mihan turkey

mihan turkey

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲۵ نفر را دنبال می کند

تور کشتی تفریحی استانبول - قیمت اجاره و رزرو

تور کشتی‌ تفریحی در استانبول تنها یکی از  جاذبه های شگفت‌انگیز شهر زیبای استانبول میباشد. همچنین برای گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی جزایر اطراف استانبول نیز مقصد خوب و مناسبی برای گردشگران هستند.

در این مقاله از میهن ترکیه قصد داریم با تور کشتی تفریحی استانبول بیشتر آشنا شویم و قیمت اجراه و رزرو آن را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه شوید.

 

معرفی کشتی‌ های تفریحی استانبول

کشتی‌های تفریحی استانبول امکانات مختلفی دارند. و قطعا کشتی‌های گران تر امکانات بهتر و بیش‌تری نسبت به کشتی های تفریحی ارزان تر دارند.

با این حال، با هزینه‌های کمتر نیز می‌شود یک تور تفریحی به یاد ماندنی با کشتی یا قایق را در شهراستانبول تجربه کرد. در ادامه چند مورد از بهترین کشتی‌های تفریحی استانبول که مورد پسند ایرانیان است را معرفی خواهیم کرد.

کشتی های تفریحی ایرانی در استانبول (مقرون به صرفه)

کشتی های تفریحی ایرانی نسبت به سایر کشتی های تفریحی ارزان تر میباشند. اگر بودجه زیادی برای تفریح روی آب ندارید، بهتر است کشتی های تفریحی ایرانی را رزرو کنید.

 با توجه به نوع توری که انتخاب می‌کنید، می‌توانید از امکاناتی مثل: انواع دسر، سالاد و میویجات ، منوی متنوع از غذاهای ایرانی و ترکی، انواع نوشیدنی ها، موزیک زنده، ترانسفر رفت‌وبرگشت، را در این کشتی ها استفاده کنید. به‌طورکلی برنامه کشتی‌های تفریحی استانبول از ساعت 8 شب تا 1 بامداد میباشد.

 

 

کشتی های تفریحی بین الملی در استانبول ( مقرون به صرفه)

این تور کشتی استانبول همانطور که از نام آن پیداست مربوط به شرکت های بین المللی بوده و توریست های زیادی از کشورهای مختلف سوار آن میشوند.

برنامه های این کشتی ها شامل: رقص های گروهی، موزیک و آهنگ های ترکی و خارجی و اجرای برنامه های شاد می باشد.

پذیرایی از مهمانان در کشتی های تفریحی بین المللی استانبول به بهترین شکل انجام میشود و هر شب برنامه ها متنوعی نیز در آن برگزار میشود.

کشتی های تفریحی بسیار مجلل و لوکس استانبول (پرهزینه)

کشتی‌های تفریحی مجلل‌ در استانبول وجود دارند که معمولا دارای سه طبقه می باشد و کنسرت خوانندگان معروف ترکیه، ایران و آذربایجان در این کشتی ها برگزار میشود. همچنین در این کشتی ها امکاناتی نظیر: موزیک زنده، نوشیدنی، شام، میوه و دسر وجود دارد. این کشتی ها بسیار مدرن و مجلل میباشند و حدودا ظرفیت پذیرایی از  1000 مهمان را دارند که میتواند شبی بیادماندنی را در تنگه بسفر را برایتان رقم بزند.

کشتی های تفریحی بسیار مجلل در استانبول، معمولا دارای سه طبقه هستند که، طبقه اول اقتصادی یا NORMAL است. طبقه دوم جایگاه VIP محسوب می‌شود و طبقه سوم که بهترین چشم‌انداز را دارد و نسبت به دو طبقه پایین تر گران تر یباشد، جایگاه VVIP است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو کشتی های تفریحی در استابول میتوانید از طریق همین سایت با کارشناسان میهن ترکیه در ارتباط باشید.

 

 

قیمت اجاره و رزرو کشتی های تفریحی در استانبول

قیمت اجاره و رزرو کشتی های تفریحی در استانبول بستگی به تنوع برنامه ها و امکانات کشتی و البته به بودجه ای که در نظر گرفته اید دارد.

 اجاره کشتی  و قایق ها در استانبول ساعتی محاسبه می شوند و در صورت نیاز به ترانسفر یا شام و پذیرایی هم، هزینه آن افزایش می یابد، اما به طور کلی تور کشتی های تفریحی از حدود 25 دلار شروع میشود و نسبت به امکانات کشتی و بودجه شما قابل تغییر و افزایش است.

برای اجاره و رزرو تور کشتی های تفریحی در استانبول می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت میهن ترکیه با ما ارتباط برقرار کنید.

 

قوانین تور کشتی های تفریحی استانبول

به دلیل وجود مشتی های تفریحی فراوان در استانبول قوانین هر کدام از آنها نیز متفاوت هست که بهتر است قبل از رزرو تور حتما از شرایط ورود به هر کشتی سوال کنید، اما در ادامه با برخی از قوانین کشتی های تفریحی که مناسب خانواده ها هستند را ارائه کرده ایم:

  • ورود افراد مجرد به کشتی های خانوادگی ممنوع است و محیط این کشتی ها کاملا خانوادگی می باشد.
  • اکثر کشتی ها  بر اساس نوع پذیرایی طبقه بندی می شوند و هر طبقه از آن قیمت های مختلفی دارد.
  • در بعضی از مناسبت ها مانند عید نوروز و کریسمس تخفیف هایی در قیمت ها لحاظ میشود.

در پایان

تور کشتی تفریحی در استانبول یکی از جاذبه های این شهر میباشد که با آن میتوانید تمام مکان های دیدنی استانبول و جزایر اطراف آن را ببینید و از کاخ های زیبای به جا مانده از دوران امپراتوری عثمانی بازدید کنید در عین حال برنامه خصوصی خودتان را نیز داشته باشید، ترنسفر از هتل تا اسکله، کنسرت، عکاسی حرفه‌ای و اجرای برنامه‌های سرگرم‌کننده، پذیرایی صبحانه، ناهار، شام، نوشیدنی، از جمله امکانات تفریحی در کشتی‌های استانبول‌ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آسان تور کشتی های تفریحی، برای داشتن یک سفر به یاد ماندی از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرد، سپس از همراهی شما.

سوالات متداول

  1. کشتی های تفریحی کم هزینه در استانبول کدامند؟

در این مقاله با دسته بندی کردن انواع کشتی ها شما را با کشتی های مقرون به صرفه و امکانات آنها آشنا کرده ایم.

  1. کشتی های تفریحی استانبول چه امکاناتی دارند؟

کشتی های تفریحی بسیاری با امکانات مختلف در استانبول وجود دارند، که در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم

mihan turkey
mihan turkey

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋