mobindalir96

mobindalir96

توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی 5 تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

در ایران بازار کسب و کارهای اینترنتی بسیار داغ است مخصوصا در دوران کرونا که اکثر کسب و کارهای سنتی بدلیل قرنطینه بودن نتوانستند فروش خوبی داشته باشند پس روی به تاسیس سایت برای فروشگاه خود آوردند و شروع به فروش اینترنتی محصولات خود کردند.

من قصد دارم در این مقاله به شما بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را که اکثر افراد از آنها خرید کرده اند و درست و دقیق همان کالای سفارش داده شده در زمان مشخص به دستشان رسیده را معرفی کنم . تا پایان مقاله با ما همراه باشید !

1- فروشگاه دیجی کالا ( https://www.digikala.com/ )

کمتر کسی پیدا می شود که با فروشگاه دیجی کالا آشنایی نداشته باشد یا نام این فروشگاه به گوشش نخورده باشد . دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین می باشد.

اکثر افراد به این موضوع که دیجی کالا فرهنگ خرید آنلاین را در ایران جا انداخته است اشاره کرده اند . اما اندکی است که دیجی کالا افت بسیار زیادی داشته است .تاکنون خیلی از افراد استوری از ناراضیتی خود از خرید دیجی کالا گذاشته اند و ممکن است رقبای دیپری جای دیجی کالا را بگیرند

2-نوین چوب (  https://novinchoobco.com )

افرادی که مشغول به کارهای نجاری ، خرید و فروش ماشین آلات نجاری می باشند اسم نوین چوب به گوششان رسیده است . 15 سال است که این فروشگاه مشغول به فروش ماشین آلات نجاری و صفحه ای می باشد . یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایلی که این فروشگاه بر سر زبان ها افتاده است و طرفدار بسیار زیادی دارد فروش اقساطی ماشین آلات نجاری و صفحه ای می باشد . 

3- ساز و کار (  https://sazokar.com )

ساز و کار یکی از فروشگاه های آنلاین برای فروش ابزار آلات در حوزه‌ ی فروش مواد مصرفی، ابزار، یراق و ماشین‌آلات آغاز کرده است. تامین کالا از طریق اینترنت از مقولات ضروری و مهم دنیای کسب و کار امروزی است.

تنوع زیاد محصولات در حوزه ابزار، یراق و ماشین‌آلات و ظهور برندهای جدید، انتخاب کالا را برای نجاران و صنعتگران دچار مشکل می‌کند. ساز و کار به عنوان یک بستر آنلاین فروش، با در اختیار قرار دادن کاملترین محتوای متنی و تصویری از محصولات و امکان مقایسه دقیق و شفاف، تجربه یک خرید آسان و مطمئن را برای شما رقم می‌زند.

 

4- گجت (  https://gadjet.ir )

فروشگاه گجت یکی از فروشگاه های معروف آنلاین برای فروش موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند و ... می باشد که این روزها از هرکی بپرسی موبایلت را از کجا خریدی نام فروشگاه گجت به گوشتان می خورد . این فروشگاه علاوه بر اینکه در سایت فروش زیادی دارد در اینستاگرام نیز فعالیت دارد که از این طریق می توانید با تخفیف های باورنکردنی موبایل رو برو شوید . 

5- بانی مد (  https://www.banimode.com )

همانطور که از نام این فروشگاه مشخص می باشد این فروشگاه مشغول به فروش پوشاک زنان ، مردان ، کودکان و ... می باشد . این فروشگاه از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده است و با 500 برند در حال انجام فعالیت می باشد . 

 

من در این مقاله سعی کردم نظر خودم رو با پرس و جوهایی که از افراد داشتم بنویسم 

نظر شما چیست ؟ دوست دارم از تجربه شما برای خرید آنلاین بدانم . ممنون میشم تا تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید ! 

mobindalir96
mobindalir96

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋