mo10110002

mo10110002

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

برای موفقیت در تزریق ژل باید این ساختارها را به طور کامل و با جزییات بشناسیم.

نکات مهم تزریق لب
وجود تناسب بین لب بالا و پایین از شرط‌های زیبایی لب است. این نسبت، نسبت طلایی نامیده می‌شود.

از دیگر نکات قابل توجه، تناسب بین لب و بقیه اجزای صورت است.

فرم لب برای صورت هر شخص منحصر به فرد است و این نکته ای است که بهترین دکتر تزریق ژل لب در رشت میداند. و لبی که بر روی یک صورت زیباست الزاما روی صورت شخص دیگری زیبا نیست. پس بنا به سلیقه خودتان و تشخیص پزشک متخصص زیبایی این کار را انجام دهید.

مدت زمان تزریق ژل لب چقدر است؟
حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بی‌حسی می‌گردد مگر اینکه از بی‌حسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریبا صفر خواهد بود و مدت زمان مورد نیاز برای تزریق به شدت کاهش خواهد یافت.

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟
هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل و میزان حجم ژل دارد.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟
بسته به نوع بی‌حسی می تواند کاملا بدون درد و یا با درد مختصر باشد اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بی‌حسی مناسب می‌تواند دردناک و گاهی غیر قابل تحمل باشد.

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟
بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. ولی معمولا برای یک تزریق طبیعی و نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

تزریق ژل لب روسی چیست؟
این سبک تزریق که اولین بار در روسیه شروع شد و سپس تکامل یافت، تزریقاتی است که با فیلرهای خاص و تکنیکی متفاوت انجام می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سبک تزریق، لیفت لب به سمت بالا است.

چرا به تزریق فیلر لب نیاز داریم؟
بسیاری از افرادی که از فیلر لب استفاده می کنند می خواهند اندازه لب های خود را بزرگ تر کنند که ممکن است به دلایل زیادی نیاز به این کار داشته باشند، از جمله:

بازگرداندن اندازه قبلی لب با بالا رفتن سن،

کوچک تر بودن لب پایین یا بالا نسبت به لب دیگر

اصلاح فرم لب ها

نامتقارن بودن لب ها

صاف کردن چین و چروک لب یا اطراف آن

اصلاح لبخند و تقویت اعتماد به نفس

ماندگاری این روش زیبایی چقدر است؟
در صورتیکه این روش زیبایی را نزد بهترین دکتر تزریق فیلر لب انجام دهید معمولا 12 تا 18 ماه دوام می آورند. با این حال، ماندگاری نتایج بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله سن و اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری ها را به انرژی (متابولیسم) تجزیه می کند.

تزریق فیلر لب چگونه انجام می شود؟
روند تزریق پر کننده در بهترین کلینیک تهران به این صورت است که ابتدا پزشک، یک بی حس کننده موضعی را روی لب های شما اعمال می کند تا لب‌های شما بی‌حس شود و دردی احساس نکنید. حدود 15 تا 30 دقیقه بعد، لب های شما باید بی حس شوند.

سپس بهترین دکتر تزریق ژل لب، از یک سوزن نازک برای تزریق پرکننده در چند قسمت از لب ها، از جمله گوشه ها، انحنای مرکز لب بالایی و دور لب استفاده می‌کند.

طی این عمل، هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس سوزش کنید و ابریزش از چشم داشته باشید.

ممکن است پزشک یک کیسه یخ روی لب های شما قرار دهد تا تورم و کبودی را به حداقل برساند.

کل این روند، ممکن است 30 دقیقه یا تا دو ساعت طول بکشد.

ژل لب چیست؟
شما در زندگی خود با افرادی رو به رو شده‌اید که دارای لب‌های باریک مادرزادی باشند یا به هر دلیلی از فرم لب‌های خود راضی نباشند. اگر به اکثریت افراد این چنینی توجه کنید، در می‌یابید که همین مورد در ظاهر کوچک تا چه اندازه بر میزان اعتماد به نفس آنها تاثیر خواهد گذاشت.

امروزه تزریق ژل لب نتایج فوق‌العاده‌ای را برای این اشخاص به همراه دارد. ژل لب به عنوان ماده‌ای پر کننده و حجم دهنده، از روش‌های کم عارضه شناخته شده است که اگر توسط متخصص زیبایی خوب انجام شود، نتیجه ماندگار و با دوامی را برای کاندید این روش در بر دارد. میزان حجم استفاده از ژل در افراد متفاوت بوده و به فرم انتخابی لب بستگی دارد. این ماده پرطرفدار، با حجیم‌سازی لب‌های بالا و پایین، تناسب را با سایر بخش‌های صورت ایجاد کرده و لب‌ها را به صورت عمقی اصلاح ظاهر می‌کند.

انواع مدل تزریق ژل لب
تمامی افراد دارای فرم لب‌های متفاوت از یکدیگر هستند که قبل از استفاده از تکنیک تزریق ژل لب باید با آن آشنا شوند. بسیاری از فرم لب‌ها با اندازه و فرم بینی فرد همخوانی نداشته و تزریق ژل لب در اندازه‌ای بیشتر از میزان مورد نیاز، موجب نازیبایی چهره وی شود. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انتخاب میزان حجم تزریقی و فرم لب، با پزشک خود مشورت نمایید.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋