mo10110002

mo10110002

آیا فیشیال سبب لیفت صورت میشود؟

 

هرگاه حرف از زیبا شدن به میان می‌آید، بسیاری از افراد را می‌بینیم که کنجکاوانه به دنبال پیدا کردن راه‌های آن هستند و حاضرند با صرف هزینه و وقت، خود را هر چه بیشتر به معیارهای آن نزدیک کنند. واقعیت این است که زیبایی مفهومی است منتج از یک مجموعه تناسبات در فیزیک و ظاهر افراد. هر چقدر که یک شخص بدن متناسبی داشته باشد ولی اگر از اجزای صورت بدفرمی برخوردار باشد نمی‌توان گفت که او زیباست. پس زیبایی یک مقوله کاملاً چند وجهی است؛ البته که همه انسان‌ها با شکل و ظاهری به عبارتی زیبا و دوست داشتی هستند ولی بهره بردن از استانداردهای جهانی در قد و وزن و پوست و مو می‌تواند آن‌ها را یک سر و گردن بالاتر از بقیه نگاه دارد.

یکی از ویژگی‌های افراد زیبا، برخورداری از پوست لطیف و شاداب است. هر چند که عوامل مختلفی در زیبایی و لطافت پوست مؤثر هستند نظیر ژنتیک، سن و سال، تغذیه و…؛ با این حال با انجام یک سری کارها و درمان‌های مکمل، می‌توان از پوستی به غایت بهتر و لطیف‌تر برخوردار بود. یکی از کارهایی که چندسالی است رواج پیدا کرده و خوشبختانه به دلیل تأثیرات مثبت و شگرفی که داشته بین همه خصوصاً خانم‌ها به شدت متداول شده، فیشیال پوست صورت است. در این نوشته سعی می‌کنیم ببینیم فیشیال پوست صورت در اصفهان را اینجا ببینید..سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید که فیشیال پوست چنین عملکردی را دارا است. فیشیال مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. به دلیل اینکه در افراد مختلف، بازسازی سلول ها در بازه زمانی متفاوتی اتفاق می افتد ممکن است فواصل زمانی جلسات برای هر فرد فرق داشته باشد؛ اما در حالت طبیعی، انجام آن یک بار در ماه توصیه می شود.اگر فکر می‌کنید فواید فیشیال دروغ و انجام اینکار تلف کردن وقت و پول است، بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید!
حتی اگر صورت شما جوش، آکنه، لک و دیگر مشکلات پوستی را هم نداشته باشد، باز هم شامل کسانی که نیاز به رسیدگی‌های حرفه‌ای دارند، خواهید شد.
ضمنا فیشیال پوست صورت یکی از بهترین روش‌هایی است که متوجه شوید آیا پوست‌تان نیاز به مراقبت خاصی دارد یا چگونه به هورمون‌ها، آلاینده‌ها، استرس و … این روزها واکنش نشان می‌دهد. شما هر چقدر هم که درمزایای فیشیال پوست
با یک جلسه به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
جوانسازی، کاهش چین و چروک پوست ، شادابی و درخشان شدن پوست
برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز پوستی
لیفت و سفت شدن پوست
درمان گودی، پف و سیاهی زیرچشم
pasokheto.ir میگوید: صاف و یکدست شدن رنگ پوست خانه کار‌هایی جهت مراقبت از پوست‌تان انجام دهید، باز هم کاملا کافی نخواهد بود و به یک متخصص نیاز دارید تا وضعیت سلامت پوست خود را کاملا متوجه شید.یکی از دستگاه هایی که در روند فیشیال پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاهی است که بخار آب گرم از آن متصاعد شده و با قرار گرفتن صورت شما در مقابل این دستگاه، علاوه بر این‌که به دلیل بخار متصاعد شده ریلکس می‌شوید، جوش‌های سر سیاه و جوش سرسفید و آکنه‌های پوستی شما هم نرم شده و استخراج آن‌ها ساده‌تر می‌شود.
لایه برداری از دیگر مراحل فیشیال صورت است که در فرایند آن از مواد شیمیایی یا مکانیکی استفاده می‌شود، مواد لایه بردار مکانیکی دارای دانه‌های زبر و شن مانند هستند که پس از مالیده شدن به پوست، سلول‌های مرده را از روی پوست پاکسازی می‌کنند. این مدل لایه برداری در خلال فرایند بخاردهی به پوست هم انجام می‌شود. در لایه برداری شیمیایی از آنزیم‌ها و مواد شیمیایی برای گسستن پیوند بین سلولی سلول‌های پوست صورت استفاده می‌شود. درمان ملایم با این آنزیم‌ها هم می‌تواند در خلال فرایند بخاردهی به پوست اتفاق بیافتند.
عملیات استخراج: در این مرحله، متخصص زیبایی شما، اگر لازم ببیند جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از پوست خارج می‌کند. این عمل ممکن است برای برخی دردناک باشد مخصوصاً کسانی که دارای پوست‌های حساس یا نازک هستند. در هر حال اگر عملیات استخراج به درستی انجام نشود، ممکن است باعث پارگی مویرگ‌ها و تغییر رنگ نواحی از پوست شود.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋