migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

در سال‌های اخیر محبوبیت اخذ ویزای کاری در میان روش‌های مهاجرتی مختلف به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از متقاضیان به دلیل هزینه نسبتاً پایین و امکان اخذ اقامت دائم با داشتن ویزای کاری، این روش را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. چنانچه خواهان مهاجرت کاری هستید، باید در ابتدا شرایط اخذ ویزای کاری کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید. این کار جهت انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری الزامی به‌حساب می‌آید. 


اکثر مهاجران ساکن در کشورهای پیشرفته از نظر اقتصادی با اخذ ویزای کاری مهاجرت کرده‌اند. میزان درآمد، یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب کشور برتر برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری به‌حساب می‌آید. از میان دیگر معیارهای مهم برای انتخاب یک کشور به‌عنوان برترین مقصد مهاجرت کاری می‌توان به شرایط بازار کار آن کشور اشاره کرد.


شرایط کشورهای برتر برای متقاضیان مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری

به‌طورکلی اخذ ویزای کاری کشورهای عضو اتحادیه اروپا به طور قابل‌توجهی دشوارتر از کشورهای آمریکا، کانادا یا انگلستان است. کارفرمایان در اتحادیه اروپا برای ارسال دعوت‌نامه به کارجویان خارجی با محدودیت‌های بیشتری مواجه هستند. در اکثر مواقع آلمان به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت کاری در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا شناخته می‌شود. دلیل اصلی این موضوع قوانین مهاجرتی آسان‌تر این کشور برای ورود نیروی کار خارجی است. 


برخی از کشورها مانند کانادا از سیستم امتیازبندی برای اعطای ویزای کاری استفاده می‌کنند. در کانادا داشتن دعوت‌نامه کاری برای اخذ ویزای کاری الزامی محسوب نمی‌شود. ازاین‌جهت برای متقاضیانی که توانایی اخذ دعوت‌نامه از سمت کارفرما ندارند، کانادا بهترین کشور برای مهاجرت کاری است. آسان بودن فرایند اعطای ویزای کاری یکی دیگر از معیارها جهت انتخاب برترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. 


معمولاً کشورهای که با کمبود نیروی کار مواجه‌اند، در زمان کوتاه‌تری برای متقاضیان ویزای کاری صادر می‌کند. از میان کشورهای دارای کمبود نیروی کار می‌توان به انگلستان، نیوزیلند و روسیه اشاره کرد. در کشورهای ذکرشده می‌توان طی مدت‌زمان سه تا پنج ماه ویزای کاری خود را دریافت کنید. 

 

 

انتخاب برترین مقصد برای مهاجرت کاری از نظر هزینه‌های مهاجرت

یکی از مهم‌ترین معیارها جهت انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری توسط هر فرد میزان هزینه‌های مهاجرت به کشور موردنظر است. به‌طورکلی تمامی متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور باید مبلغی را برای پرداخت هزینه‌های زندگی در چند ماه ابتدایی داشته باشند. در صورت عدم ارائه مدرکی جهت اثبات توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی ویزای کاری برای متقاضیان صادر نخواهد شد. 


به‌طورکلی حداقل سرمایه موردنیاز جهت اخذ گواهی تمکن مالی در کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و کشورهای شرق اتحادیه اروپا نسبتاً پایین است. دلیل این موضوع کمتر بودن هزینه‌های زندگی در کشورهای ذکرشده محسوب می‌شود. درصورتی‌که افراد سرمایه محدودی برای اخذ گواهی تمکن مالی دارند این کشورها برایشان گزینه ایده‌آل به‌حساب می‌آید. 


هزینه صدور ویزا یکی دیگر از هزینه‌های موردنیاز برای مهاجرت کاری است. در نظر داشته باشید متقاضیان اخذ ویزای کاری کشورهای انگلیسی‌زبان مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلستان باید هزینه بالاتری را برای اخذ ویزای کار بپردازند. هزینه صدور ویزای کاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بین 25 تا 80 یورو است. 

 


وضعیت بازار کار و برسی تأثیر آن بر انتخاب برترین کشور برای مهاجرت کاری

وضعیت بازار کار یکی از مهم‌ترین معیارها حین انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. به‌طورکلی کشورهای اروپایی، امریکا، کانادا و استرالیا نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند. ازاین‌جهت یافتن موقعیت شغلی ایده‌آل برای کارجویان خارجی در این کشورها آسان‌تر از ترکیه، روسیه یا کشورهای حوزه خلیج‌فارس است. کارفرمایان در کشورهای اروپایی و آمریکا موقعیت‌های شغلی بهتری را به کارجویان خارجی پیشنهاد می‌دهند. 


در صورت تمایل به یافتن کار در اکثر کشورهای خارجی باید در ابتدا از سمت یک کارفرما دعوت‌نامه دریافت کنید. تنها در کشورهایی مانند کانادا امکان اخذ ویزای کاری بدون داشتن دعوت‌نامه وجود دارد. بعضی از افراد باتوجه‌به تخصصشان در یک کشور خاص آسان‌تر می‌توانند کار پیدا کنند. برای مثال افراد با تخصص در زمینه مهندسی عمران در کشور انگلستان طی مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی می‌توانند یک فرصت شغلی ایده‌آل بیایند.


آمریکا در میان متخصصان حوزه فناوری اطلاعات بهترین کشور برای مهاجرت کاری به‌حساب می‌آید. دلیل این موضوع وجود شرکت‌های متعدد آمریکایی فعال در این حوزه است. افراد با تخصص در زمینه سرویس‌های مالی نیز به‌آسانی می‌توانند در کشورهایی مانند سوئیس، جمهوری ایرلند و فرانسه کار پیدا کنند. در صورت تمایل به مهاجرت به خارج از کشور می‌توانید با کاریابی بین‌المللی کاربین تماس بگیرید.

 

 
چگونگی تأثیر میزان درآمد افراد در انتخاب برترین کشور برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری

یکی از دلایل اصلی افراد برای مهاجرت به خارج از کشور داشتن درآمد بیشتر است. در واقع میزان درآمد در کشورهای مختلف یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کشور ایده‌آل برای مهاجرت محسوب می‌شود. به‌طورکلی در میان کشورهای پرطرف‌دار برای مهاجرت، میزان درآمد در کشور نروژ بالاتر است. ازاین‌جهت نروژ در میان متقاضیانی که معیار اصلی‌شان در هنگام انتخاب مقصد میزان درآمد است، بهترین کشور برای مهاجرت کاری به‌حساب می‌آید. 


از میان دیگر کشوهای برتر برای مهاجرت کاری از نظر میزان درآمد می‌توان به دانمارک، سوئد و انگلستان اشاره کرد. متوسط درآمد در کشورهای ذکرشده بالاتر از چهارهزار یورو است. کارکنان خارجی در صورت داشتن مدرک آکادمیک در کشورهای ذکرشده می‌توانند درآمد بسیار بالاتری داشته باشند. 


میزان درآمد افراد در صورت داشتن مدرک آکادمیک بین پانزده تا بیست درصد بالاتر از میانگین درآمد خواهد بود. افراد در صورت داشتن تخصص در زمینه مشاغل موردنیاز هر کشور درآمد بالاتری کسب می‌کنند. در واقع کارفرمایان در صورت وجود کمبود نیروی کار در یک زمینه خاص مبلغ بالاتری را به کارجویان پرداخت خواهند کرد.

 


دریافت اقامت دائم پس از اخذ ویزای کاری و تأثیر آن در انتخاب برترین کشور برای مهاجرت کاری 

در میان برخی از متقاضیان اخذ ویزای کاری کشوری که در سریع‌ترین زمان اقامت دائم صادر کند، بهترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. دارندگان ویزای کاری کشورهای اروپایی برای دریافت کارت اقامت دائم باید بین پنج تا ده سال صبر کنند. شرایط اخذ کارت اقامت دائم در کشورهای آمریکا و کانادا به‌طورکلی متفاوت است. متقاضیان اخذ کارت اقامت دائم در کانادا پس از گذشت بیست و چهار ماه می‌توانند نسبت به اخذ این کارت اقدام کنند. 


کارکنان خارجی در آمریکا نیز پس از گذشت دو سال و نیم برای دریافت کارت اقامت دائم واجد شرایط می‌شوند. مدت‌زمان لازم برای اخذ کارت اقامت دائم در هر یک از کشورها متفاوت است. در نظر داشته باشید طی‌کردن فرایند حقوقی اخذ اقامت دائم بین پنج تا نه ماه طول می‌کشد. 


برخی از دارندگان ویزای کاری استرالیا در ابتدای ورودشان به خاک این کشور کارت اقامت دائم را دریافت می‌کنند؛ به همین دلیل از نظر بسیاری از متقاضیان، استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. در اکثر کشورها تنها دارندگان کارت اقامت دائم برای اخذ حق شهروندی و پاسپورت واجد شرایط هستند. ازاین‌جهت متقاضیان اخذ تابعیت و به دنبال آن پاسپورت در ابتدا باید کارت اقامت دائم کشور موردنظر را اخذ کنند.
 

انتخاب برترین کشور برای مهاجرت کاری با کمک مؤسسه بین‌المللی کاربین

جهت یافتن بهترین گزینه برای مهاجرت به خارج از کشور می‌توانید با مؤسسه بین‌المللی کاربین تماس بگیرید. این مؤسسه در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی فعال است. وکلای مهاجرتی در کاربین پس از بررسی پرونده متقاضیان بهترین کشور برای مهاجرت کاری را به افراد معرفی می‌کنند. وکلای این مؤسسه از آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف آگاه هستند.


آدرس سایت مؤسسه بین‌المللی کاربین   karbinco.com  است. از طریق شماره 28111107 -021  نیز می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف می‌توان کاربین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرد. آیدی این شرکت Karbin_international است. 


چنانچه خواهان دریافت مشاوره حضوری هستید، می‌توانید به دفتر این مؤسسه مراجعه کنید. دفتر شرکت کاربین در ولنجک، خیابان سیزدهم، ساختمان گالریا واقع شده است. در نظر داشته باشید مؤسسه کاربین تحت‌نظر وزارت کار فعالیت می‌کند. کاربین معتبرترین مؤسسه برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. 
 

نحوه انتخاب برترین کشور برای مهاجرت کاری در سریع‌ترین زمان ممکن

معیارهای متعددی جهت انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری وجود دارد. از میان معیارهای اصلی برای انتخاب کشور برتر به‌عنوان مقصد مهاجرت کاری می‌توان به وضعیت بازار کار و شرایط اقتصادی اشاره کرد. شرایط و قوانین مربوط به اخذ اقامت دائم و تابعیت نیز یکی دیگر معیارهای مهم حین تعیین مقصد برتر مهاجرتی است. مؤسسه کاربین می‌تواند افراد را در جهت یافتن مقصد مهاجرتی ایده‌آل راهنمایی کند. کاربین بهترین مؤسسه حقوقی برای اخذ ویزای کاری و اقامت محسوب می‌شود.

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
viaravirgoism98
همینکه زیر نظر وزارت کار فعالیت میکنن عالیه
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋