mobindalir96

mobindalir96

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوربین مداربسته نونیم چیست؟

چرا دوربین مداربسته نونیم ؟


یکی از سوالات مهم برای خرید این نوع دوربین ها این است که چرا تعداد زیادی از این دوربین ها در بازار موجود است و افراد زیادی متقاضی خرید این نوع دوربین هستند. این دوربین ها خود را دوربین های مداربسته ارزان قیمت معرفی کرده اند و به دلیل قیمت پایین این دوربین ها خریداران زیادی برای این دوربین ها وجود دارد.

آیا دوربین مداربسته نونیم کیفیت دارد؟


بله، برخلاف بسیاری از دیدگاه ها که کارایی این نوع دوربین ها را زیر سوال می برد، باید بگویم که این دوربین ها حداقل از مدل های داخلی کیفیت بالایی دارند. البته باید بدانید که این دوربین ها انواع مختلفی دارند و به گونه ای ساخته شده اند که هیچ تفاوتی با دوربین های برند ندارند مگر اینکه یک دوربین و مارک واقعی در کنار آن ها قرار دهید و سپس مقایسه کنید.

دوربین های NO NAME 

دوربین های مداربسته نونیم از جمله محصولاتی هستند که تنوع برندهای زیادی در بازار سیستم های حفاظتی – امنیتی دارند.

 

بسیاری از این برندها در داخل کشور مونتاژ و وارد بازار می شوند. و اصولاً می توان گفت که برندهای ایرانی دوربین مداربسته هستند که البته قطعات الکترونیکی این دوربین ها همگی از چین وارد می شوند.

دوربین های مونتاژ داخلی که از نظر برند و بروشور محصولات چندان شفاف نیستند و منبع معتبری ندارند، دوربین های بدون نام نامیده می شوند.


دوربین مداربسته NO NAME چیست و چگونه آنها را انتخاب کنیم؟


دوربین مداربسته نو نیم دوربین هایی هستند که برند محبوبی ندارند و عموما در خارج از کشور تولید می شوند.

این دوربین ها از دو طریق وارد کشور می شوند و به دست مشتری می رسند. به صورت پک کامل دوربین مدار بسته و یا به صورت قطعات مجزا وارد شده و در داخل کشور مونتاژ می شوند.


این دوربین ها لزوما کیفیت پایینی ندارند و در بین بسیاری از این برندها، برندهایی هستند که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند.

معایب NO NAME 


با توجه به تنوع زیاد دوربین های NO NAME در بازار، انتخاب این دوربین ها برای مشتریان سخت بوده و باعث سردرگمی می شود. بررسی قیمت دقیق این محصولات به دلیل گستردگی و تنوع زیاد کار آسانی نیست. این دوربین ها همچنین فاقد دفترچه راهنما و کاتالوگ محصولات هستند.

 

یکی از بزرگترین معایب این دوربین ها نبود منبع مشخص برای پشتیبانی از این دوربین ها است. به عنوان مثال اگر رمز دستگاه dvr فراموش شده باشد، اگر این دوربین برند باشد، با تماس با نمایندگان این برند می توان رمز این دستگاه را حتی از راه دور ریست کرد، اما در صورت عدم نامگذاری دستگاه، به دلیل عدم وجود آن از پشتیبانی و در دسترس بودن شرکت سازنده دستگاه باید فلش شود که برای مصرف کننده گران تمام می شود.


مزیت استفاده از دوربین های NO NAME یا بدون برند چیست؟


برخی از انواع این دوربین ها برخلاف دیدگاه های زیاد در بازار از کیفیت بالایی برخوردار هستند به طوری که با برندهای مطرح رقابت می کنند.
دوربین های مارک دار به دلیل تبلیغات بالایی که دارند قیمت بیشتری نسبت به دوربین های بدون مارک دارند.
اولین نکته این دسته از دوربین های مدار بسته نسبت به سایر دوربین ها قیمت و قیمت پایین این نوع دوربین های مداربسته است. زیرا با هزینه کمتری نسبت به سایر دوربین ها به دست مشتری می رسد. و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه این دوربین ها متقاضی و مشتری بیشتری نسبت به سایرین دارند.

تولید کننده بردهای الکترونیکی دوربین های مداربسته کدام کشور نام دارد؟


این دوربین ها اغلب ساخت چین بوده و در داخل کشور مونتاژ می شوند. مگر در مواردی که از داخل کشور به صورت پک سفارش داده می شود و دارای برند خاصی می باشد.

دوربین های NO NAME از چه فناوری استفاده می کنند؟


دوربین های Noname یا بدون برند معمولا در دو نوع IP و HD تولید می شوند. این دوربین ها بخش بزرگی از بازار دوربین های مدار بسته را به خود اختصاص داده اند. زیرا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و قیمت پایین این دوربین ها، تقاضا برای این دوربین ها بیشتر از سایرین است.

mobindalir96
mobindalir96

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋