minatajhiz

minatajhiz

شرکت مینا تجهیز آریا با سالها تجربه با دارا بودن کادری مجرب به عنوان فروشنده و وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر اعم از (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ )فعالیت می کند.

استعلام قیمت مواد شیمیایی به چه صورت است؟

از دغدغه های مهم خریداران و مصرف کنندگان در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی نوسانات قیمت مواد شیمیایی و همچنین عدم ثبات بازار می باشد.

فروش آنلاین مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ) به دلایل نوسانات ارز و قیمت دلار بسیار مشکل می باشد .

مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولا به دلیل حساسیت بالا در آزمایشگاه های تحقیقاتی استفاده می شود چرا که کوچکترین ناخالصی می تواند جهت تحقیقات را تغییر دهد ،بنابراین شناخت انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و استفاده از برندهای معتبر مرک و سیگما نیاز اطلاعات بالایی دارد.

 

هدف شرکت مینا تجهیز آریا همواره بر این اصل استوار هستند که بهترین و مناسب ترین قیمت را ارائه دهند.

در مینا تجهیز آریا بیشتر از  ۸۰۰۰۰ مواد شیمیایی آزمایشگاهی و مواد شیمیایی موجود است.

اگر اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات مواد شیمیایی و محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله استعلام قیمت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی , لیست قیمت مواد شیمیایی مرک , لیست قیمت مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ندارید ، شما می توانید از طریق شماره های ارتباطی شرکت , تلگرام , چت انلاین و یا پرکردن فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی :

   02166900058

   02166901187

   02166903037

شماره فکس : 02166596634

شماره تلگرام و واتس آپ:09362048289  09927282910

مراحل سفارش خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

    دریافت پیش فاکتور

    بررسی کد کالا و تاییدیه نهایی از جانب خریدار

    واریز وجه به شماره حساب اعلام شده از سوی همکاران ما

    تماس جهت هماهنگی و ارسال کالای مربوطه

روش های ارسال مواد شیمیایی آزمایشگاهی

روشهای ارسال مواد شیمیایی آزمایشگاهی و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران توسط پیک موتوری ( الوپیک، اسنپ باکس و ….) و ارسال در شهرستانها از شرکت های حمل و نقل کالا ( تیپاکس، چاپار و ….) صورت می گیرد .

    ضمن تشکر از حسن اعتماد شما به اطلاع می رساند پیگیری کلیه امور مربوط به خرید و ارسال کالای کلیه مشتریان بر عهده ی همکاران ما در بخش فروش می باشد.

minatajhiz
minatajhiz شرکت مینا تجهیز آریا با سالها تجربه با دارا بودن کادری مجرب به عنوان فروشنده و وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر اعم از (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ )فعالیت می کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋