mo10110002

mo10110002

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

تزریق چربی به زیر چشم و تاثیر آن بر چهره
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از بی خوابی یا بیماری کمی زیر چشتان گودی ایجاد شود؛ این گودی موقتی بوده و از بین خواهد رفت اما بسیاری از افراد با افزایش سن دچار گودی زیر چشم به صورت دائم خواهند شد.؛ تزریق چربی fat injection به کمک این افراد خواهد آمد. به طور کلی تزریق چربی به صورت و یا زیر چشم موجب از بین رفتن و اصلاح نواقص و افزایش حجم در نقاطی از صورت توسط مواد غیر آلرژی زا خواهد شد. با تزریق چربی به صورت و زیر چشم زیبایی و جوانی به چهره شما باز خواهد گشت اما این روش نیز در کنار تمام مزایایی که دارد، شامل معایب و خطراتی نیز خواهد شد.


تزریق چربی به زیر چشم چیست و چگونه انجام می شود؟
تزریق چربی به زیر چشم که انتقال چربی نیز نامیده می شود، یکی از تزریقات زیبایی رایج در بین افرادی می باشد که از گودی زیر چشم خود رنج برده و به دنبال راهی برای خلاصی از این گودی می باشند. در تزریق چربی پزشک چربی های اضافی از مناطق دیگری از بدن بیمار مانند شکم و ران ها خارج کرده و به نقاط مدنظر که دارای حجم کمی می باشند مانند دست، پا، سینه، باسن و صورت، تزریق خواهد کرد.

علاوه بر کاهش گودی زیر چشم، تزریق چربی زیر چشم باعث بهبود چروک های زیر چشم نیز می شود. بسته به نیاز فرد درمان با چربی، میزان آن و محل تزریق ممکن است متفاوت باشد. پیش از درمان حتما در جلسه مشاوره پوست و مو انتظارات و نگرانی های خود را با پزشک زیبایی در میان بگذارید و در مورد روش ها، مراقبت های لازم و نتیجه واقع گرایانه از پزشک خود اطلاعات دریافت نمایید.

نتایج و ماندگاری تزریق چربی زیر چشم
نتایج اولیه پس از تزریق چربی زیر چشم ممکن است همراه با ورم باشند. در ابتدا پزشک کمی بیشتر چربی تزریق می کند زیرا طی چند ماه بخشی از چربی ها جذب بدن می شود ولی چربی های باقی مانده بیش از سه سال باقی می مانند که نسبت به دیگر روش های موجود دائمی تر است.

https://pasokheto.ir/tehran/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%86%D8%B4%D9%85/

پوست زیر چشم به نسبت سایر قسمت های بدن، از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین مسئله باعث می شود به محض افزایش سن و یا مشکل داخلی، چین و چروک و گودی و تیرگی زیر چشم مشاهده شود. با پیشرفت علم روشهای مختلفی برای رفع چین و چروک و بازگرداندن زیبایی به پوست ایجاد شده است که رایج‌ ترین آنها تکنیک‌های تزریق است. در بین روش‌های تزریق، تزریق چربی و فیلر به عنوان بهترین و مؤثرترین روش‌ها شناخته می‌شوند. تزریق چربی به زیر چشم به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌ آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم شناخته می‌شود. این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مشابه، دارای ماندگاری بیشتر و عوارض جانبی احتمالی کمتر است و به همین دلیل اغلب پزشکان و افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند. اساس کار به این صورت است که پزشک، چربی‌های اضافی انباشته شده در بدن مثل چربی‌های شکم، پهلو و یا ران را استخراج کرده و بعد از انجام آماده‌سازی‌های لازم و تصفیه سلول‌های چربی، آن را به نواحی اطراف و زیر چشم تزریق می‌کند. در نتیجه این کار، مشکلاتی مانند گودی زیر چشم، چین و چروک و تیرگی ایجاد شده در این ناحیه از بین رفته و کاندید تزریق چربی می‌تواند به ظاهر دلخواه و ایده‌آل خود برسد.

تزریق چربی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. تزریق چربی زیر چشم و بقیه نقاط صورت در اصفهان توسط دکتر فاطمه عندلیب، متخصص پوست مو و لیزر با کمترین عوارض و بهترین نتایج انجام می شود.

کاربرد تزریق چربی زیر چشم
برطرف شدن گودی و تیرگی پوست اطراف چشم
رفع چین و چروک ها و شل شدگی پوست اطراف چشم و جوانسازی پوست
رفع خطوط پنجه کلاغی
برطرف شدن پف زیر چشم و درشت شدن چشم ها
جوانی و شادابی چهره و روشن شدن پوست اطراف چشم
نحوه تزریق چربی به زیر چشم
برداشت و کشیدن چربی از بدن فرد: ابتدا از ناحیه ای از بدن که عموماً شکم و پهلوها هستند چربی مورد نیاز برداشت می شود. جهت برداشت چربی از بدن فرد ابتدا ناحیه مورد نظر را بیحسی موضعی میزنند. سپس به وسیله دستگاه لیپوساکشن یا به وسیله سرنگ های مخصوصی با دست چربی مورد نظر برداشت می شود. این چربی ها باید به صورت سالم و بدون شکست بافت چربی باید از بدن خارج شوند.
آماده سازی چربی برداشت شده جهت تزریق: چربی برداشت شده باید به وسیله دستگاه های خاصی خالص سازی شوند و سایر اجزای آن جدا شوند.
تزریق چربی به زیر چشم: در این مرحله جراح ابتدا ناحیه زیر چشم را بیحسی موضعی می کند، سپس چربی آماده سازی شده را با کمک لوله های بسیار ظریف و کوچکی که کانولا نام دارند در دفعات مختلف به زیر چشم فرد تزریق می کند. به دلیل این که ناحیه زیر چشم بسیار حساس می باشد این کار باید توسط پزشکی مجرب و با تجربه انجام شود تا بعد از تزریق مشکلی پیش نیاید.

تزریق چربی زیر چشم چه فوایدی خواهد داشت؟
تزریق چربی یکی از درمان های زیبایی می باشد که به دلایلی مانند امنیت بالا و ماندگاری طولانی مدت از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. بدن بسیاری از افراد در مقابل درمان های زیبایی از خود واکنش و حساسیت هایی نشان خواهد داد که انجام آن درمان را برای بیمار و پزشک مشکل خواهد کرد و متقاضی آن درمان زیبایی به نتیجه دلخواه دست نخواهد یافت؛ اما در تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده خواهد شد، بدن هیچ گونه علائم آلرژیک از خود نشان نخواهد داد. بسیاری از افراد تزریق کلاژن انجام خواهند داد که قبل از تزریق کلاژن باید آزمایشی مبتنی بروز علائم آلرژیک پس از انتقال کلاژن انجام داده شود و برای نتیجه آن منتظر بمانند، اما افرادی که تزریق چربی انجام میدهند، هیچ گونه نگرانی از جانب بروز عوارض جانبی و آلرژیک نخواهند داشت.


از دیگر فواید و دلایل محبوبیت انتقال چربی در مقایسه با سایر درمان های زیبایی می توان به مدت زمان مشاهده نتایج و ماندگاری آن اشاره کرد. در تزریق چربی حدود 65 درصد از چربی منتقل شده به بدن بازگردانده خواهد شد و 35 درصد باقیمانده در بدن طی چند سال باقی خواهد ماند. بسیاری از افراد برای اینکه تزریق چربی آثار خود را از دست ندهد، هر چند ماه به چند ماه مجددا انتقال چربی را انجام خواهند داد. همچنین بسیاری از افراد قادر خواهند بود پس از تزریق چربی از روش های درمانی دیگر نظیر بوتاکس نیز انجام دهند تا شاهد نتایج بهتری گردند؛ انتقال چربی نسبت به بوتاکس و سایر درمان ها واکنشی نشان نخواهد داد.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋