ های کسب و کار یا بیزینس کوچ ها برای توصیف خدمات خود از آنها استفاده کنند، که  کوچ کسب و کار کوچک یکی از آنهاست. در بسیاری موارد، ممکن است چالش ها و اهداف کسب و کار کوچک با مشاغل بزرگ متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک رستوران که به دنبال جذب مشتریانِ بیشتر محلی است، نسبت به یک شرکت بزرگ که در حال ارسال کالاهای مختلف در سراسر جهان است، مجموعه ای از اهداف و استراتژی های کاملاً متفاوت را دارد. کوچ های کسب و کار کوچک متخصص در کمک به صاحبان مشاغل کوچک برای رسیدن به چشم انداز و اهداف کسب و کار خود هستند. بنابراین، اکثر کوچ های کسب و کار بدون در نظر گرفتن اینکه خودشان را بطور خاص”کوچ کسب و کارِ کوچک” معرفی کنند، به همراهی با این بخش از کسب و کارها مشغول هستند. بخش بزرگی از وظایف یک کوچِ کسب و کار این است که در مورد هر شرکت و مالکی که با آنها کار می کند یاد بگیرد و با این یادگیری، آنها به کمک همدیگر خواهند توانست استراتژی متناسب با ویژگی های هر هدف را تدوین کنند. به عبارت دیگر، یک کوچِ کسب و کار حرفه ای احتمالاً قادر خواهد بود بدون توجه به اندازه شرکت یا میزان رشد شما در کسب و کار، به شما کمک کند.

کارآفرینان مشهور که کوچ کسب و کار داشتند

ممکن است تعجب آور باشد که بدانید حتی برخی از مشهورترین و موفق ترین صاحبان مشاغل و کارآفرینان جهان در بعضی از زمانها به کوچ های کسب و کار اعتماد کرده اند تا در رسیدن به اهدافشان به آنها کمک کنند. اریک اشمیت – که قبلاً مدیرعامل گوگل بود – گفته است که استخدام یک کوچ کسب و کار بهترین تصمیم حرفه ای است که وی تاکنون گرفته است. او اذعان می کند که با این تصمیم پس از گذشت اندکی مورد توجه بسیاری قرار گرفت، زیرا او در حال حاضر مدیرعامل موفق یک شرکتِ با سرعت، در حال رشد بود. با این وجود، اشمیت پس از توصیه ی  یکی از اعضای هیئت مدیره Google ، تصمیم به همکاری با یک کوچ کسب و کار گرفت و از نتایج آن حیرت زده شد. اشمیت در مصاحبه با مجله Fortune گفت: “همه به کوچ احتیاج دارند“. برخی دیگر از مدیران و کارآفرینان مشهور که از کوچینگ کسب و کار سود برده اند عبارتند از بیل گیتس، استیو جابز و افراد بی شمارِ دیگر. به جرات میتوانیم بگوییم که کوچینگ کسب و کار منبعی است که برخی از موفق ترین کارآفرینان جهان بر روی آن قسم خورده اند.

آمار کوچینگ کسب و کار (بیزینس کوچینگ)

صاحبان راضی که با مربیان تجارت برای رشد و توسعه تجارت خود کار کرده اند ، می توانند در مورد مزایای بسیاری که در طول دوره مربیگری از آنها بهره مند شده صحبت کنند. تا به امروز ، چندین مطالعه مختلف انجام شده است که نتایج چنین خدماتی را برجسته می کند. فقط چند آمار قابل توجه مربیگری تجاری از این نظرسنجی ها شامل موارد زیر است:

یک مطالعه در سال 2001 در منچستر نشان داد افرادی که از خدمات مربیگری تجاری استفاده می کنند به طور متوسط ​​5.7 برابر مبلغی که در خدمات مربیگری سرمایه گذاری می کنند ، درآمد کسب می کنند. گزارشی از طرف انجمن مدیریت پرسنل نشان داد مدیرانی که هم آموزش و هم خدمات آموزشی دریافت کرده اند نسبت به مدیرانی که فقط آموزش دیده اند و 22 درصد افزایش داشته اند ، بهره وری بالاتری دارند. 86٪ افزایش یابد. مطالعه ای که توسط Hay Group انجام شد نشان داد که 40٪ از شرکتهای Fortune 500 از مربیان تجاری برای آموزش و توسعه مدیران خود استفاده می کنند. مطالعه انجام شده توسط MetrixGlobal LLC نشان داد كه مشاغلي كه هزينه مربيگري را پرداخت مي كنند 7.90 دلار به ازاي هر 1 دلار پرداخت شده براي آن خدمات بازپرداخت مي كنند.

ادامه ی مطلب در 

https://shatoob.com/what-is-business-coaching/

mohammadk23988

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
idat.ir در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋