ایمان باصفا

ایمان باصفا

اون پسری که دوست داره همه چیز رو بدونه

تشخیص مبل چستر واقعی

مطلبی که در زیر می‌خواهم قرار بدهم رو امروز تو ویرگول محسن یعقوبی دیدم گفتم چون دم عید است بزار اینجا نیز بزارم تا دوستانی که قصد دارند مبل چستر خریداری کنید با خوندن این مطلب با تعریف مبل چستر واقعی آشنا بشوند تا کلاه برسرشان نرود.

تشخیص مبل چستر واقعی

تنوع مبلمان در گالری ها بسیار زیاد است که این تنوع شامل سبک خود مبلمان یعنی انواع مبل های مدرن، مبل های راحتی و مبلمان کلاسیک تا تنوع از لحاظ قیمتی این مبلمان یعنی وجود مبلمان گران قیمت تا مبلمان مقرون به صرفه را شامل می شود. انتخاب مبل با این حجم از تنوع واقعا کار بسیار دشواری است که کدام مبل واقعا به درد منزل ما می خورد. اما چه اتفاقی می افتد که نام مبل چستر با این همه تنوع در صنعت مبلمان یک نام درخشان می باشد و اولین چیزی که در ذهن بعد از گفتن مبل به ذهن ما می رسد یک مبل لمسه دوزی شده یا همان چستر است. در ادامه مطلب تشخیص مبل چستر واقعی ما پاسخ خواهیم داد که چگونه مبل چستر واقعی را تشخیص بدهیم و بهترین خرید را داشته باشیم؟

 

تشخیص مبل چستر واقعی

یکی از موارد مهم در فروش بالای مبلمان چستر ویژگی های اساسی آن است. می‌دانیم که مبل‌های چسترفیلد را مبلی با دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب می دانیم. با دانستن ویژگی های زیر این نکته را خواهید دانست که آیا مبل مد نظرتان یک مبل با کیفیت است یا خیر؟

 

متریال مبلمان چسترفیلد

می توانید سعی کنید روی مبل بنشینید. یک مبل چسترفیلد واقعی چندین لایه ی ظریف دارد. یک مبل چسترفیلد مرغوب باید برای نشستن بسیار نرم و راحت است و از بهترین متریال و فوم ها باید در ساخت آن استفاده شده باشد. یکی از فوم های بسیار پرکاربرد در ساخت مبلمان سبک چستر فوم سرد است. فوم سرد یکی از بهترین فوم های حال حاضر در صنعت مبلمان است که این فوم علاوه بر خاصیت انعطاف پذیری بالا، دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد.

پارچه های این مبلمان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. جنس پارچه ی اولین مبل چسترفیلد چرمی بوده است و به همین خاطر در ذهنیت مردم دنیا به این سمت رفته است که مبل های چستر یک مبل با پارچه ای چرمی است که دارای لمسه دوزی است. در دنیا مبل های چستر چرم قهوه ای محبوب ترین هستند، به مرور زمان و با توجه به نیاز به تولید فراوان مبل و شرایط نگهداری نسبتا سخت تر چرم به نسبت دیگر پارچه های مبلی، پارچه ی چرمی در مبلمان کاهش یافت و به جای استفاده از چرم سعی در استفاده از پارچه های بادوام بهتری در ساخت این گونه مبل ها به کار گرفته شده است.

 

یکی دیگر از ویژگی های که باعث زیبایی در ساخت مبل های چستر می شود استفاده از پایه ها می باشد، معمولا در ساخت مبل های چستر از دو پایه ی استیل و پایه های چوبی استفاده می شود که شکل و ظاهری جذاب به این مبل بدهد. زیرا این نکته را نباید فراموش نمود که یکی از ویژگی های اصلی این گونه مبلمان این است که باید بسیار جذاب و به یاد ماندنی باشد؛ به همین خاطر است که از پایه های جذاب در این مبل اسفاده می شود.

یکی دیگر ویژگی های مهم در ساخت این مبلمان استفاده از چوب های بسیار مرغوب است زیرا استفاده از این مبل زیادتر از سایر مبل ها می باشد و از همه مهم تر به خاطر لمسه دوزی هایی که در آن به کار می رود باید جنس چوب در این مبل بسیار بالا باشد تا به مرور زمان از بین نرود.

 

لمسه دوزی، پشتی پهن و ارتفاع کم

اگر بخواهیم مبل های چسترفیلد را معرفی کنیم باید بگویم که این مبل پشتی پهن و ارتفاع کمتری به نسبت دیگر مبلمان دارا است و در شکل ظاهری آن ما لمسه دوزی های زیبایی مشاهده خواهیم کرد. لمسه دوزی ها مهم ترین ویژگی ظاهری چسترفیلد است این ویژگی تضمین اصلی در مبل های چستر می باشد.

ایمان باصفا
ایمان باصفا اون پسری که دوست داره همه چیز رو بدونه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋