mo10110002

mo10110002

مزایای فیشیال پوست 

فیشیال تخصصی
فیشیال تخصصی پوست چیست؟ هدف ما در فرایند پاکسازی، از بین بردن سلول های مرده، پاک کردن پوست از ترشحات طبیعی و غیر طبیعی، مواد آرایشی و نیز آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده اند.

همچنین پاک کردن دانه های سر سیاه و چربی های اضافه در مجرای تخلیه غدد سبابه پوست نیز ازجمله خدمات ارائه شده در بخش مراقبت از پوست کلینیک دکتر مجید زاده می باشد که با انجام آن، پوست شما به راحتی می تواند مواد مغذی و سایر محصولات پوستی را جذب کند. روش رفع تیرگی زیر بغل جیست ؟  

هیدرودرمی و مینودرمی
هیدرودرمی و مینودرمی
آبرسانی، روشی برای رفع خشکی و بازگرداندن طراوت و شاداب مجدد به پوست است که معمولا تمام افراد به آن نیاز دارند. با رساندن رطوبت کافی به پوست و بهبود عملکرد ذخیره‌سازی میزان رطوبت سلول های آن، پوست صورت سرزنده و شاداب خواهد شد.

به تقویت، بازسازی، ویتامینه کردن و تغذیه پوست از طریق مواد مورد نیاز از جمله: ویتامین های گروه A، B، C، E، D و ویتامین Q10 مینودرمی می گویند. درباره بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران اینجا بخوانید.

جوانسازی
خدمات فیشیال
کمک به احیای عضلات الاستین و کلاژن پوست، سفت کردن پوست برای جلوگیری از شل شدن آن و همچنین رفع و کاهش چین و چروک های پوست از جمله اهداف ما در جوانسازی پوست است.

 
Gold Care
هزینه فیشیال صورت
شش هزار سال پیش چینی ها از خاصیت آرام بخشی طلا بر روی پوست استفاده میکردند. به غیر از خاصیت خنک کنندگی، طلا موجب سفتی و استحکام پوست می‌شود و خاصیت ضد التهابی دارد. در بازی نور و تشعشع طلا، خطوط و چین و چروک پوست محو می‌شوند.

علاوه بر این، مراقبت از پوست با طلای خالص، در حقیقت نشانگر حد اعلای رسیدگی به پوست و تاثیر فوق ‌العاده آن می‌باشد. بهترین ویتامین برای ریزش مو چیست؟ 

 امروزه باتوجه‌به آلودگی هوا و انواع مواد آرایشی که در تماس مستقیم با پوست ما هستند؛ ممکن است مشکلات پوستی بسیاری گریبان‌گیر هرکدام از ما شود. حتماً برای شما و یا اطرافیانتان هم پیش‌آمده‌است؛ هنگام بروز نارضایتی‌های پوستی با مراجعه به مراکز درمانی انواع و اقسام روش‌های درمانی پیش روی‌تان قرار گرفته است. روش‌هایی که ممکن‌است گاهی اثربخش هم نبوده باشد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی فیشیال صورت که روشی برای پیشگیری و یا درمان مشکلات پوستی است بپردازیم.

 فیشیال صورت روشی غیرتهاجمی برای پاک‌سازی عمیق پوست به‌منظور داشتن پوستی سالم و درخشان است. با این روش می‌توانید پوست را تمیز، لایه‌برداری و تغذیه کنید. همچنین باعث روشن شدن و هیدراته نگه‌داشتن پوست می‌شود؛ در نتیجه پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. با فیشیال صورت تنها در یک ساعت می‌توانید از مشکلات مزاحم پوستتان راحت شوید و به پوستی سالم و درخشان برسید. فیشیال صورت روش پاک‌سازی چندمرحله‌ای پوست است که در ابتدا به بررسی مراحل مختلف آن در مراکز اسپا می‌پردازیم.

مزایای فیشیال پوست 
1- جوان‌سازی پوست

امروزه با توجه به افزایش میزان آلودگی شهرها، روند پیری پوست افزایش پیدا کرده و پوست صورت، زودتر از سن واقعی دچار چین‌وچروک و همچنین افتادگی و انواع لکه می‌شود. فشیال پوست با استفاده از لایه‌برداری صحیح و انواع ماسک‌های متفاوت، باعث می‌شود روند پیری کاهش پیدا کند.

مزایای فیشیال پوست 
لایه‌ برداری پوست باعث می‌شود سلول‌های جدید جایگزین سلول‌های مرده شود و همچنین استفاده از ماساژ در این روش درمانی باعث کلاژن سازی می‌شود و افزایش کلاژن باعث کاهش چین ‌و چروک در قسمت‌های مختلف صورت و کاهش افتادگی صورت می‌شود، تمامی این موارد باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

2- پاک‌سازی عمیق پوست

اگر پوست به‌ صورت کامل پاک‌سازی نشود انواع مشکلات پوستی برای آن به وجود می‌آید. ایجاد لکه و جوش‌های سرسیاه، مشکلاتی ازاین قبیل می باشند. فیشیال پوست باعث می‌شود، پوست از هرگونه آلودگی و سلول‌های مرده پاک‌سازی شود و از مشکلات پوستی، پیشگیری شود.

3- ایجاد حس آرامش و کاهش استرس

یکی از مزایای استفاده از برخی فیشیال صورت، ایجاد آرامش می‌باشد. زیرا یکی از مراحل فیشیال صورت ماساژ دادن می‌باشد، ماساژ صورت باعث می‌شود اعصابی که در صورت بوده و به سیستم‌های عصبی متصل می‌باشند با این ماساژ حس آرامش را به فرد القا کنند.

4- کاهش چین و چروک سطحی

با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش ‌یافته و باعث ایجاد چین ‌و چروک بر روی صورت می‌شود، فیشیال صورت با انجام ماساژ، باعث تحریک کلاژن سازی شده و افزایش کلاژن سازی باعث افزایش انعطاف پوست و کاهش چین‌ و چروک های سطحی می‌شود.

5- از بین بردن جوش‌های سرسیاه

یکی از مشکلات پوستی وجود جوش‌های سرسیاه بر روی صورت می‌باشد که باعث ایجاد جلوه‌ای نازیبا، بر روی پوست می‌شود و همچنین گاهی جای جوش بر روی صورت باقی می‌ماند و به‌ صورت سوراخ‌های توخالی بر روی پوست نمایان هستند. استفاده از فیشیال پوست باعث می‌شود، فرد متخصص با استفاده از ابزار خاص جوش‌های سرسیاه روی پوست را خارج کند و همچنین با استفاده از کرم‌های حاوی سالیسیلیک به درمان جای جوش‌ها بپردازد. فشیال تأثیر بسزایی در از بین بردن این نوع جوش‌ها دارد.

مراحل فیشیال پوست
 pasokheto.ir میگوید: فیشیال پوست تنها مخصوص پوست‌های مشکل‌ دار نمی‌باشد و تقریباً تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و شرایط ویژه‌ ای ندارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند و باعث ایجاد حس شادابی و تازگی در پوست می‌شود. برای انجام فیشیال پوست مراحل مختلفی باید طی شود که این مراحل شامل:

1- مشاوره پوست

اولین مرحله برای انجام فیشیال پوست، یک جلسه مشاوره می باشد تا در این جلسه نوع پوست و مشکل پوستی و همچنین شرایط جسمانی شما، توسط متخصص، به‌ طور کامل بررسی شود و هدف شما، از انجام فیشیال بیان شود و بنا به شرایط شما مناسبترین روش فیشیال، برای شما انتخاب شود.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋