mo10110002

mo10110002

هاشور ابرو و میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو چیست؟
میکروبلیدینگ یک روش برای ایجاد آرایش دائمی بر روی ابروها است. بعد از میکروبلیدینگ باید انتظار داشتن ابروهایی ضخیم و پر را داشته باشید. خانم‌هایی که با مشکل کم پشت و نازک بودن ابروها مواجه هستند معمولا از ژل ابرو یا مداد ابرو برای پرپشت‌تر کردن آن‌ها استفاده می‌کنند، اما این روش‌ها دائمی نیست. میکروبلیدینگ ابرو یا هاشور ابرو سه بعدی روشی جدید و نو برای پرکردن نیمه دائمی ابروها است. این روش با استفاده از یک قلم حرفه‌ای و مخصوص این کار انجام می‌شود.

میکروبلیدینگ
میکروبلیدینگ یا همان میکروبلیدینگ اصطلاحا به هاشور طبیعی ابرو گفته می شود. در این روش تاج و دم ابرو در جهت طبیعی ابرو زده شده و جاهای خالی ابرو پر خواهد شد. رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ هرچی تیره تر باشد ماندگاری کار بیشتر است.

طی سال های اخیر از میکروبلیدینگ به عنوان یکی از تکنیک‌ های جدید برای پر پشت کردن و قرینه‌سازی ابرو ها استفاده می شود. این روش با دستگاه مخصوص و در لایه کم عمق‌ تر پوست ابرو انجام می‌شود و به همین دلیل ظرافت و زیبایی فوق‌ العاده‌ای دارد.

در روش میکروبلیدینگ ابرو ، بهترین میکروبلیدینگ کار کرج تارهای بسیار نازک به وسیله سوزن بسیار نازک روی پوست طراحی شده که منجر به طبیعی‌ تر جلوه کردن ابروها می‌شود.

خوب است بدایند که میکروبیلدینگ ابرو ماندگاری کمتری نسبت به تتو و میکروپیگمنتیشن دارد و به همین دلیل می‌توانید بعد از مدتی حالت ابروها خود را دوباره به راحتی عوض کنید.

تفاوت میکروبلیدینگ ابرو با میکروپیگمنتیشن
در میکروپیگمنتیشن از دستگاهی دیجیتال برای تزریق مواد رنگی به لایه‌های پوست استفاده می‌شود و می‌توان گفت این روش نسبت به میکروبلیدینگ ماندگاری بیشتری دارد ولی میکروبلیدینگ ظاهر طبیعی‌تری دارد و هزینه و ماندگاری آن نیز کمتر است. در روش میکروبلیدینگ بعد از گذشت مدتی(حدود یک سال تا سه سال) رنگدانه‌ها کمرنگ می‌شود و ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد.

هاشور ابرو چقدر دوام دارد؟
بسته به پوست شما و مراقبتی که از آن می‌کنید، رنگدانه‌ها بعد از ۱۸ الی ۲۴ ماه شروع به محو شدن و کمرنگ شدن می‌کنند. این کار برای افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است دردناک باشد به همین دلیل برخی از متخصصین پوست از بی حسی برای انجام این کار استفاده می‌کنند.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد
بستگی به نوع و مدل میکروبلیدینگ و همچنین رنگ انتخابی برای میکروبلیدینگ میزان ماندگاری آن می تواند بین ۷ ماه تا ۲۶ ماه ماندگاری داشته باشد.

در صورتی که شما علاقه مند هستید که میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی ابروهای شما بیشتر از یک سال باشد حتما این مورد را در ابتدای کار به همکاران ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت بگویید که آنها برای شما یک مدل و رنگ مناسب میکروبلیدینگ را در نظر بگیرند که بیشتر از یک سال ماندگاری داشته باشد.

در صورتی هم که تنها برای چند ماه می خواهید از این روش برای زیبا سازی و هاشور ابرو های خود استفاده کنید می توانید این مورد را هم در ابتدای کار بگویید که مدل میکروبلیدینگ انتخابی برای شما در مدت زمان کوتاه در نظر گرفته شود.

ابروها مهمترين بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زيادي براي تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خيلي طبيعي وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد.

 

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکند . این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود و زيبايي آن را دو چندان ميکند.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋