minasafari13740712

minasafari13740712

انواع رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان

با نزدیک شدن به فصل پاییز کم کم هوا رو به خنکی می رود و والدین لباس های مناسب فصل های سرد برای فرزندان خود می خرند. جالب است بدانید در هنگام خرید لباس بچه گانه علاوه بر مدل و جنس پارچه به کار رفته، رنگ لباس نیز روی میزان گرما و سرمای آن تاثیرگذار است، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به انواع رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان بپردازیم تا بتوانید با خرید لباس با رنگ مناسب کودک خود را در فصل پاییز و زمستان گرم نگه دارید.

چه رنگ لباس هایی برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب نیستند؟

به صورت کلی رنگ ها می توانند در دو دسته بندی کلی رنگ های گرم و رنگ های سرد قرار داده شوند. رنگ های گرم به فرزند شما نشاط و طراوت زیادی می دهند و بدن کودکتان را گرم و پر انرژی نگه می دارند، در مقابل رنگ های سرد کودک را آرام تر می کنند و با القای آرامش باعث سرد شدن بدن کودک شما می شوند، با توجه به این توضیحات رنگ های سرد برای استفاده در لباس های پاییزه و زمستانه بچه گانه مناسب نیستند.

اگر بخواهیم چند مثال از رنگ های سرد برای شما بیان کنیم، می توان به رنگ های سفید، آبی روشن و سبز اشاره کرد. البته در ابن مورد توجه داشته باشید که می توانید این رنگ ها را برای لباس های داخل منزل فرزند خود تهیه کنید، اما زمانی که فرزند شما می خواهد در خارج از منزل باشد، استفاده از این رنگ ها چندان توصیه نمی شود.

۶ مورد از رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان

اگر بخواهیم به بهترین رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان بپردازیم، می توان به رنگ های زیر اشاره کرد:

رنگ های نارنجی و آجری

یکی ازبهترین رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان رنگ های طیف رنگ های نارنجی و آجری هستند. این رنگ ها از جمله رنگ های انرژی زا شناخته می شوند و با گرمای بی نظیر خود باعث گرمی بخشیدن به وجود کودک و ایجاد نشاط و هیجان در بدن فرزند شما می شوند.

رنگ های مسی و سفالی همیشه به عنوان ترندترین رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان شناخته می شوند. این رنگ ها با دارا بودن طیف رنگی نزدیک به برگ های پاییزی فرزند شما را با فصل پاییز تطبیق می دهند و گزینه ای گرم و عالی برای فصل زمستان هستند.

رنگ های قرمز و شرابی

اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که همیشه استفاده از رنگ صورتی را برای دخترخانم خود می پسندید، وقت آن رسیده است که رنگ صورتی را کنار گذاشته و آن را با رنگ های قرمز و یا شرابی جایگزین کنید. رنگ سرخابی با دارا بودن طیف قرمز از جمله رنگ های گرم به شمار می رود که می تواند در فصول سرد سال فرزند شما را گرم و پر انرژی نگه دارد.

در سال های گذاشته با اضافه کردن مقداری رنگ بنفش به رنگ سرخابی رنگ تمشکی را به عنوان یکی از ترندترین رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان معرفی کردند. این رنگ زیبایی و چشم نوازی خاصی دارد و استفاده از جنسیت خاصی نمی شناسد.

رنگ های کرم و قهوه ای

رنگ قهوه ای و طیف های رنگی نزدیک به این رنگ برای استفاده در پوشاک پاییزه و زمستانه کودکان مناسب و درجه هستند. این رنگ ها با القا کردن گرما به بدن کودک شما گزینه ای عالی برای فصل زمستان به شمار می روند. اگر فکر می کنید رنگ قهوه ای برای لباس های فرزند شما چندان مناسب نیست، می توانید آن را با یک رنگ کرم جذاب مخلوط کنید. در این صورت متوجه می شوید که چقدر تیپ و استایل فرزندتان منحصر به فردتر از گذشته خواهد بود.

رنگ زرد و خردلی

زمانی که صحبت از رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان می شود، رنگ زرد همواره یکی از اولویت هاست. طیف های کم رنگ تر رنگ زرد مانند رنگ لیمویی برای استفاده در تابستان گزینه ای عالی هستند، حالا اگر همین رنگ زرد پر رنگ تر شود، بهترین انواع رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان خواهد بود. رنگ خردلی همیشه جذاب می تواند کودک شما را با برگ های پاییزی هماهنگ کرده و گزینه ای مناسب برای فصل پاییز باشد.

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی است که بیشتر در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد و در فصول گرم سال طرفداران چندان زیادی ندارد. شاید با خودتان فکر کنید رنگ خاکستری برای استفاده در لباس کودکان کمی دلگیر است، اما اگر این رنگ را با رنگ هایی مانند آبی فیروزه ای، زرد، نارنجی، صورتی و یا سایر رنگ های مناسب ترکیب کنید، استایل فرزندتان در فصل زمستان بهترین استایل ممکن خواهد بود.

طیف های رنگی خاکستری کمرنگ برای استفاده در لباس کودکان مناسب تر از طیف های پر رنگ هستند، به همین دلیل می توانید استفاده از این رنگ جذاب را در لباس فرزندتان بگنجانید.

رنگ آبی نفتی و سرمه ای

رنگ های تیره همیشه گزینه های مناسبی برای پاییز و زمستان هستند، اما شاید این مورد در انتخاب رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان چندان جذاب نباشد. از این رو توصیه می شود از رنگ های تیره دیگر مانند آبی نفتی و سرمه ای در استایل پاییزه و زمستانه فرزند خود استفاده کنید. رنگ آبی نفتی با جذب نور مستقیم خورشید بدن فرزند شما را گرم نگه می دارد؛ به علاوه این رنگ با اکثر رنگ ها همخوانی دارد و می تواند به همراه رنگ های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

کلام آخر

در این مقاله رنگ های پاییزه و زمستانه برای لباس کودکان را مورد بررسی قرار دادیم و ۶ مورد از مهم ترین رنگ ها را به شما معرفی کردیم. در پایان این مقاله به شما توصیه می کنیم انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست کودک و نوزاد خود را جدی بگیرید تا فرزند شما در لباس درخششی بی نظیر داشته باشد.

minasafari13740712
minasafari13740712

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋