mobil phone

mobil phone

بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید
توسط ۵ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بلک‌بری دو دامین اندرویدی ثبت کرد

 

شرکت کانادایی بلک‌بری روزهای خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. این شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند که در سال‌های گذشته سهم زیادی از بازار را در اختیار داشت، با عرضه‌ی گوشی‌های اندرویدی، ویندوزفونی و آیفون‌ها بازار خودش را از دست داد و اکنون افراد کمی از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

 

در این مدت شایعات زیادی درباره تولید یک گوشی اندرویدی از سوی بلک‌بری شنیده شده است. به تازگی این شرکت دو دامین اندرویدی ثبت کرده که ساخت این گوشی را تایید می‌کند.

 

 

حتی خبرهای گوناگونی درباره اینکه شرکت‌های دیگر قصد خرید بلک‌بری را دارند هم منتشر شده است. درکنار این خبرها، به تازگی شایعاتی درباره عرضه یک گوشی اندرویدی از سوی بلک‌بری شنیده می‌شود. این شرکت در حالی که این شایعات را رد نکرده، به این موضوع اشاره کرده که اگر بتوانند محیط بسیار امنی را در اندروید به وجود بیاورند، می‌توانند گوشی جدیدی با این سیستم‌عامل عرضه کنند. بلک‌بری مدتی پیش دو دامین مختلف به‌نام اندروید ثبت کرده که ساخت گوشی اندرویدی از سوی این شرکت را تایید می‌کند. این شرکت دو دامین به نام‌های AndroidSecured.net و AndroidSecured.com را در تاریخ ۱۶ تیر ماه ثبت کرده است.

 

موضوع از ثبت دامین هم فراتر رفته و در سایتی که برای نمایشگاه MWC 2015 در نظر گرفته شده بود، تصویر یک گوشی ناشناس اندرویدی هم قرار گرفته که در محیط پشت آن نام بلک‌بری دیده می‌شود. قبلا شایعاتی منتشر شده بود که به این موضوع اشاره می‌کردند که بلک‌بری درحال ساخت یک گوشی اندرویدی به‌نام Venice است و این شرکت در نظر دارد که آن را در شهریور ماه راهی بازار کند.

 

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بلک‌بری در چند ماه گذشته بسیاری از برنامه‌های کاربردی خودش را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به برنامه BBM با طراحی ظاهری جدید اشاره کرد. این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که بلک‌بری از مدتی پیش شرایط را برای وارد شدن به بازار گوشی‌های اندرویدی بررسی می‌کرده و سعی داشته نظر کاربران را به‌سمت خودش جلب کند.

منبع: PhoneArena

mobil phone
mobil phone بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋