mobindalir96

mobindalir96

توسط ۱ نفر دنبال می شود

از دستگاه سنباده زن چه می دانید ؟

سایت های فروشگاهی نجاری منبع شما برای دستگاه های سنباده نجاری پیشرفته است که می توانید از فروشگاه های آنلاین بهترین سنباده زن را تهیه نمایید . فروشگاهای آنلاین خط پیشرفته ای از تجهیزات نجاری را طراحی و تولید می کنند که کار سخت را در زمان بسیار کمتری برای شما انجام می دهد. تجهیزات شکل دهی چوبمانند دستگاه سنباده زن به شما کمک می کند کنترل بهتری بر تقریباً هر مرحله تولید، از برداشت اولیه انبار تا سنباده زدن اعمال کنید.

سایت های فروشگاهی نجاری طیف کاملی از دستگاه سنباده زن  سنباده و ماشین‌ های کالیبره را برای نازک کاری، مبلمان، پرداخت براق بالا، ساختار روی چوب جامد، کفپوش، روکش، لاک یا کامپوزیت ارائه می‌دهیم.

 

چیزی که خیلی ها متوجه نمی شوند این است که اکثریت قریب به اتفاق قطعات مبلمان نیاز به سمباده زدن دارند، حتی آنهایی که با گچ رنگ شده اند. چه از رنگ گچی، چه لاتکس یا هر رنگ مخصوص مبلمان استفاده کنید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود که قطعه مبلمان خود را سمباده بزنید و یک سنباده دستی برقی این کار را بسیار آسان تر از سمباده زدن با دست می کند! در اینجا بهترین سنباده ها را برای مبلمان چوبی به شما نشان می دهم

هدف از سمباده‌زنی این است که سطح قدیمی رنگ را به‌طوری که رنگ جدید بچسبد، زبر شود. سمباده دستی (که گاهی به آن سنباده ماوسی یا کف سنباده می گویند) این فرآیند را سریع و بدون درد می کند و بهترین سمباده برای ترمیم مبلمان است.
 

وقتی اولین سنباده خود را خریدم، از اینکه چقدر استفاده از آن آسان است، کاملا شوکه شدم. تلاش بسیار کمتری نسبت به سمباده زدن با دست انجام شد و غبارگیر بیشتر گرد و غبار سنباده را جمع آوری کرد.

نحوه استفاده از سنباده برقی


ابتدا، سنباده را با پد شن وصل شده به نوار چسب زیرین، پایین بیاورید وزن سنباده بیشتر کار را انجام می دهد.

کافی است آن را به اندازه کافی جلو و عقب ببرید تا درخشندگی مبلمان را از بین ببرید. فقط می خواهید سطح به اندازه کافی زبر باشد تا رنگ جدید روی سطح قدیمی بچسبد. وقتی سطح را سمباده زدید، تکه مبلمان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و برای پرایمر آماده هستید. پست کامل من در مورد نحوه سنباده زدن مبلمان در 5 دقیقه را اینجا ببینید.

برخی از نکاتی که هنگام خرید سنباده باید در نظر بگیرید این است که چه حسی در دست شما دارد. آیا نوک و صفحه پایین با پلاستیک احاطه شده است یا فلزی است؟ آیا نوک آن قابل جابجایی است و احتمال شکستن نوک آن وجود دارد؟

آیا نوار چسب قابل جدا شدن برای برداشتن آسان لنت های سنباده دارد؟ آیا از پدهای سنباده سایز عمومی استفاده می کند؟ آیا غبارگیر دارد و چقدر موثر است؟ من تمام این موارد را در نظر گرفتم و یک سنباده عالی توانستم خریداری کنم

mobindalir96
mobindalir96

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋