minatajhiz

minatajhiz

شرکت مینا تجهیز آریا با سالها تجربه با دارا بودن کادری مجرب به عنوان فروشنده و وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر اعم از (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ )فعالیت می کند.

دو برند معروف مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران

شرکت های بسیار بزرگ و شناخته شده ای در جهان وجود دارد که در زمینه تهیه ،تولید و توزیع انواع مواد شیمیایی(مواد شیمیایی صنعتی, مواد شیمیایی آزمایشگاهی, مواد شیمیایی دارویی, مواد شیمیایی خوراکی) در هر سطح و مقداری فعالیت می کنند.

ما دراین مقاله تعدادی از شرکت های معروف و بزرگ توزیع کننده ، تولید کننده مواد شیمیایی در دنیا به اجمال اورده ایم .

شرکت مرک (Merck)

شرکت مرک آلمان به آلمانی Merck KGaA از نوع شرکت سهامی عام شرکت مختلط بنا نهاده شده از سال ۱۶۶۸ است .

شرکت دارویی مرک یک شرکت تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی و دارویی در کشور آلمان است که بنیانگذاران شرکت مرک Friedrich Jacob Merck می باشد.

به جرات می توان گفت شرکت مرک یکی از قدیمی ترین ، مشهور ترین و بهترین شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مواد شیمیایی مرک)در جهان است.

این شرکت بیشتر توجه خود را بر روی تولید مواد شیمیایی تحقیقاتی و دارویی کرده است.

این شرکت در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما-آلدریچ را بصورت کامل خریداری کرد.

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich)

شرکت سیگما آلدریچ، یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه علوم زیستی است که از ادغام دو شرکت شیمیایی سیگما و شرکت آلدریچ در سال ۱۹۷۵ به وجود آمد

شرکت سیگما آلدریچ در تولید مواد شیمیایی خاص و تحقیقاتی بسیار تخصص دارد و بسیاری از مواد شیمیایی زیستی و یا نمک ها و مواد شیمیایی خاص و همچنین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را برای محققان در سراسر جهان فراهم می کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما-آلدریچ را بصورت کامل خریداری کرد.

شرکت مینا تجهیز آریا یکی از شرکتهای مواد شیمیایی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران است که در زمینه واردات و پخش مواد شیمیایی و واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر امریکایی و اروپایی  به خصوص شرکت مرک آلمان ( مواد شیمیایی مرک ) ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ ، مواد شیمیایی اکروس ، مواد شیمیایی آلفا ایسر، مواد شیمیایی اکسیر، فروش انواع آنزیم ها و نانو ذرات و مواد شیمیایی فلوکا فعالیت می کند.

اگر قصد خرید محصولات مواد شیمیایی مرک و یا به بطور کل قصد خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی را دارید به شما توصیه میکنیم نمایندگی های با سابقه و معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

شرکت مینا تجهیز آریا با سابقه ای چند ساله با بهره از تخصص و تعهد در خدمت شما عزیزان است تا محصولات کمپانی مرک را به شما عرضه کند.

minatajhiz
minatajhiz شرکت مینا تجهیز آریا با سالها تجربه با دارا بودن کادری مجرب به عنوان فروشنده و وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر اعم از (مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ )فعالیت می کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋