رضا میرزایی

رضا میرزایی

معرفی بهترین ایمیل سرورها ایرانی و خارجی

همانطور که می‌دانید سالیان سال است که مردم از سرویس‌های محبوب جیمیل (Gmail) و یاهو (Yahoo) استفاده می‌کنند. با گذشت زمان ایمیل سرورهای دیگری نیز به لیست ایمیل سرورهای محبوب اضافه شد که در این مقاله از برقچی به معرفی 3 تا از بهترین ایمیل سرورهای محبوب و کاربردی بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1- اوت لوک (OutLook):

اوت لوک که توسط مایکروسافت ارائه شده قبلا به اسم هات‌میل شناخته می‌شد. می‌توان گفت سرویس OutLook نسخه بروز شده سرویس قبلی ارائه شده توسط مایکروسافت یعنی همان هات‌میل است. این سرویس یکی از سرویس‌های محبوب در شرکت‌ها و سازمان‌های اداری می‌باشد به طوری که درسال 2016 توانست از سرویس محبوب یاهو پیشی بگیرد. دلیل محبوب بودن این سرویس بین شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیریت بهینه‌تر نسبت به بقیه سرویس‌ها می‌باشد. البته برای دسترسی به تمام امکانات این سرویس شما میتوایند اشتراک تهیه کنید.

ویژگی‌های این سرویس عبارتند‌از:

  • دارا بودن امنیت سازمانی
  • با استفاده از این سرویس می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را وارد تقویم این سرویس کرده و یک برنامه روزانه و یا ماهانه برای خود ایجاد کنیم.
  • شما به راحتی می‌توان مشخصات اشخاصی را که برای ما ایمیل فرستاده‌اند را با رفتن بر روی اسم آن‌ها مشاهده کنید.

2- میهن میل:

سرویس میهن میل با بیش از 600 هزار آدرس ایمیل از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین سرویس های پست الکترونیک رایگان در داخل ایران است.

ویژگی‌های این سرویس عبارتند‌از:

  • یک گیگابایت فضای رایگان (ارائه 600 مگابایت برای ایمیل ها و 400 مگابایت برای فضای وب)
  • امکان چک کردن ایمیل ها از طریق نرم افزارهایی نظیر اوت لوک
  • امکان داشتن چند آدرس ایمیل برای یک کاربر

3- یاندکس (Yandex):

برای ادامه معرفی برترین میل سرورها می‌توانیم سرویس یاندکس که توسط شرکت روسیه‌ای ساخته شده را نیز معرفی کنیم. این سرویس یکی از امن‌ترین سرویس‌های ایمیل شناخته شده است و همچنین باید این نکته را ذکر کرد که این سرویس یکی از بزرگ‌ترین سرویس ایمیل در کشور روسیه است.

ویژگی‌های این سرویس عبارتند‌از:

  • داشتن قابلیت تنظیم ساعت برای ارسال ایمیل‌ها
  • چک کردن تمامی ایمیل‌ها برای وجود ویروس و خطر
  • محافظت بالا در مقابل Spam

جمع بندی:

در مقاله معرفی بهترین ایمیل سرورها ایرانی و خارجی در سال 2021 با ما هراه بودید و با 3 تا از بهترین ایمیل سرورها آشنا شدید که یکی از آن‌ها ایمیل سرور ایرانی بود. این نکته را درمورد ساخت اکانت برای هرکدام از این ایمیل سرورها خدمت شما عرض کنم که به راحتی می‌توانید از طریق گوشی هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر خود با وارد کردن اطلاعات ، و گذراندن مراحل ساده، اکانت خود را بسازید.

رضا میرزایی
رضا میرزایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋