modeziba

modeziba

عینک دودی

ذکر این موضوع در ابتدای این نوشتار لازم است که عینک آفتابی  همانقدر که در محافظت از چشم در برابر نور آفتاب تاثیر بسزایی دارد، در افزایش زیبایی ظاهری نیز موثر است و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در استایل و ظاهر شما داشته باشد. بنابراین اگر عینک آفتابی مناسبی ندارید یا تا کنون به فکر داشتن عینک آفتابی مناسب نبوده‌اید این فرصت طلایی را از دست ندهید.
 

انواع مدل عینک آفتابی 


انواع مدل عینک آفتابی را می‌توان براساس فرم قاب آن دسته بندی کرد. عینک های دودی را می‌توانید در مدل ها و طرح های متنوعی شامل گرد، گربه‌ای و حتی مدل ریبن نیز پیدا کنید. اما باید این را بدانید که علاوه بر زیبایی فریم عینک باید از شیشه و جنس آن نیز به خوبی اطلاعات لازم را به دست آورید تا با هزینه‌ای که می‌کنید زیبایی را در کنار کارکرد خوب داشته باشید. با این حال می‌توانید از شیشه های رنگی ماننند آبی و نقره‌ای یا شیشه های دودی ساده نیز استفاده کنید. البته این نکته هم ضروری است که باید رنگ شیشه های عینک و فریم با یکدیگر همخوانی داشته باشند.
 

عینک آفتابی اسپرت


از میان تنوع عینک آفتابی و تعدد برندهای ارائه دهنده این محصول اگر قصد دارید تا عینک آفتابی مردانه اسپرت را برای خود تهیه کنید، پیشنهاد می‌دهیم سراغ فریم های جذاب تر بروید. فریم های دایره ای اصولا به نام اسپرت شناخته می‌شوند. اگر رنگ شیشه را هم از میان آبی و نقره ای انتخاب کنید که عینک شما کاملا مناسب برای یک استایل اسپرت خواهد بود. در این میان اما برخی از نمونه های عینک های برند پلیس هم این قابلیت را دارند تا به عنوان عینک آفتابی مردانه اسپرت از آن ها استفاده کنید.
 

عینک آفتابی ریبن


ریبن برندی است که از سال 1936 تا به امروز همچنان طرفداران خود را دارد. نکته جالب ریبن آن است که همچنان مدل های کلاسیک این برند قدیمی نشده‌اند و به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های این برند شناخته می‌شوند. موضوع مهم اما اینجاست که ریبن بدون مدل های ویفر خود نمی‌توانست اینگونه میان مردم خوشنام و محبوب باشد. این برند عینک های آفتابی جدید خود را بر اساس سلیقه و نیاز افراد جامعه طراحی می‌کند و در مدل های ویفر خود تنها اندکی تغییر ایجاد می‌کند. این را هم باید گفت که در پس خوشنامی و شهرت چند ساله ریبن سال‌ها تحقیق و پژوهش برای طراحی هر کدام از این مدل ها بوده است.
 

نحوه مراقبت از عینک دودی 


همیشه یک دستمال نخی به همراه داشته باشید تا در مواقع لازم و ضرور عدسی یا شیشه عینک تان را با دستمال نخی تمیز کنید و استفاده از دستمال های کاغذی یا دستمال هایی مشابه می‌تواند موجب شود تا در طولانی مدت شیشه عینک دودی کارایی لازم را نداشته باشد و احتمال مخدوش شدن آن نیز وجود دارد. و در نهایت برای سالم ماند فریم پیشنهاد می‌دهیم تا از بند عینک استفاده کنید تا از باز و بسته کردن های مدام که موجب می‌شود به مرور لولای عینک آسیب ببیند. جلوگیری کنید.
 

راهنمای خرید عینک آفتابی 


هنگام خرید عینک باید به مواردی نظیر جنس عینک توجه کنید، عموما عینک های آفتابی میان رده از جنسی نظیر آلومینیوم و یا پلاستیک فشرده طراحی و تولید می‌شوند با این حال از جنس عینک دلخواهتان مطلع شوید. تناسب با حالت چهره، این هم از موارد مهمی است که پیش از خرید باید حتما عینک را با فرم صورتتان تطابق بدهید تا از تناسب آن مطلع شوید. ممکن است عینک انتخابی شما زیبا باشد اما روی صورت شما کلیت جذابی را به وجود نیاورد. ضخامت فریم هم از دلایلی است که باید هنگام خرید توجه کنید. قاب یا همان فریم عینک را باید مناسب چهره تان انتخاب کنید؛ برای نمونه چهره ای خندان با فریم های سبک و نازک زیباترند و فریم های پهن نیز برای چهره های جدی جذاب تر است. با همه این موضوعات عامل مهم و تاثیر گذار نهایی که نقش تعیین کننده‌ای دارد گزینه قیمت است. عینکی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد.
منبع : https://www.banimode.com/

 

modeziba
modeziba

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋