mo10110002

mo10110002

آنچه که باید درباره اندولیفت بدانیم

اندولیفت یک درمان لیزری بینابینی با حداقل مقدار تهاجم است. شرکت نیک لیزر از دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون لیزمار 1500 برای آن استفاده می‌کند. افرادی که به دنبال زیبایی‌اند تمایل به داشتن پوست صاف و نرم دارند. علائم پیری پوست ظاهر صاف و ویژگی‌های برجسته صورت را دچار مشکل می‌کند. هرچه پوست ما پیرتر می‌شود، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که به‌نوبه خود باعث می‌شود حالت افتادگی و چین‌وچروک بیشتری پیدا کند. چهره‌های دارای چین‌وچروک اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلات زیبایی زنان و مردان را تشکیل می‌دهد. این ابزار می‌تواند به‌عنوان‌مثال عمل لیزر اندولیفت را برای جوان ساختن پوست انجام دهد. از طریق بررسی این مثال‌ها می‌توان به این پرسش که اندولیفت چیست پاسخ داد. دستگاه اندولیفت می‌تواند سبب لیفت پوست بینی یا نواحی دیگر بدن گردد. طول‌موج 1470 نانومتر از طریق میکروفیبرهای نازک مو (که ابعادی در حدود ۲۰۰ یا 300 میکرومتر دارند) می‌تواند بدون برش وارد پوست شود و توسط انرژی لیپولیتیک انتخابی و انرژی مدیولوژیکی به جریان افتد. این میکروفیبرها هنگام عبور از لایه درم، مانند یک مسیر نور داخل پوستی عمل می‌کنند و انرژی N.IR ​​تابشی را منتقل می‌کنند تا:

https://pasokheto.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/

افتادگی خفیف در صورت، گردن یا بازوها را تصحیح کنند.
پوست را بازسازی و سفت می‌کند.
به فعال‌سازی رشته‌های کلاژنی جدید می‌پردازد.
عملکردهای متابولیکی ماتریس خارج سلولی را فعال می‌کند.
گرما را افزایش داده و عروق را تحریک می‌کند.
بافت لنفاوی و چربی را کاهش می‌دهد.
واکنش لیپولیز را القا می‌کند.

نحوه انجام اندولیفت
در لیزر اندولیفت فیبرهایی بسیار نازک با ضخامت تار مو از طریق روزنه ی ریزی که توسط خود فیبر ایجاد می شود وارد پوست شده و درمان انجام می شود.
مدت زمان انجام لیزر بر اساس هدف و ناحیه ی درمان متفاوت است.

عوارض اندولیفت
تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.

ماندگاری لیزر اندولیفت
ماندگاری اندولیفت بستگی به نواحی درمان شده و تعداد شات های لیزر دارد.ولی در اکثر موارد تا یکسال نیازی به انجام مجدد نیست.

قیمت اندولیفت
با توجه به اینکه فیبر مصرفی برای هر بیمار ،فقط به خودش اختصاص دارد و جزو لوازم مصرفی پرهزینه محسوب می شود،هزینه ی این نوع لیزر نسبت به لیزر های دیگر بیشتر است،هر چند نسبت به لیفت صورت با جراحی هزینه ی بسیار کمتر دارد.

اندولیفت صورت بهتر است تا هایفو
اندولیفت صورت و هایفو، هر دو تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدی هستند که به منظور از بین بردن خطوط صورت و جوان‌سازی پوست استفاده می‌گردند. اساس کار هر دو روش به این صورت است که با ساطع کردن امواج سبب تحریک کلاژن‌سازی شده و در نتیجه نتایج مثبت در زمینه جوان‌سازی پوست مشاهده می‌شود. تفاوتی که این دو روش با یکدیگر دارند در نحوه عملکرد آن‌ها است. به این صورت که در هایفو از امواج فراصوت (امواج سونوگرافی) برای درمان کمک می‌گیرند. این درحالی است که در اندولیفت از لیزر استفاده می‌شود.

استفاده از لیزر در روش اندولیفت سبب شده تا در طول درمان عضله‌های ناحیه مورد نظر را نیز درگیر کرد. اما در هایفو امواج قدرت نفوذ تا لایه میانی و عمق زیر پوست را دارند. به همین دلیل در اغلب مواقع اندولیفت می‌تواند تاثیر بیشتری را در مسیر جوان کردن پوست نشان دهد. البته اینکه کدام روش بهتر است باید توسط پزشک متخصص و با توجه به شرایط بیمار مشخص گردد. چرا که پاسخ این سوال می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد.

اندولیفت چگونه انجام می‌ شود ؟
اندولیفت یکی از روش‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست است که به صورت کم تهاجم انجام می‌شود. به این معنا که بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه شکایت‌هایی از قبیل چین و چروک‌ صورت و افتادگی آن برطرف می‌گردد. نحوه انجام آن به این صورت است که بیمار به کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کرده و پزشک به کمک دستگاه مخصوص مراحل درمان را آغاز می‌کند. مراحل انجام اندولیفت به صورت زیر است:

نتایج اندولیفت صورت
اندولیفت در نتیجه ساطح شدن امواج لیزر به زیر پوست و همچنین عضله‌ها سبب تحریک سلول‌های کلاژن ساز در منطقه تحت درمان می‌شود. این کار باعث می‌شود تا خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست از بین رفته و در نتیجه مشکل افتادگی پوست نیز رفع گردد. تحت تاثیر این موارد می‌توان یکسری نتایج مثبت دیگری را در سایه اندولیفت صورت مشاهده کرد. در زیر به چند مورد از این نتایج می‌پردازیم:

از بین بردن غبغب
کاهش چین و چروک صورت
درمان افتادگی و شل شدگی پوست
زاویه‌سازی فک و صورت

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋