migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری

مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری  یکی از بهترین راه­هایی است که می­توان به کمک آن، مهاجرت به کانادا را تجربه کرد. اگر بخواهیم بهترین کشورهای حال حاضر دنیا برای مهاجرت را رتبه‌بندی کنیم، بدون شک کشور کانادا در رتبه‌های اولیه قرار می‌گیرد. این کشور به دلیل داشتن یک فضای اقتصادی و اجتماعی پویا در کنار موقعیت‌های شغلی بسیار مناسب، همواره گزینه‌ای جدی برای تمامی علاقه‌مندان به مهاجرت بوده است.

شاید یکی از دلایل محبوبیت مهاجرت به این کشور، تنوع راه‌های مهاجرتی و سادگی آن‌ها است. ویزای اکسپرس اینتری یکی از آن دسته ویزاهایی است که می‌تواند در نهایت منجر به دریافت اقامت کشور کانادا شود. اگر شما هم می‌خواهید تا با مهاجرت به کشور کانادا با اکسپرس اینتری بیشتر آشنا شوید، تا به انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

ویزای اکسپرس اینتری، محبوب‌ترین ویزای کانادا

سیستم اکسپرس اینتری یک سیستم آنلاین بوده که توسط دولت کانادا برای سازماندهی و پردازش درخواست‌های افراد متخصص و ماهر برای مهاجرت و دریافت اقامت کانادا تنظیم شده است. این سیستم مهاجرتی یک سیستم کاملاً رقابتی بوده که تمامی کاندیدهای واجد شرایط را رتبه‌بندی کرده و سپس بهترین آن‌ها را برای دریافت اقامت دائم کانادا، انتخاب می‌کند.

آن چه که باعث رتبه‌بندی افراد متقاضی برای مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری می‌شود، سن، تحصیلات، مهارت زبان، تجربه کاری و عوامل دیگر است. ازاین‌رو اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای دریافت ویزای کانادا از این طریق را داشته باشید، لازم است تا به این فاکتورها توجه کنید. به کمک اکسپرس اینتری، فرد متقاضی و افراد خانواده او می‌توانند در عرض چند ماه، اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند.

اکسپرس اینتری یک برنامه آنلاین برای مهاجرت به کانادا است

به این جزئیات توجه داشته باشید:

اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری را دارید، در واقع یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده‌اید. اما برای اینکه شانس موفقیت خود را افزایش دهید، لازم است تا به جزئیات کوچکی، توجه داشته باشید. این جزئیات عبارت‌اند از:

برنامه اکسپرس اینتری یک برنامه آنلاین است و محدودیتی برای متقاضیان نخواهد داشت. همچنین برخلاف بسیاری از برنامه‌های مهاجرتی، اکسپرس اینتری در تمامی طول سال باز خواهد بود.
این برنامه تنها برای 3 دسته از افراد در دسترس خواهد بود: نیروی کار متخصص و ماهر فدرال، نیروی کار فنی و حرفه‌ای فدرال و نیروی کار باتجربه کار در کانادا.
در ابتدا نیاز است تا درخواستی را برای علاقه‌مندی به این برنامه ارسال کرده و سپس فرم درخواست اکسپرس اینتری را دریافت کنید. سپس متقاضی برای هر نوع شغلی که در یکی از مهارت‌های 0، A و یا B قرار می‌گیرد، درخواست می‌دهد.
برای مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری نیاز است تا حداقل امتیاز لازم را دریافت کرده و سعی کنید تا آن را افزایش دهید.
در برخی از مواقع برنامه اکسپرس اینتری با برنامه‌های مهاجرتی استان‌ها همسو است و می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید.
برای افرادی که موفق شوند بیشترین امتیاز را جمع‌آوری کنند، یک دعوت‌نامه ارسال می‌شود.

طی مراحل مختلف برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

این مراحل را در پیش بگیرید

اکنون که ذهن خودتان را برای ورود به برنامه اکسپرس اینتری آماده کردید، نیاز است تا با مراحل درخواست آن نیز آشنا شوید. به یاد داشته باشید که طی‌کردن تمامی این مراحل آن هم بادقت و وسواس زیاد، الزامی است و تأثیر زیادی در پذیرش شما خواهد داشت. اگر فکر می‌کنید که برای انجام این کار نیاز به کمک و یا مشاوره دارید، می‌توانید از خدمات مؤسسه کاریابی بین‌المللی کاربین نیز کمک بگیرید. این مؤسسه آماده یاری رساندن به متقاضیان محترم است.

اما بیایید با هم این مراحل را مرور کنیم:

    ECA خود را کامل کنید

درصورتی‌که تحصیلات خود را در خارج از کانادا طی کرده‌اید، باید مدارک خودتان را برای ارزیابی ارسال کنید. انجام ارزیابی مدارک تحصیلی یا ECA یکی از مراحل مهم مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری بوده و اثبات می‌کند که مدرک تحصیلی شما با مدارک معتبر سیستم آموزشی کانادا، برابر است.

    مدارک زبان خود را تکمیل کنید

همان‌طور که عنوان شد، دانش و مهارت زبان برای ورود به برنامه اکسپرس اینتری ضروری است. برای این منظور باید مدارکی دال بر داشتن مهارت در زبان انگلیسی را ارائه کنید. حداقل نمره لازم در زبان آیلتس 6 است و تاریخ آن باید کمتر از 2 سال باشد. البته اگر دانش زبان فرانسوی داشته باشید، بر دیگر متقاضیان برتری خواهید داشت.

مدرک زبان از مهم‌ترین مدارک برای برنامه اکسپرس اینتری است

  •     نمایه اکسپرس اینتری خود را ایجاد کنید

    اکنون که مدارک اولیه خود را جمع‌آوری کردید، نیاز است تا نمایه اکسپرس اینتری خود را ایجاد کنید. در این نمایه مشخصات شما مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات، مدرک زبان و ... وجود دارد. بر  اساس هرکدام از آن‌ها، به شما یک امتیاز تعلق خواهد گرفت. درصورتی‌که امتیاز لازم را کسب کرده باشید، شما به‌عنوان فرد واجد شرایط مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری شناخته می‌شود.

        امتیاز CRS خود را محاسبه کنید

    حال نیاز است تا متقاضیان بر اساس امتیاز CRS رتبه‌بندی شوند. برای این رتبه‌بندی نیز معیارهایی مانند تجربه کاری، داشتن پیشنهاد­نامه کاری، میزان سازگاری با شرایط و ... تعیین‌کننده خواهند بود. درصورتی‌که امتیاز لازم را کسب کرده باشید، می­توانید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

        دعوت‌نامه خود را برای درخواست ویزا دریافت کنید

    شما تمامی امتیازات لازم برای مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری را کسب کرده‌اید. حال از سوی دولت این کشور دعوت‌نامه‌ای برای شما ارسال می‌شود که با دردست‌داشتن آن می‌توانید برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید. به یاد داشته باشید که شما تنها 90 روز بعد از دریافت دعوت‌نامه فرصت دارید تا ویزای خود را دریافت کنید. در غیر این صورت دعوت‌نامه شما باطل خواهد شد.

 

امتیاز بیشتر به معنی شانس موفقیت بیشتر برای مهاجرت است

نحوه محاسبه امتیازات اکسپرس اینتری

در قسمت‌های قبلی نیز اشاره کردیم که برای واجد شرایط بودن مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری به کانادا، نیاز است تا حداقل امتیاز لازم را جمع‌آوری کنید. این حداقل امتیاز 67 از 100 است. به‌عبارت‌دیگر برای واجد شرایط بودن، باید بتوانید حداقل 67 امتیاز کسب کنید تا وارد فرایند قرعه‌کشی شوید. به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر، به معنی شانس بالاتر برای مهاجرت به کانادا است. اجازه دهید تا نگاهی به فاکتورهای مهم امتیازدهی بیندازیم:


    سن

درصورتی‌که سن فرد بین 18 تا 35 سال باشد، می‌تواند حداکثر امتیاز را از این فاکتور دریافت کند. افرادی که سن آن‌ها بیشتر از 35 سال است، امتیازات کمتری کسب می‌کنند.

    تحصیلات

حداقل مدرک تحصیلی شما باید برابر با سطح تحصیلات متوسطه در کانادا باشد. هر چه سطح تحصیلات شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

    تجربه کاری

برای کسب حداقل امتیاز باید در 10 سال گذشته، حداقل یک سال سابقه کار در موقعیتی که نیاز به تخصص و مهارت دارد، داشته باشید. تجربه کاری بیشتر، به معنی امتیاز بالاتر است.

    مدرک زبان

حداقل مدرک زبان برای دریافت امتیاز، آیلتس 6 است. اگر مدرک زبان شما بالاتر باشد، امتیاز بیشتر دریافت می‌کنید. اگر به زبان فرانسوی تسلط داشته باشید، یک امتیاز ویژه برای شما در نظر گرفته می‌شود.

    سازگاری

درصورتی‌که اعضا خانواده یا بستگان شما در کشور کانادا زندگی می‌کنند و می‌توانند هنگام مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری از شما حمایت کنند، می‌توانید 10 امتیاز دیگر کسب کنید. حتی اگر همسر شما نیز شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را داشته باشد، شما می‌توانید امتیاز بیشتری به دست بیاورید.

    داشتن پیشنهاد نامه شغلی

اخذ پیشنهاد نامه شغلی از سوی یک کارفرمای کانادایی لزومی ندارد. اما اگر بتوانید چنین پیشنهادی را کسب کنید، می‌توانید 10 امتیاز دیگر را برای خود ذخیره کنید.

 

هزینه‌های شرکت در برنامه اکسپرس اینتری کانادا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد، آشنایی با هزینه‌های شیوه‌های مختلف مهاجرتی است. بااین‌وجود، نباید زیاد نگران هزینه‌های مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری باشید. در مقایسه با سایر روش‌های مهاجرتی، این روش هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. به‌صورت متوسط هزینه مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری به کانادا برای یک فرد متقاضی مجرد، حدود 2300 دلار کانادا و برای یک زوج حدود 4500 دلار کانادا خواهد بود. هزینه‌های تفکیک شده به شرح زیر هستند:

    هزینه‌های مدرک زبان: 300 دلار
    ارزیابی مدرک تحصیلی: 200 دلار
    تست بیومتریک: 85 دلار برای هر نفر
    هزینه‌های دولتی: 1325 دلار برای بزرگسالان و 225 دلار برای کودکان
    هزینه‌های معاینه پزشکی: 450 دلار برای بزرگسالان و 250 دلار برای کودکان
    گواهینامه‌های ترخیص پلیس: 100 دلار برای هر نفر

 

 

مهاجرت به کانادا را به کمک مؤسسه کاربین تجربه کنید

موفقیت در برنامه اکسپرس اینتری به کمک مؤسسه کاریابی کاربین

اگر شما هم می‌خواهید تا شانس موفقیت خود را در برنامه اکسپرس اینتری به حد قابل‌توجهی افزایش دهید، می‌توانید از خدمات مؤسسه کاریابی بین‌المللی کاربین استفاده کنید. به کمک این مؤسسه می‌توانید یک موقعیت شغلی مناسب در کشور کانادا پیدا کرده و همچنین مسیر مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری را به‌سادگی طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کاربین مراجعه کنید و یا با شماره‌های تلفن این مؤسسه ( 02128111107 ) تماس بگیرید.

 

 

 

                                   

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
viaravirgoism98
برای سابمیت پروفایل میتونم از موسسه کمک بگیرم؟
migration
اول باید شرایط تون رو کارشناسان کاربین بررسی کنن و در صورتی که امتیاز کافی رو کسب کنید صفر تا صد پروسه رو (کل پروسه و پرونده) رو میتونید به کاریابی کاربین بسپرید.
لینک مشاوره رایگان مهاجرت رو هم براتون اینجا میزارم.

https://karbinco.com/free-immigration-consultation-form
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋