mint.pa.n.u.m.art

mint.pa.n.u.m.art

چرا باید از کیوسک نوبت دهی استفاده کنیم

کیوسک نوبت دهی

کیوسک نوبت دهی می‌تواند راه حل ساده ای برای مدیریت صف‌های ارباب رجوع باشد و روش‌هایی منعطف و تأثیر گذاری برای برای پرداخت و کوتاهی زمان انتظار ارائه دهد.

ابتدا باید نیازها و امکانات کسب و کارتان در نظر بگیرید و با توجه به آنها بهترین سیستم نوبت دهی را تهیه و نصب کنید. در ابتدا ممکن است برای پرسنل و کارمندان محل کار کنار آمدن با کیوسک نوبت دهی کمی مشکل باشد و حتی احساس کنند موقعیت شغلی شان به خطر افتاده است اما نهایتاً کاری که شما می‌کنید بقای کسب و کار و آینده برندتان را تضمین می‌کند.

با کمک کیوسک‌ نوبت دهی می‌توانید مواردی مانند تعداد بازدیدکنندگان، مدت زمان حضور مشتریان در محل کار شما، میزان محبوبیت خدماتی که ارائه می‌دهید و اطلاعاتی از این دست را به راحتی متوجه شوید و این باعث پیدا کردن عیوب، رفع آنها و در آخر افزایش کارآیی کسب و کارتان می‌شود.

با توجه به نکته بیان شده ممکن است این سوال پیش آید که همیشه باید اطلاعات را حفظ کنید؟ در واقع می‌توانید اطلاعات مربوط به سالهای قبل را آرشیو کرده و هربار با مراجعه به گزارشات آنها و مقایسه با داده‌‌های جدید تحلیل مناسبی از کسب و کارتان به دست آورید و در نهایت با یک دید کلی اقدام به اعمال تغییرات مورد نیاز جهت افزایش راندمان کاری کنید.

 

ویژگی‌های کیوسک‌ نوبت دهی

سرویس صوتی

داشتن سرویس صوتی در کیوسک‌ نوبت دهی باعث می‌شود تا مشتری بدون اینکه زمانی را صرف چشم دوختن به صفحه برای رسیدن نوبتش کند به مطالعه یا دیگر کارها بپردازد و این سرویس وقتی که نوبت مشتری رسید به وسیله بلندگو به هر زبانی که روی سیستم نوبت دهی تنظیم شده باشد آن را اعلام می‌کند.

● امکان تعریف مشتری ویژه

برخی از مدیران ممکن است تصمیم داشته باشند تا شرایط ویژه‌ای را برای برخی از افراد خاص تعریف کنند که با کمک نرم‌افزار‌ نوبت دهی و وارد کردن اطلاعات خاصی مانند رمز عبور اختصاصی، مشتری متمایز شمرده شده و به صورت ویژه به امورش رسیدگی‌ می‌شود. 

● سرویس ارتباط با مشتری

می‌توان برای بازدهی و اطلاع رسانی بیشتر با ثبت‌ شماره همراه در سیستم نوبت دهی از طریق ارسال پیامک و ایمیل مشتریان را از خبرنامه یا زمان مراجعه وغیره آگاه کرد.

● امکان چاپ انواع پیام‌ها

می‌توان برای نرم‌افزار‌ پیام‌هایی تعریف و امکان چاپ آنها را فراهم کرد. پیام‌ها می‌توانند برای تعداد مشخصی بلیط یا فاکتور تنظیم شود و بعد از صادر شدن این تعداد بلیط‌ منقضی شده یا تغییر کند، می‌تواند برای یک تاریخ خاص برنامه ریزی شود یا مثل یک تقویم سالانه پیامهای مرتبط با هر روز و مناسبت‌های آن روز را چاپ کند. همه چیز بستگی به نوع داده‌های تعریف شده دارد.

 

● گزارش گیری 

از طریق سرور اصلی می‌توان به تمام سایت‌های تابع وصل شد و به طور مداوم از وضعیت آنها گزارش گرفت. گزارشاتی مانند ساعت شروع کار باجه‌ها، تعداد مراجعین، ساعت پایان کار باجه، حتی در صورت خرابی با مشاهده منوی وضعیت سخت افزار میتوان عیب‌یابی کرد و علت را پیدا کرد. 

● سهولت نصب و کاربری

● امکان اتصال چند دستگاه صدور بلیط

● مدیریت صف و باجه با کمک نرم‌افزار‌ نوبت دهی

● و غیره

 

منبع: دیتک سیستم

mint.pa.n.u.m.art
mint.pa.n.u.m.art

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋