migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای

امروزه مهاجرت به‌وسیله مدرک فنی حرفه‌ای به یک موضوع کاملاً مهم برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت تبدیل شده است. استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت، اگر با استفاده از روش‌های قانونی و به کمک مشاوران مهاجرتی انجام بگیرد، می‌تواند یکی از بهترین روش‌های موجود جهت مهاجرت باشد. کلیه افرادی که از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مدرک تحصیلی خود را دریافت‌ کرده‌اند، می‌توانند با داشتن سابقه کار ۳ساله، نسبت به دریافت ویزای کشورهای مختلفی اقدام کنند.

به‌طورکلی روش‌های مهاجرت با استفاده از مدرک فنی حرفه‌ای، خود به دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله روش جاب آفر، روش موسوم به اسکیل ورکر و همچنین روش دریافت ویزای کاری، تقسیم می‌شود. هر یک از روش‌های فوق خود دارای شرایط و قوانین خاصی هستند که در ادامه متن به آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

Germany Employment Visa Requirements and Application Process | Your Germany  Guide

کشور آلمان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود

 

چه کشورهایی برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه‌ای مناسب هستند؟

نخستین موضوعی که در زمینه مهاجرت با استفاده از مدرک فنی حرفه‌ای باید در نظر گرفته شود، کشوری است که قصد دارید به آن مهاجرت کنید. به طور معمول کشورهایی که جزو موارد توسعه‌یافته محسوب می‌شوند و همواره نیازمند نیروی کار جوان هستند، انتخاب مناسب‌تری به شمار می‌آیند.

بازار کار گسترده در این کشورها، به نیروی کار متخصص و باتجربه نیاز دارد و همین امر خود یک دلیل بسیار مناسب جهت تسهیل روند دریافت ویزا برای مهاجران است. در حال حاضر کشورهایی نظیر استرالیا، کانادا و آلمان از جمله بهترین کشورهای مقصد جهت استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت محسوب می‌شوند.

آلمان دارای زیرساخت‌های صنعتی فراوانی است و در سال‌های اخیر ایرانیان زیادی به این کشور مهاجرت کرده‌اند؛ به همین دلیل جامعه ایرانی موجود در این کشور گستردگی نسبتاً خوبی دارد. آلمان برای مهاجران محیطی را فراهم کرده است که حتی در زمان مهاجرت شغلی، بتوانند به تحصیل در کالج‌های این کشور بپردازند.

کشور استرالیا نیز مقصد مناسبی جهت استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت است. شروط موردنیاز برای مهاجرت به این کشور با آلمان کمی تفاوت دارد. برای مثال، کلیه افراد زیر چهل و پنج سال می‌توانند حتی با مدرک تحصیلی دیپلم فنی و حرفه‌ای روند مهاجرت خود را پیگیری کنند؛ اما باید پنج سال سابقه کار داشته باشند.

 

مهم‌ترین شرایط موردنیاز برای متقاضیان مهاجرت با مدرک فنی حرفه‌ای

همان‌طور که می‌دانید قوانین مهاجرتی هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است؛ اما کشورهایی نظیر آلمان، کانادا و استرالیا در یک سری شرایط مهاجرتی اشتراکاتی دارند. به طبع افرادی که قصد مهاجرت به این کشورها را دارند باید با این شرایط آشنایی داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به این شرایط مشترک، برخورداری از مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر است. مدرک شما باید توسط یکی از مراکز آموزشی معتبر که تحت‌نظر وزارت علوم اداره می‌شود، ارائه شده باشد. علاوه بر این، باید همراه با ارائه مدرک مربوطه، یک رزومه کاری جامع را ارائه دهید.

این رزومه کاری تأثیر مهمی در زمینه افزایش اعتبار مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت خواهد داشت؛ به همین دلیل بهتر است پیش از هرگونه اقدامی جهت انجام امور مهاجرت، نسبت به تکمیل رزومه خود اقدام کنید. سه کشور یاد شده دارای شرط سنی زیر چهل و پنج سال هستند؛ اما سوابق کاری موردنیاز در هر یک از آن‌ها متفاوت است. برای کسب اطلاع از تمامی شرایط موردنیاز، می‌توانید با مشاوران کاریابی بین المللی کاربین تماس برقرار کنید.

 

Plumber Job Leads - Find Local Jobs in Minutes

برق‌کاری و لوله‌کشی از جمله رشته‌های مناسب برای مهاجرت هستند

 

چه رشته‌هایی تقاضای بالاتری در زمینه مهاجرت دارند؟

اگرچه بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته نیازمند دانش‌آموختگان مباحث فنی و حرفه‌ای هستند؛ اما دراین‌بین برخی رشته‌ها از مقبولیت بالاتری برخوردار خواهند بود. مهم‌ترین و بهترین رشته‌های مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت عبارت‌اند از:

    کشاورزی و دامپروری (به‌خصوص در کشور استرالیا)
    برق‌کاری
    لوله‌کشی
    جوشکاری
    حسابداری
    نقاشی ساختمان
    ساخت‌وساز
    مدیریت
    تعمیرات ماشین
    درمان و مراقبت از بیمار
    منابع انسانی یا HR

 

نقش مدرک زبان در زمینه مهاجرت

آشنایی با زبان کشور مقصد یکی از مهم‌ترین موارد در بحث مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای است. اگرچه پس از مهاجرت بیشتر زمان شما صرف انجام امور مربوط به شغل مدنظر خواهد شد؛ اما باید بتوانید به‌صورت کاملاً سلیس و بدون مشکل با ساکنان کشور مدنظر صحبت کنید. مهاجرت به کشور کانادا و استرالیا نیازمند دریافت مدرک آیلتس است. خوشبختانه حتی حداقل نمره شش و نیم برای تکمیل امور مهاجرتی کافی خواهد بود. برای کشور آلمان نیز باید بتوانید مدرک موسوم به B2 زبان آلمانی را دریافت کنید.

Writing a Resume Without College Degree? No Problem!

کلیه متقاضیان باید رزومه کاری معتبری ارائه دهند

 

هزینه مهاجرت با استفاده از مدرک فنی و حرفه‌ای

یکی از مهم‌ترین پرسش‌های علاقه‌مندان به مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای این است که چنین روشی چقدر هزینه به دنبال خواهد داشت؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های مهاجرتی موجود است.

برخلاف روش‌هایی نظیر مهاجرت به‌وسیله سرمایه‌گذاری که نیازمند برخورداری از مبالغ هنگفتی است، مهاجرت با کمک مدرک فنی و حرفه‌ای می‌تواند به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر صورت بگیرد. روند انجام امور مهاجرتی در این روش بسیار ساده است، البته اگر از مشاوران متخصص مهاجرت کمک بگیرید. مجموعه کاربین مفتخر است شما عزیزان را در کلیه مراحل مربوطه همراهی کند. با مراجعه به سایت Karbinco.com می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

Global migration and the educational tools of the GET UP AND GOALS! Project

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه­ای هزینه بسیار کمی دارد

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای چقدر طول می‌کشد؟

مهاجرت امری زمان‌بر است و نمی‌توان در مورد زمان موردنیاز پاسخی قطعی داد. هر پرونده مهاجرت دارای شرایط خاص خود است و به همین دلیل مدت‌زمان مهاجرت هر فرد نیز متغیر خواهد بود. تنها روشی که موجب کاهش زمان موردنیاز در این زمینه خواهد شد، بهره‌گیری از مشاوران متخصص و مجرب است. جهت آشنایی با کلیه مراحل مربوط به مهاجرت و همچنین مشاوره با برترین کارشناسان، می‌توانید با شماره‌تلفن ۲۸۱۱۱۱۰۷ -۰۲۱ تماس برقرار کنید و یا به شبکه‌های اجتماعی موسسه کاربین سر بزنید.

علاوه بر این، می‌توانید به‌صورت حضوری و با مراجعه به آدرس تهران - ولنجک - خیابان سیزدهم - مرکز خرید گالریا - ساختمان شمالی - طبقه اول - واحد ۲ و یا از طریق جستجوی عبارت karbin_international  در اینستاگرام، از خدمات مهاجرتی مؤسسه کاربین در زمینه استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت بهره‌مند شوید.

 

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
viaravirgoism98
مفید بود
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋