migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

کار در خارج از کشور با کاریابی کاربین

 امروزه پیدا کردن کار در خارج از کشور یکی از دلایل اصلی مهاجرت می‌باشد. مهاجرت کاری نه‌تنها برای مهاجران منافع خوبی به همراه خواهد داشت، بلکه برای کشورهای مهاجرپذیر نیز بسیار مفید در نظر گرفته می‌شود. امروزه با توجه به افزایش شمار متقاضیان مهاجرت کاری، نقش موسسات مهاجرتی در این زمینه بسیار پر رنگ‌تر شده است. در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد پیدا کردن کار در خارج از کشور با کاریابی کاربین ارائه‌شده است.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی در سال 2022 - ویرگول

آشنایی با موسسات کاریابی بین‌المللی

موسسات کاریابی بین‌المللی که در حال فعالیت هستند می‌توانند به متقاضیان جویای کار در خارج از کشور کمک نمایند تا شغل مورد نظر خود را در کشور مقصد موردنظرشان پیدا کنند. یکی از معتبرترین موسسات کاریابی بین‌المللی در ایران، موسسه کاریابی کاربین است. این موسسه با وجود تیم مجربی که دارد، می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. موسسه کاربین به دلیل همکاری‌ با شرکت‌ها و موسسه‌های کاریابی واقع در خارج از کشور، امکان مهاجرت کاری افراد به بهترین کشورهای دنیا را فراهم می‌کند.

وظایف و تعهدات موسسه کاریابی کاربین

به طور کلی، وظایف این موسسه کاریابی با توجه به قراردادهایی که بین موسسه و مشتریان تنظیم می‌شوند، تعریف می‌گردند. یکی از وظایف مهم این موسسه کاریابی ثبت‌نام متقاضیان در سایت‌های معتبر کاریابی خارجی و جستجوی کار برای آنها می‌باشد.

این موسسه با دریافت اطلاعات متقاضی جویای کار در خارج از کشور و با توجه به قوانین سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرمی را برای او تکمیل می‌کند. سپس با توجه به شرایط متقاضی، شغل مناسبی در کشور موردنظر وی پیشنهاد خواهد کرد. به منظور انجام این کار، موسسه کاربین قراردادی با فرد متقاضی تنظیم می‌کند. بر اساس این قرارداد، موسسه کاریابی موظف به پیدا کردن شغل مورد نظر متقاضی در یک کشور به خصوص است. همچنین هزینه پیدا کردن کار برای متقاضی با توجه به میزان اولین حقوق دریافتی او در کشور مقصد در قرارداد مشخص می‌شود.

این موسسه کاریابی بین‌المللی هم به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم به فرد متقاضی مهاجرت کاری متعهد می‌باشد. از طرفی، حجم بالای قراردادهای تنظیم‌شده این موسسه با افراد مختلف، نشان‌دهنده تعهد بالای موسسه کاربین به مشتریانش می‌باشد.

. . .

 

کشورهای مناسب مهاجرت کاری

افرادی که به دنبال پیدا کردن کار در کشورهای دیگر هستند، باید معیار‌هایی را در کشورهای مقصد بررسی کنند. ازجمله این معیارها می‌توان به شاخص توسعه اقتصادی، شاخص سطح زندگی، چشم‌انداز اقتصادی، فرصت‌های شغلی، نرخ بیکاری و غیره اشاره کرد. کشورهای آسیایی فرصت‌های کاری بسیاری را در اختیار متقاضیان جویای کار در خارج از کشور قرار می‌دهند. با این حال، با توجه به شاخص سطح زندگی در کشورهای آسیایی، این فرصت‌ها برای بازه‌ای کوتاه جهت ارتقا سطح توانایی و دریافت وجه در نظر گرفته می‌شوند. در حالی که کشورهای اروپایی شرایط زندگی باکیفیت‌تری ارائه می‌دهند، اما پیدا کردن شغل در این کشورها با دشواری‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری همراه است.

شرایط برای پیدا کردن کار در کشورهای مختلف، یکسان نیست. به همین علت در ادامه، فهرستی از کشورهای مهاجرپذیر و مناسب برای کار فراهم‌شده است.

آمریکا

آمریکا به عنوان یک مقصد مناسب برای مهاجرت کاری و پیدا کار در خارج از کشور شناخته شده است. متقاضیان برای کار در این کشور به یک دعوت‌نامه از طرف یک کارفرمای تائیدشده، نیاز دارند. همچنین در آمریکا ویزای کاری به صورت موقت و دائم اعطا می‌شود. موسسه کاریابی کاربین به افراد کمک می‌کند ویزای کاری امریکا را دریافت کنند. توجه داشته باشید که دارندگان ویزای کاری موقت باید پس از پایان اعتبار ویزای خود یا آن را تمدید کنند (در صورت امکان) یا از امریکا خارج شوند. اما افرادی که ویزای کاری دائم دریافت می‌کنند، در نهایت می‌توانند برای شهروندی این کشور درخواست دهند.

کانادا

کانادا از نظر اقتصادی بسیار غنی است و در حال نوسازی زیرساخت‌های خود می‌باشد. با این حال، این کشور سردسیر با کمبود نیروی ماهر مواجه است. با راهنمایی‌های موسسه کاریابی کاربین، متقاضیان جویای کار در خارج از کشور می‌توانند وارد سیستم گزینش و پذیرش مهاجر کانادا شوند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

آلمان

با وجود اینکه آلمان به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی در جهان شناخته‌شده است، اما پذیرش نیروهای کار ماهر از کشورهای دیگر را در برنامه‌های مهاجرتی خود دارد. افرادی که آلمان را به عنوان مقصد مهاجرت کاری خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند از طریق موسسه کاریابی کاربین برای دریافت دعوتنامه از کارفرما یا برای اخذ ویزای کاری موقت درخواست دهند. کسانی که با ویزای کاری موقت به آلمان مهاجرت می‌کنند، به مدت 6 ماه فرصت دارند تا شغل موردنظر خود را پیدا کنند.

چین

متقاضیان جویای کار در خارج از کشور چین را به دلیل امنیت بالای کاری و زندگی، برخورداری از فرهنگ غنی و ارائه حقوق‌های عالی به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. موسسه کاریابی کاربین شغل آموزش زبان انگلیسی را به عنوان یک گزینه ایده‌آل در این کشور معرفی می‌نماید. زیرا چین با کمبود مدرسین زبان انگلیسی روبه‌رو است.

زمان بندی اپلای - وبلاگ - زانکو | مؤسسه مهاجرتی آموزشی | تحصیل در کانادا،  مهاجرت به کانادا، اقامت آذربایجان و ...

استرالیا

موسسه کاربین استرالیا را با وجود ذخایر معدنی و طبیعی بسیار، به عنوان یک مقصد خوب برای مهاجرت کاری به متقاضیان معرفی می‌کند. افرادی که قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارند، می‌توانند هم از طریق دعوت‌نامه کاری و هم بدون آن، اقدام کنند.

ژاپن

ژاپن یک بازار کار گستره و متنوع برای متقاضیان جویای کار در خارج از کشور است. همچنین این کشور از یک سیستم امتیازبندی برای انتخاب متقاضیان مهاجرت کاری برخوردار است. این امتیازها بر اساس مدرک تحصیلی، سابقه حرفه‌ای، سن، دستاوردهای فرد و شرکت‌های متقاضی استخدام فرد مهاجر اعطا می‌شوند. این کشور برای متقاضیان مهاجرت کاری، دو نوع ویزای کار HSP و HSFP صادر می‌کند.

امارات متحده عربی

طی چند دهه اخیر، رشد اقتصادی و ساخت‌وساز در امارات، منجر به افزایش متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور شده است. افرادی که از طریق موسسه کاریابی کاربین برای پیدا کردن کار در امارات اقدام می‌کنند، می‌توانند چالش‌های مهاجرت کاری به این کشور را به راحتی پشت سر بگذارند. متقاضیان برای مهاجرت کاری به امارات به یک دعوت‌نامه از طرف کارفرما نیاز دارند و کارفرما باید دلیل استخدام نیروی کار خارجی را اثبات کند.

قطر

افراد علاقمند به پیدا کردن شغل در قطر نیز، به یک دعوت‌نامه از سوی یک کارفرمای مورد تائید دولت قطر نیاز دارند. مزایای مهاجرت کاری به قطر شامل شرایط کاری بسیار خوب در این کشور و دستمزد و حقوق بسیار بالا می‌باشد.

پر درخواست‌ترین مشاغل در کشورهای اصلی مهاجرپذیر

میزان و زمینه‌های استخدام نیروی کار ماهر و متخصص در کشورهای مختلف بر اساس نیازهای عمرانی و خدماتی هر کشور، متفاوت است. همچنین بسیار از کشورها به طور مداوم در حال رشد اقتصادی و بازسازی زیرساخت‌های خود هستند. موسسه کاریابی کاربین اطلاعات لازم در مورد پر درخواست‌ترین مشاغل در کشورهای مختلف را جمع‌آوری می‌کند و این اطلاعات را در اختیار متقاضیان مهاجرت کاری قرار می‌دهد. بنابراین پیدا کردن کار در خارج از کشور با کاریابی کاربین در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو ممکن صورت می‌پذیرد.

شغل‌های مربوط به بخش ساختمان‌سازی، رایج‌ترین شغل‌ها برای نیروی‌های کار خارجی در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، در خارج از کشور معمولا تقاضا برای مشاغلی همچون نماینده فروش، حسابدار، مدیر پروژه‌های مهندسی، تحلیلگر کسب و کار، مدیر پروژه‌های فناوری اطلاعات، مدیر حسابرسی، مهندس نرم‌افزار و متخصصین جذب نیرو، بسیار بالا می‌باشد.

🛫 مهاجرت کاری – وقتی تابلوی تعویض کشور بالا می‌رود - ترنسیس

 

جمع‌بندی

امروزه برخی از کشورها با ارائه امنیت شغلی و درآمد بالا توانسته‌اند توجه بسیاری از متقاضیان جویای کار در خارج از کشور را به خود جلب نمایند. موسسه کاریابی کاربین با ارائه اطلاعات لازم در مورد نیازهای کشورهای مختلف به نیروی کار ماهر، به متقاضیان مهاجرت کاری کمک می‌کند. این موسسه مهاجرتی معتبر دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد. جستجوی کار در خارج از کشور با کاریابی کاربین شما را از سردرگمی نجات خواهد داد و بهترین نتیجه ممکن را برای شما ایجاد خواهد کرد.

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋