mo10110002

mo10110002

عکاسی بارداری در منزل چیست؟

در حالی که دوران بارداری لحظات سخت و طاقت فرسایی برای بسیاری از مادران است، اما یک چیز جادویی و‌ مهیج در آن وجود دارد. در این دوران به خصوص، شما شاهد  رشد یک زندگی جدید در درون خود هستید و تنها کسی هستید که فرزندتان به آن وابسته است. بنابراین، ثبت این لحظات بسیار مهم است، زیرا شما برای همیشه باردار نخواهید بود و بارداری شما سریعتر از آنچه پیش بینی می‌کردید، به پایان خواهد رسید. انواع مختلفی از مدل عکس آتلیه بارداری وجود دارد که می‌توانید قبل از جلسه عکاسی، آن‌ها را با عکاس خود به اشتراک بگذارید. داشتن عکس‌های بارداری برای نگاه کردن به گذشته، یادآور آن دوران زیبایی است که زندگی جدیدی در درون شما شکل می‌گیرد. وقتی عکس‌های زیبای خود را از دوران بارداری فرزندتان می‌بینید، همیشه لبخند خواهید زد. بارداری شما یک زمان خاص، پر از هیجان و انتظار است. بسیاری از مادران این لحظات زیبا را با داشتن یک عکاسی حرفه‌ای از دوران بارداری خود ثبت می‌کنند. جلسات عکاسی نوزاد و بارداری در آتلیه‌های تخصصی عکاسی ارائه می‌شود و عکاسان حرفه‌ای از ترکیبی از پس زمینه کلاسیک و نورپردازی هنری برای ایجاد سبک‌های خاص و عکس‌های منحصر به فرد استفاده می‌کنند. بسیاری از آتلیه‌های عکاسی انواع لباس‌های بارداری را ارائه می‌کنند تا عکس‌های زیبایی را مادران باردار ثبت کنند. عکاس‌های حرفه‌ای از تخصص خود در ژست گرفتن، نورپردازی و ویرایش هنرمندانه تصاویر بارداری استفاده می‌کنند. گالری عکس‌های بارداری شما از پرتره‌های ویرایش شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود. شما می‌توانید تصاویری از فضای خانه‌تان را در اختیار عکاسان حرفه‌ای قرار دهید تا بتوانند یک صفحه نمایش سفارشی برای شما طراحی کنند. آتلیه‌های عکاسی مجموعه‌ای از چاپ‌های هنری زیبا،  آلبوم‌های یادگاری و فتوبوک را برای ثبت خاص‌ترین خاطرات شما ارائه می‌کنند. جلسه عکاسی پرتره شما تنها شروعی برای ایجاد آثار هنری سفارشی شماست. پس از جلسه عکاسی بارداری، عکاسان حرفه‌ای زمان زیادی را صرف مدیریت و پردازش تصاویر ثبت شده می‌کنند. عکاسان به دقت تصاویر جلسه عکاسی شما را انتخاب می‌کنند تا بهترین فتوشات‌ها را بر اساس نور، پس زمینه، فوکوس، ژست، حالات چهره و جذابیت کلی به اشتراک بگذارند. هنگامی که انتخاب عکس‌های خود را نهایی کردید، عکاسان هر تصویر را به سبک امضای خود به صورت هنرمندانه ویرایش می‌کنند. آن‌ها فایل‌های خام عکس‌ها را منتشر نمی‌کنند، زیرا آنها یک محصول نهایی نیستند. شما همچنین می‌توانید پرتره های دیجیتال ویرایش شده اضافی را نیز خریداری کنید. پس از دریافت فایل عکس‌های نهایی، خواهید دید که هر تصویر با ذوق ویرایش شده و به یک اثر هنری منحصر به فرد تبدیل  شده است.

در سال های اخیر عکاسی بارداری در کرج بسیار محبوب و پر طرفدار شده است ، این نوع از عکاسی نیازمند داشتن مهارت کافی است. به دلیل شرایط خاصی که زنان باردار دارند باید بتوان در کمترین زمان بهترین عکس را از آن‌ها گرفت.

این نوع عکس برای ثبت خاطرات عضو جدید خانواده انجام می‌شود، لذا عکس بارداری را می‌توان در منزل و فضای باز ثبت کرد. در این مقاله قصد داریم اصول و ویژگی‌های عکاسی بارداری را شرح دهیم پس تا پایان همراه ما باشید.

عکاسی بارداری در منزل
بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که برای گرفتن عکس بارداری در منزل خود اقدام به عکاسی کنند و به آتلیه‌ها مراجعه نکند.

باشگاه عکاسان جوان این امکان را برای مادران فراهم کرده است که بدون مراجعه به آتلیه عکس‌های دوران بارداری خود را به بهترین شکل در منزل خود ثبت کنند.

یکی از مزایای عکاسی بارداری در منزل این است که مادر می‌تواند در فضای منزل خود راحت باشد. ‌

همچنین سال‌ها بعد که کودک به تماشای عکس‌ها می‌نشیند حس نزدیکی و آشنایی بیشتری برقرار می‌کند.

این عکس‌های دوران بارداری در منزل بسیار طبیعی‌تر هستند و برای مادران و کودکان در آینده جذابیت بیشتری دارند.

در منزل با ژست‌هایی مانند؛ مادر در حال استراحت، آشپزی، نظافت و… می‌توان عکاسی کرد.

عکس _ عکاسی بارداری و نکاتی که لازم است بدانیم
عکاسی بارداری در فضای باز
عکاسی در طبیعت و فضای باز از جذاب‌ترین عکس‌ها است و عکس‌های دوران بارداری از این قاعده جدا نیستند.

عکاسی بارداری و نکاتی که لازم است بدانیم
مزایای عکاسی در فضای باز
یکی از نکات مثبت در عکاسی در فضای باز این است که یک منبع نامحدود نور در دسترس است.
همچنین عکاسی بارداری در فضای باز این امکان را به شما می‌دهد که پس زمینه دلخواه خود را انتخاب کنید؛ مثلاً می‌توانید کنار ساحل یا در دل جنگل عکس بگیرید و از این فضا حس طراوت و شادابی بگیرید.
نکته آخر این ‌که در هنگام عکس گرفتن می‌توانید از طبیعت لذت ببرید و دیگر عکس گرفتن خسته کننده نیست.

معایب عکاسی در فضای باز
در طبیعت حریم خصوصی وجود ندارد و رهگذران می‌توانند شاهد عکس گرفتن شما در دوران بارداری‌ و یا هر زمان دیگری که قصد عکاسی دارید، باشند.

همچنین امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و… در دسترس شما نیست و این برای زنان باردار که برای ساعت‌های طولانی مشغول عکاسی هستند، سخت و خسته کننده است.

برای عکاسی بارداری چی بپوشیم؟
سوژه عکاسی بارداری مادر است و لباسی که مادر می‌پوشد در آراستگی عکس بسیار تأثیر گذار است؛ بنابراین در انتخاب یک لباس زیبا و مناسب دقت کنید.

حتماً همه مادران قبل از عکاسی این سوال را می‌پرسند که چی بپوشیم؟

برای پیدا کردن جواب این سوال با ما همراه باشید. لباس‌های مختلفی مانند ماکسی بلند، لباس‌های کوتاه و چسب، لباس‌های فانتزی، لباس‌های ست و برای عکاسی بارداری مناسب است.

چند نمونه از این لباس‌ها را در زیر شرح می‌دهیم:

لباس‌های فانتزی:
یکی از ایده‌های بسیار جذاب برای عکاسی بارداری استفاده از لباس‌های فانتزی با طرح کانگورو، لباس‌های نقاشی شده و چندین مدل دیگر است.

لباس ست:
اگر قصد دارید که عکس دوران بارداری را با همسر خود بگیرید می‌توانید از لباس‌های ست استفاده کنید. با توجه به محیط می‌توان از لباس‌های اسپرت یا رسمی استفاده کرد. برای مثال زمانی که مادر ماکسی بلند می‌پوشد پدر خانواده می‌تواند از کت و شلوار همان رنگ استفاده کند. یا بسیاری از نمونه‌های مشابه دیگر.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋