migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

بهترین موسسه مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا در بین ایرانیان از گذشته تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و روز به روز این علاقه در حال افزایش است. اما برای اینکه بدانیم شرایط لازم برای مهاجرت به این کشور را داریم یا نه باید قبل از هر اقدام رسمی و پرداخت هزینه، با یک مشاور خبره و کار بلد مشورت کنیم. مشاورین و وکلای مهاجرتی باتجربه معمولا در موسسات مهاجرتی مجاز فعالیت می کنند. اما چگونه می توان بهترین موسسه مهاجرت به کانادا را پیدا کرد؟ موسسات مجاز چه ویژگی هایی دارند و چگونه باید آن ها را تشخیص داد؟
برای رسیدن به پاسخ تمام سوالات خود در این زمینه پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.


معیارهای تشخیص بهترین موسسه مهاجرت به کانادا

برای شناخت بهترین موسسه مهاجرتی باید معیارهای مختلفی را مد نظر قرار داد، که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:


داشتن دفتر مرکزی ثابت

داشتن دفتر مرکزی ثابت اولین معیار تشخیص یک موسسه مجاز و قابل اعتماد است. متاسفانه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی افراد سودجو زیادی اقدام به فریب سیل عظیم متقاضیان مهاجرت می کنند. خاطرتان باشد داشتن یک وب سایت یا صفحه مجازی در اینستاگرام کافی نیست. مراکز معتبر حتما باید دفتر مناسبی برای پذیرش حضوری شما داشته باشند. بنابراین تنها به صحبت و گرفتن مشاوره در بستر اینترنت اکتفا نکنید.


داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های داخلی

علاوه بر دفتر مرکزی یکی از مهم ترین معیارهای تشخیص یک موسسه خوب بررسی مجوزهایی است که از مراجع زیربط دریافت کرده و بر اساس آن ها فعالیت می کند. به عنوان مثال اگر موسسه ای تنها در زمینه اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی فعالیت دارد لازم است مجوزهای لازم را از وزارت علوم و تحقیقات کسب کرده باشد و یا اگر به صورت تخصصی مانند موسسه کاربین در زمینه کاریابی بین المللی مشغول به ارائه خدمات است باید حتما مجوز کاریابی خارجی را از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت کند.
خاطرتان باشد سابقه کار طولانی و داشتن تجربه کافی نیست و تنها موسسات دارای مجوز و شماره رسمی ثبت شده معتبر و قابل اعتماد هستند.


داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های خارجی
یکی دیگر از راه های تشخیص بهترین موسسه مهاجرت به کانادا بررسی مجوزهای خارجی مورد نیاز و ارتباطات مجموعه با کشور مقصد است. به عنوان مثال برای پیدا کردن شغلی مناسب در کانادا باید به موسسه ای مراجعه کنید که مجوزهای لازم جهت جذب نیرو در این کشور را داشته باشند. دسترسی به بانک استخدامی کشور کانادا و داشتن نمایندگی انحصاری جذب نیرو برای این کشور از ویژگی های مهم موسسات خوب و قابل اطمینان است.

 

داشتن وکلای قانونی در ایران و کشور مقصد
قوانین مربوط به مهاجرت اغلب پیچیده هستند و می توانند متقاضیان را با چالش های زیادی روبرو کنند. بنابراین داشتن وکلای مهاجرتی خبره در کشور مبدا و مقصد امتیاز بزرگی محسوب می شود و می تواند میزان موفقیت پرونده مهاجرتی افراد را بالاتر ببرد. علاوه بر این  وکلای مهاجرتی خبره می توانند در صورت بروز مشکلات قانونی پرونده متقاضی را در مبدا یا مقصد پیگیری کنند و مشکلات به وجود آمده را رفع کند.


داشتن سابقه کار مفید و پرونده های موفق
یکی دیگر از راه های تشخیص بهترین موسسه مهاجرت به کانادا، بررسی سوابق گذشته آن ها است. داشتن سابقه کار و تعدد پرونده های موفق می تواند نشان دهنده تجربه کاری و بهترین بودن در این حرفه باشد. در واقع سابقه کار تکمیل کننده ویژگی های اشاره شده در بالا است و وجود آن اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کند. بنابراین قبل از هر تصمیمی از میزان سابقه کاری موسسه مورد نظر مطمئن شوید.


داشتن شماره تماس ثبت شده
همان طور که گفته شد بهترین موسسات آن هایی هستند که مجوزهای لازم برای فعالیت خود را کسب کرده باشند. یکی از این مجوزها داشتن خط تلفن ثابت به نام خود موسسه است. برای بررسی این موضوع می توانید به راحتی با 118 تماس بگیرید و از وجود شماره ثبت شده مطابق با آدرس موسسه مطمئن شوید.


داشتن وب سایت رسمی
یکی دیگر از مشخصات بهترین موسسه مهاجرت به کانادا، داشتن وب سایت رسمی و قانونی است. یک وب سایت قوی و حاوی اطلاعات درست و البته قابل فهم، می تواند نشان دهنده تجربه و آگاهی مشاورین و وکلای شرکت باشد. در دنیای امروز معیار ابتدایی سنجش یک موسسه اطلاعاتی است که در دنیای مجازی ارائه می کند. بنابراین از اعتماد به موسساتی با اطلاعات محدود و ناقص جدا خودداری کنید.


ارائه مشاوره رایگان به متقاضی
امروزه دیگر دریافت حق مشاوره اولیه کار مرسومی نیست و موسسات معتبر برای اثبات حسن نیت خود شرایط اولیه متقاضی را به صورت کاملا رایگان بررسی می کنند. به عبارت دیگر دریافت حق مشاوره قبل از مشخص شدن روش مهاجرتی مناسب و شروع اقدامات مربوطه، لزومی ندارد. این کار نوعی کلاهبرداری است و نباید به موسسات این چنینی اعتماد کرد. شما می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان در انتهای این مقاله در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط خود را برای مهاجرت به کانادا توسط مشاورین با تجربه کاربین بدون پرداخت کوچکترین مبلغی بررسی کنید.  


ویژگی های بهترین موسسه مهاجرت به کانادا

 برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرت به کانادا باید نکات و معیارهای خاصی را مد نظر قرار دهید.  اما به طور کلی ویژگی هایی که باعث می شود موسسات قانونی مانند کاربین به عنوان بهترین موسسه شناخته شوند عبارتند از:


•    داشتن وکلای بین المللی و رسمی در داخل و خارج از ایران
•    بستن قرارداد رسمی با مراجعین بر اساس قوانین مصوب وزارت کار
•    داشتن مجوز کاریابی بین المللی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی
•    داشتن سابقه چند ساله در ارائه خدمات مهاجرتی از قبیل کاریابی، اخذ ویزا و اقامت
•    پیگیری فرآیند مهاجرت متقاضیان به صورت قانونی و براساس قوانین کشور مبدا و مقصد
•    ارائه مشاوره دقیق و شفاف برای انتخاب مناسب ترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضی
•    اجرای صفر تا صد خدمات مهاجرتی، به ویژه کاریابی بین المللی و دریافت پیشنهاد کاری برای متقاضیان

مسئولیت پذیری یکی دیگر از مهمترین ویژگی های موسسات قابل اعتماد است. از آنجایی که پروسه مهاجرت، خود بسیار چالش برانگیز و استرس زا بوده نداشتن پشتیبانی و عدم مسئولیت پذیری می تواند استرس متقاضی را بیشتر کند. بنابراین بهترین موسسه مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری موسسه ای است که پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد و به تمام سوالات و ابهامات متقاضی به صورت شفاف و دقیق، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهد.


سخن آخر
اگر به دنبال بهترین موسسه مهاجرت به کانادا هستید پیشنهاد می کنیم حتما قبل از بستن قرارداد معیارهای گفته شده در مقاله پیش رو را مد نظر قرار دهید. اما به جرات می توان گفت مجموعه کاربین یکی از بهترین موسسات حال حاضر است که در زمینه کاریابی بین المللی فعالیت می کند. این موسسه تخصصی ترین مرجع مهاجرت کاری است که به کامل ترین بانک مشاغل در سراسر دنیا به ویژه کانادا و استرالیا دسترسی دارد و با ارزیابی شرایط متقاضی بهترین و مناسب ترین موقعیت کاری را به او پیشنهاد می کند. مجموعه کاربین یکی از نمایندگان رسمی معتبرترین آژانس های کاریابی بین المللی بوده و مسئولیت تامین نیروی کار در کشورهای مختلف را بر عهده دارد. وکلای مهاجرتی کاربین در داخل و خارج از کشور همواره همراه شما هستند و در این مسیر پر پیچ و خم شما را تنها نمی گذراند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین کاربین در ارتباط باشید.

 

 


سوالات متداول


1.    معیارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرت به کانادا چیست؟  برای انتخاب بهترین موسسه باید به نکات مختلفی توجه کنید از جمله: سابقه فعالیت حرفه ای موسسه، تعداد پرونده های موفق، میزان تخصص و بروز بودن تیم مشاوره، داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت در ایران و کانادا، مسئولیت پذیر بودن و...


2.    یک موسسه معتبر حتما باید وکیل مهاجرت داشته باشد؟ از آنجایی که قوانین مهاجرت بسیار پیچیده است و هر ساله دستخوش تغییرات بسیاری قرار می گیرد، بهتر است برای انجام امور مهاجرتی خود به موسسه ای مراجعه کنید که وکلای رسمی مهاجرتی در آن مشغول به کار باشند. زیرا تنها افراد متخصص می توانند از حق و حقوق شما در مراجع بین المللی دفاع کنند.


3.    آیا بررسی وب سایت برای شناخت یک موسسه خوب کافی است؟ وجود یک وب سایت قوی و حاوی اطلاعات درست می تواند نشان دهنده آگاهی بالا و دانش بروز مسئولین و کارکنان موسسه باشد اما همان طور که در طول مقاله گفته نمی توان تنها به آن اکتفا کرد و باید معیارهای دیگری  را نیز مد نظر قرار داد.


4.    چگونه بهترین موسسه کاریابی در کانادا را پیدا کنیم؟ موسساتی که در زمینه کاریابی فعالیت می کنند علاوه بر مجوز از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید مجوز فعالیت در کشور مربوطه را نیز کسب کنند و با کارفرمایان و  کمپانی های معتبر کاریابی بین المللی در ارتباط باشند. خوشبختانه مجموعه کاربین تمام مجوزهای قانونی برای کاریابی بین المللی در کشورهای پر تقاضا مانند کانادا، استرالیا و ... را دارد.

 

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋