mishakozlovvlad

mishakozlovvlad

نقش زبان های بک اند در برنامه نویسی طراحی وب چیست؟

طراحی سایت وردپرس در مشهد به روز رسانی و تغییر سایت اساساً اصل اساسی نحوه عملکرد سیستم است. این بدان معنی است که بینندگان نمی توانند مرورگر، پایگاه داده و غیره مالک اصلی سایت را ببینند. برنامه نویسان Back-end بیشتر روی موضوعاتی مانند امنیت، ساختار سایت و موارد دیگر تمرکز می کنند.
یک سایت پویا برای اینکه بتواند به درستی کار کند به یک پایگاه داده نیاز دارد تا پویا بماند. تمام اطلاعات مانند مشخصات کاربر یا تصاویر آپلود شده یا پست های وبلاگ در پایگاه داده ذخیره می شود. توسعه دهندگان وب با زبان های برنامه نویسی مانند PHP یا Net کار می کنند زیرا آنها باید با چیزی کار کنند که پایگاه داده آن را درک کند.
ایجاد یک سایت خلاق به یک توسعه دهنده باطن نیاز دارد. بنابراین، backend در اصل همان کدی است که هیچ ظاهری را به کاربر نشان نمی دهد و فقط عملکردی را ارائه می دهد. Front-End به معنای بخشی است که بازدیدکنندگان می بینند و در خدمات باطن استفاده می کنند. HTML، CSS و جاوا اسکریپت در قسمت جلویی استفاده می‌شوند، چالش اصلی این است که ابزارها و تکنیک‌های مورد استفاده برای ایجاد وب‌سایت‌های فرانت اند دائما در حال تغییر هستند. بنابراین، توسعه دهنده باید همیشه از توسعه این منطقه آگاه باشد.
هدف از Front-End این است که وقتی کاربران سایت را باز می کنند، اطلاعات را با نظم و ساختار خاصی ببینند و محتوا به راحتی قابل خواندن و مرتبط باشد. درست است که در حال حاضر کاربران از دستگاه‌های مختلف با اندازه‌ها و رزولوشن‌های مختلف صفحه نمایش استفاده می‌کنند، بنابراین طراح و برنامه‌نویس باید در طراحی سایت تمامی موارد ذکر شده را در نظر بگیرد.
فاکتورهای انتخاب زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت
هیچ یک از زبان های معرفی شده در خطوط فوق فوق العاده تر و برتر از دیگری برای برنامه نویسی در طراحی سایت نیستند. آنها فقط بستری برای طراحی سایت به بهترین شکل ممکن هستند. برخی از عوامل تأثیرگذار وجود دارد که باعث می‌شود توسعه‌دهندگان وب تصمیم بگیرند که از کدام زبان برنامه‌نویسی یا روشی که تصمیم به کار بر روی یک پروژه دارند استفاده کنند. در خط زیر به این عوامل تأثیرگذار می پردازیم:
زمان بندی: کارایی زبان در نحوه ارائه وب سایت بسیار مهم است. وقتی زبان برای نوشتن آسان باشد، می توان زمان بیشتری را به افزودن عناصر طراحی و تزئین فضا اختصاص داد. یک برنامه نویس از زبانی استفاده می کند که در آن نیازی نیست زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد چگونگی گسترش کد برای گسترش یا بهبود وب سایت کند.
قابلیت اطمینان: قابلیت اطمینان در زبان برنامه نویسی و کدنویسی مهم است. عملکرد وب سایت شما به قابلیت اطمینان زبان انتخابی بستگی دارد. این کدها برای محافظت از سایت و مشتریان شما نیز وجود دارند. زمانی که یک برنامه نویس با کد برنامه نویسی یک وب سایت مواجه می شود، باید بتواند آن را بخواند و درک کند تا در طراحی وب سایت دچار مشکل یا سردرگمی نشود.
عملکرد - یک عامل مهم برای توسعه دهندگان عملکرد است. عملکرد به میزان ترافیکی اشاره دارد که یک سایت هنگام کار بر روی یک وب سایت تجاری دریافت می کند. همچنین لازم است بدانید که کاربران هنگام بازدید از وب سایت چه نوع فعالیت هایی را انجام می دهند. توسعه دهندگان باید به دنبال سازگاری آسان با سرورها و مرورگرهای مختلف باشند و اطمینان حاصل کنند که کد مورد نظر به طور مداوم تا زمانی که بازدید کننده در وب سایت باقی می ماند کار می کند.
نتیجه
اگر در زمینه توسعه و برنامه نویسی وب سایت فعالیت می کنید، باید بدانید که سخت ترین و سخت ترین قسمت برنامه نویسی و طراحی سایت، یادگیری، استفاده و دانستن انواع زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت است. ده ها برنامه نویسی وجود دارد. زبان هایی برای کاربردهای مختلف که هر کدام پیچیدگی و اصطلاحات خاص خود را دارند. در مقاله قبلی سعی کردیم با زبان های برنامه نویسی متن بازتر و کاربرد آنها آشنا شویم.

mishakozlovvlad
mishakozlovvlad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋