mo10110002

mo10110002

چه کسانی برای جراحی پلک کاندیدای مناسبی هستند ؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی برای بهبود ظاهر پلک‌ها است. این جراحی می‌تواند روی هردو پلک بالایی و پایینی یا تنها یکی از آن‌ها انجام شود. بلفاروپلاستی هم به جهت زیباسازی نواحی پیرامون چشم و هم برای درمان مشکلات عملکردی پلک استفاده می‌شود. امروز می‌خواهیم در مورد جنبه‌های مختلف عمل جراحی پلک صحبت کنیم؛ از کاربردهای آن گرفته تا هزینه‌ها و عوارض جانبی. و جراح پلک خوب در تهران را معرفی میکنیم.

جراحی پلک به برداشت پوست و چربی‌های اضافی پلک بالا و/یا پایین که در اثر افزایش سن ایجاد شده‌اند گفته می شود و در نتیجه، موجب رفع چین و چروک‌ها و جلوگیری از افتادگی پلک می‌شود.
چشم‌ها مهم‌ترین عناصر زیبایی صورت هستند و بلفاروپلاستی یکی از بهترین راه‌های جوانسازی نواحی پیرامون چشم است.
این عمل نیازی به بستری شدن ندارد و همچنین در صورت نیاز می‌تواند با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام شود.
عوارض بعد از عمل معمولاً در عرض چند روز خوب می‌شوند و دوره کامل نقاهت چند هفته است.
به طور کلی جراحی پلک در صورتی که توسط پزشک ماهر و در مراکز معتبر انجام شود، بی خطر و کم‌عارضه است.
بلفاروپلاستی چیست ؟
دلیل اصلی برای بسیاری از متقاضیان جراحی پلک، افتادگی و پوست اضافه پلک‌ها است. این جراحی می‌تواند پوست نواحی پیرامون چشم را سفت و لیفت کند و ظاهری جذاب‌تر، جوان‌تر و هوشیارتر به صورت شما هدیه دهد. گاهی اوقات هم از بلفاروپلاستی برای رفع موانع بینایی ناشی از پلک‌های افتاده استفاده می‌شود. در فرآیند درمانی، پوست اضافی، عضلات و گاهی اوقات بافت چربی از نواحی پلک بالایی و پایینی برداشته می‌شوند. گاهی هم تنها پوست اضافی از پلک برداشته می‌شود.

البته بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی به آن لیفت پلک یا بالا بردن پلک هم می‌گویند، نباید با جراحی رفع افتادگی پلک (جراحی پتوز) اشتباه گرفته شود. در جراحی افتادگی پلک، عضلات و تاندون‌های پلک بالا که مسئول بالا نگه داشتن پلک هستند، سفت می‌شوند تا مشکل برطرف شود. بلفاروپلاستی زمانی باعث رفع افتادگی پلک می‌شود که پوست اضافی باعث سنگین شدن و افتادن پلک شده باشد

جراحی پلک و چشم زمانی انجام می شود که گاهی اوقات مشکلاتی مانند پف کردگی و یا چسبندگی پوست به پلک ها برای افراد پیش می آید که همین موضوع یکی از دلایل اصلی عمل پلک و چشم  برای حذف و رفع چسبندگی پوست پلک ها است و پس از عمل پلک وچشم، صورت فرد ظاهری جوان تر و زیباتر به خود می گیرد. به همین منظور روش های با جراحی و بدون جراحی جوانسازی اطراف چشم می تواند گزینه خوبی برای رفع این مشکلات باشد.

در صورتی که در مورد عمل پلک و چشم مطمئن نیستید، بهتر است با چشم پزشک خود مشورت کنید. او می تواند اطلاعات لازم را در مورد هرگونه مشکلات پزشکی مربوط به پلک ها، در اختیار شما بگذارد.

همچنین در صورتی که دارای نوعی مشکل بالینی یا پزشکی هستید، می توانید با چشم پزشک خود در مورد آن ها مشورت کنید.

گاهی اوقات مشکل افتادگی و پف چشم، مربوط به پیری و بالا رفتن سن است که به مرور زمان باعث چروک و دیگر عوارض می شود. اما در صورتی که سن بالایی نداشته و جراحی  را صرفا به دلیل زیبایی انجام می دهید، پزشک شما در این گونه موارد هم توصیه های لازم را خواهد داد.

چه کسانی برای جراحی پلک کاندیدای مناسبی هستند ؟
اگر بخواهیم به لحاظ سنی بهترین کاندیدهای عمل زیبایی پلک را تعیین کنیم ، مردان و زنانی که 30 سالگی را پشت سر گذاشته اند در این گروه قرار می گیرند. pasokheto.ir میگوید: چرا که در این بازه سنی احتمال وقوع افتادگی پلک به خاطر بالا رفتن سن وجود دارد.
البته شایان ذکر است که برخی افراد به طور مادرزادی به این مشکل دار هستند که در این صورت در سنین پایین تر هم می توانند جهت انجام بلفاروپلاستی اقدام کنند.

برای اینکه یک گزینه خوب برای جراحی زیبایی پلک شناخته شوید ، بایستی نسبت به این عمل واقع بین باشید و نتیجه غیر معقولی را از جراح درخواست نکنید. از نظر سلامتی ، لازم است فرد درگیر بیماری نباشد. به طور کلی گفته می شود ، در جلسه مشاوره اگر به هر یک از بیماری های زیر مبتلا هستید ، به پزشک اطلاع دهید :

بیماری های چشم مثل آب سیاه ، خشکی چشم یا جدا شدگی شبکیه
اختلال های مرتبط با غده تیروئید
بیماری های قلبی – عروقی و فشار خون
دیابت

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋